Mikään ei toimi.

Surullinen::

Olen nuori nainen ja minula on mies joka on minua reilusti vanhempi. Suhteemme alkuvaiheessa mies oli ainakin mielestäni aika "kiihkeä" ja jotenkuten iloisen oloinen, mutta tuolloin hän käytti todella paljon alkoholia. Juominen vaikutti tietenkin seksielämään ja elämään muutenkin. Hän valitti usein vatsakipua ja päänsärkyä yms. en silloin osannut ajatella että tilanne olisi kovinkaan vakava sillä ajattelin kipujen olevan alkoholin käytön oireita. niin kuin paljolti olivatkin. Itse olin nuori ja kokematon seksin suhteen ja minun oli kuten on edelleenkiin saatava muuta käsittelyä kuin normaali seksiä saavuttaakseni orgasmin. Itsetyydytys ei tuota minulle mitään mielihyvää, teimpä sitten mitä tahansa. ko mies opetti minulle taidot ja temput paitsi suihinoton sillä siinä olen aina ollut erittäin hyvä muutenkin. Yhdessä selvitimme mikä minua kiihottaa ja miten saan orgasmin.

Vuosi sitten mieheni lopetti alkoholin käytön kokonaan. Olin ja olen edelleen asiasta erittäin iloinen ja kannustan häntä niin paljon kun voin, pysymään kuivilla. No seksielämä sen kännittömyyden myötä muuttui hiukan ja välissä se kävi parempanakin.

Mutta mieheni ei enään halua minua. Hän ei tahdo enään oikein mitään. Hän on kipeä. Maha ei toimi ja lääkäriin menosta ei voi sanallakaan mainita. Se on pois luettua. maha kipiä, pää kipiä, jalat kipiät... Ja kuka se haluaa kipiänä naija. Mieheni on äreä ja stressaantunut ja masentunut kipujen tähden enkä voi tehdä asialle mitään.

Mua suorastaa panettaa niin että meinaan räjähtää. Haluan miestäni epätoivoisesti niin paljon että itken kaiket illat ja olen taas yrittänyt keksiä tapoja miten voisin itse tyydyttää itseni.

Suutun ja loukkaannun nykyään siitä jos mies haluaa että otan häneltä suihin vaikka olen itsekkin ennen pitänyt siittä. Ja lukuisien yritysten jälkeen en enään koskaan tahdo yrittää miestäni sänkyyn: Eihän hän kuitenkaan minua tahdo.

Mitä mun pitäis tehä?? Ku mää kuitenki rakastan miestäni ja haluan auttaa ja tukia sitä. Enkä voi oikeastaan olla vihainenkaan hänelle sitllä ymmärrän jos hän on kipeä. Ja tuosta suihinotosta: Halut ne on silläki kuitenki jonkulaiset. mää en tiiä mitä teen. Mää en vaan kohta jaksa tätä.

Onko joku ollu samasa tilanteesa ja miten tästä pääsee? ???? Auttakaa! please!

4

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihiiih

      Osta vibraattori :) Sen voi tilata vaikka netistä ^^

      • Surullinen::

        että se ei miunua hyödytä. En saa orgasmia normaali konsteilla. Siihen vaaditaan toimenpiteitä mitä itse en voi suorittaa. Sorry vaan. Et tainnu oikeen käsittää viestiäni.


    • Syytselville

      olis syytä hakea apua vaivoihinsa. Mahakivun syy kannattaa selvittää. Syöpä?

      • Surullinen;;;

        vaan miehen mahasa ja ku sitä ei saa lääkäriin millään....

        On vaan aika toivoton olo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe