Heräsin epäilemään

Pakko saada selville

Onkohan vaimolla salainen suhde? Vaimo on alkanut keskustelemaan älyllisiä ja heittelee yllätyksellisiä ajankohtaisia mielipiteitä. Hän ei ennen osannut sanoa mielipidettä mistään, ei pystynyt keskustelemaan ajankohtaisuuksista, eikä seurannut politiikkaa tai muuta kodin ulkopuolista elämää.
Olen vähän testaillut tietämystä, eikä tietämystä näyttäisi edelleenkään olevan. Lainattuja lauseita taitaa esittää. Hän on alkanut maskeeraamaan ja vahtaamaan peiliä. Hyräilee ja katsoo uutisia ja muita ajankohtaisohjelmia. Omia menoja on alkanut ilmaantumaan ja valmistautuu lähtöön monta tuntia. Kysynkö suoraan? Lähdenkö seurailemaan? Tutkinko puhelimen?
Mitä tekisin?

96

9781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pssfsfsdf

      Pahalta vaikuttaa. Mutta voihan kyse olla jostain "höyrähdyksestä" tms. mitä naisilla joskus on. Exäni käyttäytyi samansuuntaisesti ja toinen mieshän sieltä taustalta löytyi. Istuta naisesi alas ja ota asia puheeksi, jos ei myönnä mittän, tai ei osaa antaa järkevää selitystä, niin selvitä asia itse. Tutki puhelin ja säshköpostit, sekä sivuhistoria. Älä jää kiinni niiden tonkimisesta, äläkä ikinä myönnä sitä, koska se on rikos. Ja valmistaudu pahimpaan. Ole henkisesti valmis siihen, että joku salainen deitti on olemassa. Jos jää kiinni, niin älä menetä hermoajasi, älä ainakaa anele itkien tms. Näytä, että olet mies. Nyrkkiä pöytään (ei naiseen). Epätietoisuus on todella ikävää. Se on murskaava tunne, kun huomaa tulleensa petetyksi. Toivottavasti kyse on jostain aivan muusta!
      p.s. voita asentaa älypuhelimeen ja tietokoneeseen vakoiluohjelman, jolla näet/kuulet kaikki mitä niillä tehdään.

      • lottamari_1

        Ihan idioottimaista tuollainen vakoileminen, mitä oikein sillä voittaisit? Jos, toinen pettää ja hänellä on suhde, ei teidän parisuhde ole silloin enää toimiva, eikä siinä auta, että alat vakoilemaan, vaan asia pitää reilusti tuoda päivänvaloon ja kertoa omat epäilykset ja huolestumiset. Peli pitää olla rehellistä mollemmilla osapuolilla, tuollainen epärehellisyys lisää vain molemminpuolista epäluottamusta ja vie lopunkin luoton toiseen. Avoimuus on tärkeää silloinkin, kun on epäileväinen. Epäluuloisuus nakertaa suhdetta, jos ei osata olla avioimia. Suomalaiset ovat umpimielistä kansaa, huoh.


      • NoitamainenÄmmä
        lottamari_1 kirjoitti:

        Ihan idioottimaista tuollainen vakoileminen, mitä oikein sillä voittaisit? Jos, toinen pettää ja hänellä on suhde, ei teidän parisuhde ole silloin enää toimiva, eikä siinä auta, että alat vakoilemaan, vaan asia pitää reilusti tuoda päivänvaloon ja kertoa omat epäilykset ja huolestumiset. Peli pitää olla rehellistä mollemmilla osapuolilla, tuollainen epärehellisyys lisää vain molemminpuolista epäluottamusta ja vie lopunkin luoton toiseen. Avoimuus on tärkeää silloinkin, kun on epäileväinen. Epäluuloisuus nakertaa suhdetta, jos ei osata olla avioimia. Suomalaiset ovat umpimielistä kansaa, huoh.

        Ai "rehellistä molemmilla osapuolilla?" Ei kuulosta kovin rehelliseltä jos toisella on suhde.
        Kyllä mäkin tekisin kaikkeni ottaakseni totuuden selville, sillä niin sanonta kuuluu, että TOTUUS VAPAUTTAA. Joko suhteesta tai epäilyksistä. Itse ainakin käyttäisin kaikki konstit häivyttääkseni omat epäilyni jos niihin kerran vähänkin on aihetta. Tuskinpa kukaan menee noin vaan tunnustamaan pettäneensä jos kysytään.
        Ekalla vastaajalla oli hyviä neuvoja!!


      • jos ei olekkaan
        NoitamainenÄmmä kirjoitti:

        Ai "rehellistä molemmilla osapuolilla?" Ei kuulosta kovin rehelliseltä jos toisella on suhde.
        Kyllä mäkin tekisin kaikkeni ottaakseni totuuden selville, sillä niin sanonta kuuluu, että TOTUUS VAPAUTTAA. Joko suhteesta tai epäilyksistä. Itse ainakin käyttäisin kaikki konstit häivyttääkseni omat epäilyni jos niihin kerran vähänkin on aihetta. Tuskinpa kukaan menee noin vaan tunnustamaan pettäneensä jos kysytään.
        Ekalla vastaajalla oli hyviä neuvoja!!

        vaimolla suhdetta,menettää aloittaja itse luottamuksen vaimon silmissä vakoilemalla ja valehtelemalla!!


      • ISO-V

        Niin voihan se toki niinkin olla etta aihetta epilyille on, mutta toisaalta pelkan viestin perusteella sita on paha sanoa. Kyllahan sita ainakin kannattaa ottaa asia huomioon, koska tilanne voi olla ikava jos on itse se petetty osapuoli. http://mattiviikate.newsvine.com/


      • Pena.
        ISO-V kirjoitti:

        Niin voihan se toki niinkin olla etta aihetta epilyille on, mutta toisaalta pelkan viestin perusteella sita on paha sanoa. Kyllahan sita ainakin kannattaa ottaa asia huomioon, koska tilanne voi olla ikava jos on itse se petetty osapuoli. http://mattiviikate.newsvine.com/

        Miksi laitoit taas linkin viestiisi? Minun koneellani aukeaa englanninkielinen sivu, jolla ei mielestäni ole mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa. Kerro, Matti, mitä sivuiltasi pitäisi katsoa, eli löytyä?


      • ISO-V
        Pena. kirjoitti:

        Miksi laitoit taas linkin viestiisi? Minun koneellani aukeaa englanninkielinen sivu, jolla ei mielestäni ole mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa. Kerro, Matti, mitä sivuiltasi pitäisi katsoa, eli löytyä?

        Niin no on siella esim aihepiiriin liittyen, niin parisuhteesta enemmankin juttua. Tuota kieli hommaa olen joskus ajatellut, se on toki tassa hiukan hankalaa. Suomi24 kun on suomenkielinen.


      • Santeri777

        Hommahan on aika selkee tapaus.
        Vaimosi on saanut susta kaiken tarpeellisen ja kuppi on tyhjä, siispä etsimään seuraavaa.
        Vaihtohan tehdään luonnollisesti etsimisen ja löytämisen kautta, punnitaan tulevia vaihtoehtoa kokeilun pyhällä periaatteella ... osuu kohdalle sitten joskus.

        Tietysti käytetään kahden suhteen tekniikkaa eli vaihdetaan lennossa seuraavaan kun uusi on lopullisesti valittu ja toivotaan että tuo uusi on yhtä lupaava kun mainosbuffi (ihastumiskausi) antoi odottaa.
        Luonnollisesti kokeiluja pitää tehdä yleensä useita koska eihän se heti nappaa, pitää punnita kuitenkin onko vanha vieläkin parempi kuin mahdollinen uusi ... visaisia kysymyksiä suominaiselle, miehet kun saattavat olla muuta kuin antavat odottaa ja saattavat pelata samaa peliä jota naiset pitävät etuoikeutenaan (nuo petturimiehet jotka eivät ole "rehellisiä").

        Anyway, vaihdon hetki on teille koittanut ja mikäli tuleva seuralainen tuo enemmän hyvää kuin vanhalta saa ... on aika vaihtaa osoitetta ja laskea saldo.


      • Kerhomestari
        Pena. kirjoitti:

        Miksi laitoit taas linkin viestiisi? Minun koneellani aukeaa englanninkielinen sivu, jolla ei mielestäni ole mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa. Kerro, Matti, mitä sivuiltasi pitäisi katsoa, eli löytyä?

        Tunnistitko Matin hänen pelinsä koosta?


      • jkvkjövjkv
        jos ei olekkaan kirjoitti:

        vaimolla suhdetta,menettää aloittaja itse luottamuksen vaimon silmissä vakoilemalla ja valehtelemalla!!

        Ulkoministeriön mukaan Kremlissä kiertää huhu, joka varoittaa jo ennestään räjähdysalttiin tilanteen USAssa olevan muuttumassa entistä huonompaan suuntaan. Presidentti Obama on hyväksymässä lakia jonka seurauksena jopa 500 000 amerikkalaista saattaa päätyä vankilaan hallituksen vastustamisesta.
        http://riikkasoyring.blogit.uusisuomi.fi/2010/07/20/obama-haluaa-kansalaiset-kalterien-taa-the-violent-radicalization-and-homegrown-terrorisn-prevention-act/

        Uudenajan verkkojulkaisu. Uutisia kotimaasta ja maailmalta
        http://uutissanomat.fi/


      • just joo...

        kun jäät kiinni näistä vakoiluista, kun alat heittelemään tietojasi tiskiin? Luuletko, että naisesi jää tuollaisen sairaalloisen epäluuloisen ihmisen luo, joka on valmis turvautumaan vaikka rikokseen saadakseen tietonsa???
        Hah, sinä siinä viimekädessä yksin jäät! Ja toivottavasti saat vielä syytteen niskaasi. xD


      • -Poliisi-

        että rikokseen yllyttäminenkin on rikos, johon juuri itse syyllistyit.


    • rankkurila

      Ai että katsoo ihan uutisia ja ajankohtaisohjelmia? Mitä jos vaimosi on vihdoinkin tajunnut, että kohtelet häntä alentuvasti ja pidät tyhmänä? Entä jos on löytänyt jonkun, joka kuuntelee hänen juttunsa arvostelematta? Hän jaksaa vaivautua keskustelemaankin, jos toinen ei tee hänen oloaan tyhmäksi? Entäs jos on löytänyt keskustelukumppanin, joka tahtoo mieluummin valaista vaimosi tietämystä kuin arvostella sen puutetta?

      Mitäpä jos vaimosi onkin oikeasti älyllinen ihminen, joka haluaa keskustella asioista ja jolla on mielipiteitä, mutta itse olet niin luupää ja kuvittelet tietäväsi kaikesta kaiken? Ettei vaimosi edes jaksa yrittää keskustella kanssasi? Ei olisi meinaa ensimmäinen tapaus.

      Minun vaimoni entinen liitto oli juuri sellainen: mies piti häntä siivouskoneena eikä koskaan vaivautunut edes keskustelemaan hänen kanssaan. Olen ko. tyypin pari kertaa tavannut ja itselläkin ottaa päähän itseriittoinen asenne ja kaikentietävä olemus.. Tapaamisestamme vaimoni kanssa kesti yli neljä vuotta ennen kuin hän pääsi irti kotikoneen osastaan. Vaimo muuten kävi lukemassa itsensä insinööriksi, vaikka oli loppuun asti vakuuttunut siitä, että on tyhmä kuin saapas. Yllätys, että insinööriksi lukemiseen tarvittiin loogista ajattelukykyä eikä tietoja siitä, kuka ministereistä sanoi niin ja niin tässä ja tuossa keskustelussa.

      Haiskahtaa toiselta mieheltä. Älä kysy suoraan, älä seuraa äläkä varsinkaan tutki puhelinta. Hae suoraan avioeropaperit valmiiksi, vaimosi iskee ne kuitenkin pöytään. Toivotan vaimollesi onnea. Lämpimästi.

      • ihanomaksiiloksi

        eli "älyllisiä" on niin vähän.

        Edellinen kirjoittaja puhuu asiaa! Komppaan satasella.


      • 13+13

        Samaa mieltä edellisen kanssa. Minulle tulee aloittajan viestistä tunne, että hän halveksii vaimoaan. Vaimo on tyhmä eikä nytkään uudet mielipiteet ole mistään kotoisin, ne on pakko leimata lainatuiksi lauseiksi.

        Taustalla ei välttämättä ole uusi suhde. Uudet ystävät, uusi harrastus tai kiinnostuksen kohde voivat myös kohottaa itsetuntoa ja tuoda vauhtia elämään. Eron taustalla ei ole pakko olla toinen mies, vaan kyllä se oman elämän etsiminen alkaa siitä, että vanhassa suhteessa ei ole voinut kovin hyvin.


      • Nelikymppinen mummu

        Viestiketjun aloittaja ei arvosta vaimoaan pätkääkään. Itse tämmöisestä vuosien mittaan kärsinyt kun ukko yrittää tehdöä minua tyhmäksi muiden silmissä, siinä on ukoilla tuossa tilanteessa itsetunto pahasti hukassa. Tiedän kokemuksesta että taustalla voi olla toinen mies, toinen nainenkin ja useitakin.. Ja asiassa ei tarvitse olla mukana (yllätys, yllätys!) yhtään seksiä! Miksikö itse jäänyt tämmöiseen suhteeseen? Eron otin jo joku vuosi sitten ja tilanne on todellakin eri pohjalta ja jos teen päätöksiä, ei tarvi tulla mariseen, jokaisella on oikeus päätöksiin ja mielipiteeseensä!!! Kissa vaan pöydälle ja kaiveleen mikä närästää, eikä sitten tikulla myöhemmin silmään ja sitä rataa....


      • Juurakon Hulda
        13+13 kirjoitti:

        Samaa mieltä edellisen kanssa. Minulle tulee aloittajan viestistä tunne, että hän halveksii vaimoaan. Vaimo on tyhmä eikä nytkään uudet mielipiteet ole mistään kotoisin, ne on pakko leimata lainatuiksi lauseiksi.

        Taustalla ei välttämättä ole uusi suhde. Uudet ystävät, uusi harrastus tai kiinnostuksen kohde voivat myös kohottaa itsetuntoa ja tuoda vauhtia elämään. Eron taustalla ei ole pakko olla toinen mies, vaan kyllä se oman elämän etsiminen alkaa siitä, että vanhassa suhteessa ei ole voinut kovin hyvin.

        No kyllä "kalahti" tähänkin päähän .......vaimosi on alkanut meikata itseään ja pitää huolta itsestään ....hänellä ei varmaankaan ole uutta suhdetta tai sitten on , ,,,, joku sysäys moiseen ja yksinkertaisesti se voi olla , että hän kaikessa viisaudessaan on päässyt sinun "valtasi" ylitse ja hyvä niin !


      • Heikun keikun

        Rankkurila kirjoitti asiaa. Kun mies on aina oikeassa eikä vaivaudu kuuntelemaan toisen mielipidettä, sitä ei enää viitsi yrittääkään keskustella. Ei tupata kun ei tykätä. Olkoot onnellinen omahyväisyydessään. Minä en ole aikoihin ottanut pulttia, vaan menen harrastuksiini, jotka ovat mielenkiintoisia, vaikkeivät muita miehiä olekaan. Aktiivisesti en siis uutta etsi, mutta jos hyvä ihan syliin tupsahtaa, niin lupaan ottaa tarkasteluun.
        Kotisovinistin kanssa menee hyvin, kun ottaa huumorilla ja antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Aluksi kieltämättä oli vaikeaa ja tuli usein paha mieli. Olen vuosien mittaan oppinut suhtautumaan. Miksi antaa pikkumaisen ihmisen pilata tyhmillä jutuillaan mielialaani. Rajoittunut näkemyksiltään mutta ei väkivaltainen. Naiset saisivat olla surpiirteisempiä kotisovinistiensa kanssa. Tyranniaa ja sadismia ei tietenkään saa suvaita.


      • D.I. kaikki pystyy!

        Ohhoh! Että ihan opiskeli.
        ..tää maa on täynnä niin vitun tyhmiäkin maistereita, että ei mitään rajaa. Opiskeleminen ei tässä maassa kysy sen enempää älyä kuin rahaakaan, kaikki saa ne paperit mitkä viitsii käydä opiskelemassa. Kaikki mitä tarttee tietää kerrotaan kyllä. Riittää, että Istut ja kuuntelet, vastaat kun kysytään => inssi, maisteri ja ihan mitä tahansa haluaakin.


    • N67

      ärsyttävä kirjoitus.. Mitähän vaimosi on mielestäsi keskustellut aikaisemmin kun nyt vasta 'älyllisiä'.. .
      Jos häntä kiinnostaa seurata ajankohtaisia asioita, niin pitääkö niitä kaikkia taustoja ruveta oman itsetunnon pönkittämiseksi tenttaamaan? Maskeeraus ja peilin vahtaus.. hahahah..
      Kirjoituksesta paistaa läpi omistamisen halu ja arvostuksen puute.. vaimosi on tajunnut muutoksen mahdolisuuden, tsemppiä hänelle!

    • tamara 66

      Kysy suoraan!!!!

    • ..,,_,,..

      Alat turvaamaan etujasi.
      Realisoi kaikki irti saatava omaisuus ja jemmaa rahat kunnes erosotku on selvä.

    • jensbssis

      no sitä saa mitä tilaa....ehkäpä daamisi on tajunnut että on aika vaihtaa äijää..vihdoinkin...toinen on se on ihan varma asia...ja etsi kuule iso peili ja mene sen eteen ja mieti onko ollu ihan respektii vaimoa kohtaan....

      • käpys

        minkä takia porukkaa täällä herjaa miestä, jolla on ongelma? Ei tässä kyse ole syistä, vaan mitä asialle tehdä!!!


      • jensbssis
        käpys kirjoitti:

        minkä takia porukkaa täällä herjaa miestä, jolla on ongelma? Ei tässä kyse ole syistä, vaan mitä asialle tehdä!!!

        no syy on se ettei äijä ole katsonut sinne eteisen peiliin vaan pitänyt piikaansa itsestäänselvyytenä....ja asia on niin että toivottavasti daami sanoo tack och adjööö ja vie puolet kaikesta ja aloittaa mukavan loppuelämän...ja ottaa vaikka vakiopanon ja aloittaa vaikka golfin;)


    • lastope

      Mikä suomalaisia miehiä oikein vaivaa???? Aina valitetaan, että omat eukot ei laita itseään ja raahustaa kotona lököttävissä hölkkäreissä ja venyneissä vanuneissa t-paidoissa. Sitten kun muija alkaa laittautua niin heti tullaan älyttömän epäluuloiseksi ja mustasukkaiseksi...nauti vaimosi muutoksesta , kehu häntä ja osoita sanoin ja teoin, että olet tyytyväinen.

    • Onneksi olkoon. Jos siin näin on. Kokemuksesta voin sanoa että salasuhde piristää liittoa. Se saa vaimosi aktiivisemmaksi ja huomioi sinua paremmin. Jos taas vaimosi laittaa sinut kierrätykseen niin ilotse vaimosi onnesta. Parempi niin kuin tuskainen kituminen surkeassa liitossa.

      • Minnaggggg

        Täytyy kyllä myöntää tämä.

        Kysymys on vain ja ainoastaan ihmisen omistushaluisuudesta; "tämä on MUN MUN MUN, EI KENENKÄÄN MUUN! KETÄÄN EI SAA KOSKEA SIIHEN TAI EDES AJATELLA SITÄ!! MUUUNNNN!!!!".
        Mielestäni se on suurimmaksi osaksi säälittävää pinnallisuutta ja tekopyhyyttä miljoonilta ihmisiltä, kun itsekin ajattelee aika ajoin muita. Ja runkkaa naapurin Tiinaa ajatellessa. Ja lähes aina sitä miettii minkälaista olisi kokeilla jotakin muuta - joten miksi ei?

        Suhteen pitäisi perustua aitoon tunteeseen (rakkaus), että halutaan olla toisen kanssa loppuelämä, sekä JOS, JA VAIN JOS, molemmat ovat vakaasti sitä mieltä, sitten myös siihen että ollaan vain kahdestaan. Toki se on sama kuin sopisi että nyt eletään täydessä selibaatissa, sillä se sotii luonnollisia haluja vastaan, mutta kyllä jotkut ovat selibaatissakin (näennäisesti) kyenneet elämään.
        Sitä tekopyhyyttä, kyllä.

        Peräti 90% suhteista toimisi paremmin kun hyväksyttäisiin se tosiasia että ketään koko maailmassa ei ole samanlainen kuin toinen, ja KETÄÄN ei voida omistaa tai vangita omaksi. On haastavaa olla siis ajattelematta sitä miestä joka on paremman näköinen kuin oma ukko, vaikka oma onkin ihana ja huomaavainen. Ja vaikeaa olla uneksimatta hellästä rakkauden yöstä kauniin ja mukavan naapurin Tiinan kanssa, vaikka oma vaimo paras ystävä onkin ollut ylä-asteelta asti. Mutta se unohdetaan, niin kuin kaikki muukin tässä typerässä yhteyskunnassa, unohdetaan että ollaan ihmisiä joilla kaikilla on halut, ja joista joka IKINEN joskus miettii minkälaista olisi olla............

        Koska se on yksi harvoista asioista jotka yhteiskunta ei ole kyennyt VIELÄ hallitsemaan: luonnollisia haluja. Vaikka siihenkin ollaan kovaa vauhtia pyrkimässä.
        Saadaan kaikista samaan muottiin ja lakien eli elämisen ohjelmointien mukaan meneviä yhteiskuntalaisia. Melkein kuin robotteja.


      • uuuu

        ja kun lopetin pettämisen ( aikuistuin kai ) niin ajattelen koko ajan vielä pettäjän logiikalla ja siirrän nyt kai alitajuisestikin kaiken sen käytöksen vaimolleni jos vähänkin epäilen että hänellä on salasuhde !

        Näi toimii ihmismieli ( KÄÄNTEISESTI )

        siinä silti ei tarvitse olla perää että vaimollasi olisi suhde-

        SELVITÄ ASIA vain puhuminen auttaa ei muu-


    • tipax

      tää on provoo, voi vitt...aina näitä provoii

    • ei saa sorsia

      Jos olet mennyt tollon kassi-alman kanssa naimisiin ja nyt hän on muuttumassa älyköksi ja hienostuneeksi, voit olla vain onnellinen. Toivottavasti hänelle on löytynyt hyvä mies.

      • rinstein

        tarvitsee älyllisen miehen. Onneksi naisesi on sen vihdoin huomannut! Eläköön naisesi ja uuden miehen suhde kauan!

        Sinä voit etsiä itsellesi jostain uuden hyssykän.


      • iso J
        rinstein kirjoitti:

        tarvitsee älyllisen miehen. Onneksi naisesi on sen vihdoin huomannut! Eläköön naisesi ja uuden miehen suhde kauan!

        Sinä voit etsiä itsellesi jostain uuden hyssykän.

        sain kyllä kirjoitajasta ihan älukkään ja mukavan mielikuvan ja luin myös koko tekstin, aivan turhaa höpöttelyä monessakin vastauksessa.

        kovasti kyllä vaikuttaa siltä että toinen mies on mukana ja pelihän on siitä johtuen aika selvää, ikävä juttu ja varsinkin keväälllä ja kesällä näitä tulee paljon esiin.
        itse en valoilisi vaan lukisin merkkejä ja kysyisin suoraan, saat paljon vastauksia ilman sanojakin.
        viesti antoi ymmärtää että kuitenkin jo vuosia olette tunteneet toisenne joten elekielen tulkitsiminen ei pitäis olla kovinkaan työlästä tai hankalaa.

        mutta se mikä ei tapa, vahvistaa. ajanmyötä varmasti olo helpottaa ja elämä taas voittaa :)


      • Vaimoke
        rinstein kirjoitti:

        tarvitsee älyllisen miehen. Onneksi naisesi on sen vihdoin huomannut! Eläköön naisesi ja uuden miehen suhde kauan!

        Sinä voit etsiä itsellesi jostain uuden hyssykän.

        Onnea! Kuulostaa, että naisesi on löytänyt itsensä ja antanut itselleen myös luvan nauttia elämästä. "Eikö sen tarvitsekaan vaan olla maitokaupassa käymistä ja murjottavan miehen naaman katselemista päivästä toiseen? Ei! Saanko näyttää naiselta, joka olen? Onko ajatuksillani väliä? Kyllä, rakkaani!"

        Toinen, häntä sinua arvostava mies saattaa olla taustalla, mutta ilman faktatietoa ei kannata hirveästi ruveta toista syyttämään petturiksi. Kannattaa kertoa tuntemuksistasi suoraan, jos tälläistä epäilet. Toisaalta tässä voisi olla sinullekin skarppauksen paikka. Onko kaljamahaa päässyt venymään? Oletko sinä sellainen mies, jonka naisesi haluaa? Voiko sinun kanssasi keskustella "älyllisiä", ilman että lapsellisesti samalla pidät hänelle tietokilpailuja siitä, kuinka fiksu naisesi onkaan? Otahan itseäsi niskasta kiinni, kyttäämisen sijaan ota mallia ja tee myös omasta elämästäsi sinulle mieluisaa : kiinnitä huomiota hyvinvointiisi urheilemalla ja ulkoilemalla. Harrasta kulttuuria, ole avoin muutoksille. Samalla omakin habituksesi paranee ja vaimosi katsoo sinua eri silmin. Elämästä nauttimalla ja elämyksiä vaimollesi tarjoamalla voit osoittaa, että unelmien mies voikin löytyä lähempää kuin hän on osannut arvatakkaan

        Epävarma, mustasukkainen puoliso on luotaantyötävä. Terveen itsetunnon omaava, toista arvostava kumppani on pitämisen arvoinen!


      • kokenut mies
        Vaimoke kirjoitti:

        Onnea! Kuulostaa, että naisesi on löytänyt itsensä ja antanut itselleen myös luvan nauttia elämästä. "Eikö sen tarvitsekaan vaan olla maitokaupassa käymistä ja murjottavan miehen naaman katselemista päivästä toiseen? Ei! Saanko näyttää naiselta, joka olen? Onko ajatuksillani väliä? Kyllä, rakkaani!"

        Toinen, häntä sinua arvostava mies saattaa olla taustalla, mutta ilman faktatietoa ei kannata hirveästi ruveta toista syyttämään petturiksi. Kannattaa kertoa tuntemuksistasi suoraan, jos tälläistä epäilet. Toisaalta tässä voisi olla sinullekin skarppauksen paikka. Onko kaljamahaa päässyt venymään? Oletko sinä sellainen mies, jonka naisesi haluaa? Voiko sinun kanssasi keskustella "älyllisiä", ilman että lapsellisesti samalla pidät hänelle tietokilpailuja siitä, kuinka fiksu naisesi onkaan? Otahan itseäsi niskasta kiinni, kyttäämisen sijaan ota mallia ja tee myös omasta elämästäsi sinulle mieluisaa : kiinnitä huomiota hyvinvointiisi urheilemalla ja ulkoilemalla. Harrasta kulttuuria, ole avoin muutoksille. Samalla omakin habituksesi paranee ja vaimosi katsoo sinua eri silmin. Elämästä nauttimalla ja elämyksiä vaimollesi tarjoamalla voit osoittaa, että unelmien mies voikin löytyä lähempää kuin hän on osannut arvatakkaan

        Epävarma, mustasukkainen puoliso on luotaantyötävä. Terveen itsetunnon omaava, toista arvostava kumppani on pitämisen arvoinen!

        siis minkä takia tässä heti aletaan syyttämään ja kaivamaan miehestä syytä vaikkei se vaimon toinenkaan mies vielä ole vahvistettu juttu?
        voihan se tosiaan olla vaan joku juttu mikä vaimoon on iskeny mutta ymmärrän kyllä miehen huolen ja kaikille naisille ei varmastikkaan löydy niitä kaljamahoja jotka vaan murjottaa sohvalla joten älkää hyvät ihmiset heti alkako parjaamaan tuntematonta!

        tuon tilanteen kun elää kertaalleen läpi niin osaa kyllä katella asiaa pikkusen laajemmastakin näkökulmasta eikä vain omasta huonosta kokemuksesta.


      • eräs vaimoke
        kokenut mies kirjoitti:

        siis minkä takia tässä heti aletaan syyttämään ja kaivamaan miehestä syytä vaikkei se vaimon toinenkaan mies vielä ole vahvistettu juttu?
        voihan se tosiaan olla vaan joku juttu mikä vaimoon on iskeny mutta ymmärrän kyllä miehen huolen ja kaikille naisille ei varmastikkaan löydy niitä kaljamahoja jotka vaan murjottaa sohvalla joten älkää hyvät ihmiset heti alkako parjaamaan tuntematonta!

        tuon tilanteen kun elää kertaalleen läpi niin osaa kyllä katella asiaa pikkusen laajemmastakin näkökulmasta eikä vain omasta huonosta kokemuksesta.

        En ymmärrä, edes naisen näkökulmasta, miksi miestä aletaan syyttelemään ? En vaan jaksa ymmärtää, jos mies ei ole se mahdollinen pettäjä, niin ei voi hänessä vikaakaan olla, vaan naisessa. Ja eihän ole miehen vika, jos naista ei ole ennen kiinnostanut yhteiskunnalliset asiat tai laittaa itseään, niin eiköhän tuo ole erikoista ja herättää kysymyksiä, kun käänsi kelkkaansa yhtäkkiä.

        Ja minullakin on väliin kausia, etten laita itseäni, väliin taas laitan, mutta en petä. Yhteiskunnallisia asioita olen seurannut melkein koko ikäni, paitsi silloin kun lapset olivat pieniä, silloin ei paljon kiinnostanut ulkopuolinen maailma.


    • ..........

      voi hyvänen aika....kysy vaimoltasi suoraan!!kyllä sinä huomaat jos hän valehtelee,ja luulen että jos suhde on olemassa vaimosi kyllä myöntää sen. älä hyvä mies nyt itse mössi juttua vakoilemalla oista,jos ei suhdetta olekkaan vaimosi voi haluta eron jo ihan siitä syystä että tongit hänen yksityis tavaroitaan tai vakoilet häntä...toivottavasti vaimosi vaan haluaa parantaa teidän suhdettanne kun on ruvennut itsestään "huolehtimaan"ja itseään sivistämään!!kaikkea hyvää teille!

      • kokenut mami

        Miehet usein valittavat, jotta puoliso ei hoida itseään tarpeeksi ja sitten kun hoitaa ja lähtee myös
        omille menoilleen, epäillään olevan toinen ! Voi juupeli sentään.
        Mies tässä tapauksessa on omistushaluinen kyylääjä ja mustasukkainen . Näin se vaan on, ainakin
        kirjoituksensa perusteella.


      • - erakko -
        kokenut mami kirjoitti:

        Miehet usein valittavat, jotta puoliso ei hoida itseään tarpeeksi ja sitten kun hoitaa ja lähtee myös
        omille menoilleen, epäillään olevan toinen ! Voi juupeli sentään.
        Mies tässä tapauksessa on omistushaluinen kyylääjä ja mustasukkainen . Näin se vaan on, ainakin
        kirjoituksensa perusteella.

        aloituksesta ja lukemattomista muista näkee, kuinka vaikeaa parisuhde on.
        Ensin ollaan liirum laarum, sitten pidetään toista itsestäänselvyytenä ja jos/kun tapahtuu
        muutoksia, naama menee nurin ja alkaa kyräily, epäily ja mustasukkaisuus.
        Jos joku sanoo, että ihmisen on hyvä olla yksin, sanoisin että ihmisen on PARAS OLLA yksin .
        Mutta ne hiton hormonit ja lisääntymisvietti, saavat helvetin aikaan.
        Ne ovat kaiken pahan alku ja juuri, mutta tapelkaa, epäilkää ja nussikaa ketä lystäätte.
        Onni ja autuus, kattia kanssa ja tuhannen tulimmaista ongelmaa yhteiskunnassa !


    • blatsarus

      Jospa kysyisit suoraan, kerrro hänelle että haluat keskustella sinua askarruttavasta asiasta. Jos hänellä on toinen niin asiat kyllä lähtevät rullaamaan omalla painollaan, ei siihen sitten enää tarvita älyllisiä keskusteluja.
      Minunkin vaimoni meikkaa ja laittaa itsensä joskus kun on vapaapäivällä. Kun tulen kotiin töistä odottaa minua silloin tällöin todella magee kimuli silmät loistaen. Hän on jaksanut tehdä sitä jo 15 vuotta ja joka kerta näyttää kauniimalta.

      • katrianne2

        Vaimollasi on toinen mies. Suhde voi olla vasta alullaan, mutta naisena voin kertoa sinulle, että merkit ovat selvät. Jos kysyt, hän myöntää ja kertoo, jos on varma uudesta suhteestaan, jos taas suhde on alkamassa ja epävarma, hän kieltää ja syyttää sinua epäluuloiseksi ja turhan kuvittelijaksi.
        Se miten olet kohdellut naistasi tai hän sinua, on vain teidän kahden tiedossa ja luultavasti teidänkin kantanne asiasta ovat erilaiset.
        Keskustelu on oiva keino asioiden selvittämiseksi, tässä tapauksessa se olisi pitänyt käydä jo aikaa sitten. Miehet ja naiset, älkää pitäkö toisianne itsestäänselvyyksinä, valloittakaa toisenne joka päivä uudelleen, kysykää oikeasti kiinnostuneena, miten kulta päiväsi on kulunut, mitä sinulle kuuluu, mitä kivaa voitaisiin tehdä tänään tai huomenna, muistelkaa millaista oli kun tapasitte,tutustuitte, kävitte treffeillä ja odotitte tapaamisia. Se sama neito tai nuorukainen on edelleen olemassa, kaivakaa esiin ja nauttikaa toisistanne.
        Puhun ja kirjoitan yhden avio- ja avoeron läpikäyneenä, nyt onnellisessa parisuhteessa eläjänä.


    • vaihtunutmies

      jätä se nainen,kun mä olen sen uus mies jota se tapailee.sinulla on oikeus kysyä suoraa,kun ei se suostu kummiskaan vastaamaan,kun taitaa olla se kesäkissamaisuus menossa.jouluksi teillä on sitten ero ja ala sinäkin etsitä uutta naista.käyttäydy,kun olisit samaan aikaa lähdössä ensi treffeille.kyllä te molemmat sitten huomaatte,että joko pysyy toisen kanssa tai sitten oikeasti eroatte.
      suomi naisen pitäisi jo pikku hiljaa alkaa osata seurata tyyliä eikä olla kotona.muualla euroopassa moni nainen on kauniimpi kuin heidän miehensä auto.

      • olet löytänyt

        itsellesi naisen joka pettää, niin paitsi sinua ei tietenkään!


    • lue ja harkitse

      Ensiks, tunteita ei saa laittaa peliin liikaa ja sitten täällä muissakin viesteissä esitettyjä ehdotuksia.
      Älä ole huomaavinasi, tarkista puhelin usein, joskus viestit ja puhelut poistettu, nimi voi olla naisen, mutta numero miehen, usein sen voi tarkistaa kenen numero on kyseessä, otat vain ylös. Jos ilmaantuu hyvin vahva epäilys, suorastaan ilmiselvä valehtelu, ÄLÄ laita tunteita mukaan, älä ole huomaavinasi ja ala heti realisoimaan ja jemmaamaan rahat. Jos et sitä tee siinä vaiheessa, muijasi tekee niin sulle ja huomaat kohta olevasi akaton ja rahaton. Järjestele kaikki asiat valmiiksi, ja kun muijas lähtee vaikka viikonlopuksi, vaihda asuntoosi lukot ja "pudota tekstiviestillä pommi" muijasi niskaan, että heidå, siirsin vaatteesi pahvilaatikoissa äitisi osoitteeseen.

      • Tsädääääm

        Hehee, muuten ihan hyvä idea mutta jos on avioliitosta kysymys, tää on vähän vaikeampi toteuttaa! :)


    • Pettämisestä

      Ihmettelen tämän keskustelupalstan ihmisiä. Kirjoitusten perusteella täällä on paljon pettäjiä, koska hyväksyvät myös vaimosi pettämisen ja raukkamaisuuden. Sinuna ottaisin selville, onko vaimollasi suhde toiseen mieheen, ja jos on, niin lähtisin tuollaisesta suhteesta. Pettäminen on julminta mitä voi toiselle tehdä. Se saa petetyn näyttämään tyhmältä ja `idiootilta`, vaikka asia on täysin päinvastaisesti. Älä anna tehdä itsestäsi naurunalaista, koska siihen ei ole syytä. Mutta tärkeää on tietysti ensin varmistua siitä, onko vaimosi käytös pettämisestä vai jostakin muusta johtuvaa. Kysymällä suoraan asiasta, näet käytöksestä ja ilmeistä miten asian laita on, vaikkei suoraan tunnustaisikaan. Toivottavasti saat asiasi kuntoon ja saat jatkettua elämääsi joko vaimon kanssa tai ilman.

    • Älämölöttäjä

      lukenut jostakin tai ihan itse päätellyt että oman aviomiehen huomion saamiseksi ja parisuhteen elvyttämiseksi pitää tehdä jotakin. Ehkä vain et aijemmin huomannut hänen haluaan älylliseen keskusteluu, et koskaan muistanut kehua, helliä tuota typerää kotisi yleiskonetta. Ehkä et huomannut häntä kun hän laittoi tai oli laittamatta itseään. Vaimollesi jäi enää se ainokainen vaihtoehto jolla sinä huomaat hänet: Hän tekee sinut mustasukkaiseksi ja epävarmaksi suhteestanne . Semmoisia neuvoja/ajatuksia saa näiltä palstoilta, naisten lehdistä jne... Ehkäpä hän vain herättelee sinua!!!! Heräjä jo!

    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä, että taas sama pettämisfantasiakirjailija vauhdissa. Varmaan tunnin parin sisään tulee "Tilanne etenee" tai jotain muuta vastaavaa päivitys. Kenen mielestä oikeasti tämä kuvailtu tilanne vaikuttaa uskottavalta?

    • 7+16

      taikka sitten vaimosi on alkanut ajattelemaan ja kouluttamaan itseään ja jopa kiinnostunut asioista joita on meneillään valtiossa sen sijaan että kuuntelis tuollasta kouluttamatonta vammaista idioottia joka epäilee heti jotain jos toinen yrittää sivistää itseään edes hiukan. olet niin hylkiö tässä maailmassa että oikein pahaa tekee

      • pikkupoikanen

        Ihmiset, jos sanoisitte asiat suoraan, ei tarvitsisi vakoilla. Itse olen pistänyt kumppanini lupaamaan että kertoo heti jos kiinnostuu vähänkin toisesta, itse lupasin saman. Joten epäilen että minun ei tarvitse vakoilla.

        "mitä vakoilulla voittaa? jos toinen pettää niin eroon vaan" kuvitelkaa tilanne toisinpäin jotka sanotte vastaan. Jos kerta ootte joskus suhteeseen ruvenneet, niin kyllä pitää vastata niihin kuuluvista asioista. Itse en toki vitsillä olen koskaan ollut suhteessa, eikös se ole jotenkin halpamaista?


        Eikä tommonen käytös välttämättä viittaakkaan mihinkään että on joku toinen, tai mitään. Mutta tositarinoita on kuultu.

        Sanokaa asiat suoraan, olkaa rehellisiä niin säästytään vakoilulta, omasta mielestäni vakoilu ei ole edes yhtä paha asia kuin valehtelu.


    • järki käteen

      .......täältäkö moista kysellään?..Kysypä siltä omalta vaimolta, hän itse tietää asian,,ei tämä netti-kansa.
      sekoat lopullisesti kun näitä viisauksia, mitä täällä luet,,mietit.

      • tuitui123

        Olisikohan tuolla suhde johonkin poliitikkoon? Jos siis politiikasta on kiinnostunut? Kohta saadaan lukea tästä varmaan lööpeistä, Matti V. kun on nyt sinkkukin : )


      • Goy

        Jos jompikumpi on tyytymättömiä suhteessa, niin pitäisi olla kanttia siinä vaiheessa katkaista suhde, eikä ruveta pelaamaan peliä seläntakana ja ruveta tapailemaan muita. Suhde poikki ja sen jälkeen voi tapailla, koska siinä vaiheessa on jo petos tehty jos romanssimielessä muita tapailee sillon kun ON jo suhteessa. Eri asia jos toinen osapuoli on jäänyt joskus kiinni petoksesta, mutta sinä vaiheessa pitäisi olla jo seurustelu katki... ellei sitten vilpittömästi ole pystynyt antamaan anteeksi ja huomioon ottaen aikasemman historian (onko taipumusta hurahdella). Kokemuksesta tiedän että seurustelun aikana tulee erillaisia houkutuksia vaihtaa "parempaan" mutta se ei loppujen lopuksi ole hyvä lähtökohta seurustelulle, koska aina on jossakin joku näennäisesti "parempi".


      • Kääntäälehteä
        Goy kirjoitti:

        Jos jompikumpi on tyytymättömiä suhteessa, niin pitäisi olla kanttia siinä vaiheessa katkaista suhde, eikä ruveta pelaamaan peliä seläntakana ja ruveta tapailemaan muita. Suhde poikki ja sen jälkeen voi tapailla, koska siinä vaiheessa on jo petos tehty jos romanssimielessä muita tapailee sillon kun ON jo suhteessa. Eri asia jos toinen osapuoli on jäänyt joskus kiinni petoksesta, mutta sinä vaiheessa pitäisi olla jo seurustelu katki... ellei sitten vilpittömästi ole pystynyt antamaan anteeksi ja huomioon ottaen aikasemman historian (onko taipumusta hurahdella). Kokemuksesta tiedän että seurustelun aikana tulee erillaisia houkutuksia vaihtaa "parempaan" mutta se ei loppujen lopuksi ole hyvä lähtökohta seurustelulle, koska aina on jossakin joku näennäisesti "parempi".

        provot vedättää.


    • Auguries_of_Innocence

      MIelenkiintoista lukea näitä replyjä... ...teet mitä tahansa, niin älä nyt ainakaan ehdotetulla tavalla ryhdy syyllistämään itseäsi vaimosi mahdollisesta pettämisestä. Parisuhteessa eläviä pettäjiä on kahta lajia: pelkureita ja hyväksikäyttäjiä. Pelkurit eivät kykene kohtaamaan omia parisuhdeongelmiaan ja nostamaan niitä pöydälle, niin että asioista voidaan puhua ja miettiä mitä, josko mitään, on tehtävissä. Kohtaamisen sijaan omassa suhteessa olevia puutteita ja ongelmia paikataan hakemalla tyydytystä muualta - pahimmassa tapauksessa pelastusköyttä seuraavaan suhteeseen, jonne voi karata kohtaamattomia ongelmiaan.

      Hyväksikäyttäjät taas eivät ole lähdössäkään parisuhteestaan, vaan hakevat suhteen ulkopuolelta ekstrakicksejä elämäänsä - uhraamatta turhia ajatuksia sille, kuinka he omien halujensa perässä juostessaan satuttavat sekä puolisoaan että tapaamiaan ihmisiä.

      Sinkkupettäjät, jotka puolestaan ryhtyvät tietäen suhteeseen parisuhteessa elävän kanssa ovat sitten rotu sinänsä. Silmänsä sulkeminen toisen toiminnalta on kanssarikollisuutta, vaikka tuota vastuunottoa kuinka näppärästi yrittäisikin perustella pois itseltään.

      Onpa vaimosi mahdollisesti pelkuri tai pettäjä, päätös ryhtyä suhteeseen parisuhteen työstämisen sijaan ei ole ollut sinun, vaan hänen. Riippumatta siitä kuinka paljon röhnötät sohvalla, näytät hapanta naamaa tai unohdat käydä suihkussa myös sunnuntaisin - päätös on ollut hänen, samoin vastuu asiasta. Hyviä perusteluja ja tekosyitä tähän maailmaan mahtuu... ...mutta ne eivät poista ihmisen kykyä itsenäiseen päätöksentekoon ja omaan tahtoon.

      Jos hyvin käy, vaimosi on vain yllättäen päättänyt aktivoitua tekemään jotain uutta elämällään. Jos huonosti, tuo jokin uusi on korvaava suhde - mitä kauemmin se jatkuu, sitä vakavampi se on omalle liitollenne.

      Jos luotat vaimoosi, otat asian esille ja kysyt suoraan - jos kyseessä on suhde, puolisollasi on selkärankaa ja halua työstää vielä asiaa kanssasi, saat rehellisen vastauksen. Ikävä kyllä pelkurin ja hyväksikäyttäjän peruspiirteisiin ei kuulu halu puhua totta - varsinkaan tiukoissa paikoissa. Jos et luota, otat itsenäisesti selvää ja varaudut pahimpaan.

    • uusdus

      Hei,

      Vaimosi on nainen. (oletus.) Älä ole pelle. Tiukat rajat ja muija hiljaiseksi.

      • onkin.

        Nyt niin,että vaimosi on aina ollutkin samanlainen,mutta nyt vasta olet sen huomannut? Tai sitten voi olla niin,että vaimosi on löytänyt itselleen älykkään ja mukavan miehen ja kohta huomaatkin olevasi exä,joka valittaa kohtaloaan täällä netissä.


    • M ieti

      Anna mennä aikansa, kyllä se jossain välissä rauhoittuu.Toinen vaihtoehto ota ero.

    • Vaikuttaa siltä, että vaimo on ehkä löytänyt älyllistä tai ainakin älyä aktivoivaa seuraa, seuraa.

      • Ei kuulu tänne

        Siellä on alkanut esiintyä älyllistä elämää.. siis siinä huushollissa!!!


      • A
        Ei kuulu tänne kirjoitti:

        Siellä on alkanut esiintyä älyllistä elämää.. siis siinä huushollissa!!!

        Kysyjän puoliso vaikuttaa kysyjän omien arvioiden mukaan hyväntuuliselta. Se on hyvä merkki siitä, että hän viihtyy suhteessa kysyjän kanssa aiempaa paremmin.

        Kysyjä tiedustelee kysyäkö puolisoltaan suoraan vaiko ryhtyä vakoilemaan. Jos kysyjä haluaa tietää vastauksen, kysyjän tulee kysyä suoraan. Vakoilemaan ei pidä missään nimessä ryhtyä.

        Kysyjä voi myös olla kysymättä, jos hän tuntee olevansa kovin omistushaluinen eikä tunne hallitsevansa omaa käytöstään. Omaa omistushaluaan kysyjän kannattaa tarkastella kriittisesti ja pyrkiä siitä eroon.


    • omat saappaat

      Itse sinä vaan vauhditat avioliittonne päättymistä epäilyin ja kyttäämisin.Oletko miettinyt onko vaimollasi mahdollisesti ehkä oma elämä;)? Ei siihen vieraita tarvita, vaan itseensä tutustumista. Sen hän on ehkä tehnyt...
      Entä sinä?

    • Puuklöövi

      Jos maistuu vieraan kullin eritteille niin saattaa olla että on salapano.
      Toisaalta auttasko jos kysyisit häneltä ihan suoraan missä mennään. Kirjoitit että epäilyksesi kohde on vaimosi joten mikä siitä kysymisestä tekee ylivertaisen vaikeaa? Tältä palstalta saat sen tuhannen ja yksi ohjetta ja vihjettä, kaikki vääriä juuri teidän tapaukseenne. Puhumalla paras.

      • Tosi hyvä mies.

        kunnon munaa mekkoon ja muihinkin reikeleihin, sinä onneton tuppikulli (omistushaluinen itseriittoinen) varsinainen pönttöaivo, ryydy kohtaloosi, hirttele itseäsi vaikkapa henkseleihin, anna vaimosi nauttia uudesta onnesta, hän on ansainnut ELÄMÄN!
        Tiedä vaikka kävisi juuri luonani. Minulla on suhde paskassa aviossa olevaan naiseen. Olen herättänyt hänet. Hän on kuningatar!


      • Kaikkee kans
        Tosi hyvä mies. kirjoitti:

        kunnon munaa mekkoon ja muihinkin reikeleihin, sinä onneton tuppikulli (omistushaluinen itseriittoinen) varsinainen pönttöaivo, ryydy kohtaloosi, hirttele itseäsi vaikkapa henkseleihin, anna vaimosi nauttia uudesta onnesta, hän on ansainnut ELÄMÄN!
        Tiedä vaikka kävisi juuri luonani. Minulla on suhde paskassa aviossa olevaan naiseen. Olen herättänyt hänet. Hän on kuningatar!

        fiilistelee? Sikäli kun sinulla olisi kunnon kulli ja kykenisit "herätteleen" muissa kuin itsessäsi jotain tuntemuksia, sinun tuskin tarvitsisi vieraista haaveilla. Luetko liikaa käsityölehtiä? Herää unestasi, elämää on oman käden ulkopuolellakin.


    • nainen.

      Onneksi on sentään alkanut puhumaan älyllisiä. Voihan olla joku jonka luona käy tai sitten muuten vaan innostunut uusista asioista. Kyllä se selviää mikä on syynä, kun selvität.

    • b tyyppi

      On aivan varmasti, itsellä kävi aivan samoin. Lopulta lähti ystävän luokse kylään ja aamulla tuli muuttoauto hakemaan tavarat pois.
      Ei mitkään toimnpiteet auta, se on menoa jo. Se vain suuttuu ja kieltää kaiken

    • nimimerkkini..

      Työpaikalla saattaa vain olla joku mielenkiintoinen jonka vuoksi pitää vähän panostaa habitukseen.

    • epäileväinen

      Ainakin hänellä voi olla joku mielessä..

      Älä vaan mene kaivamaan yksityisiä tietoja. Ota vaikka puheeksi suhteenne ja se onko vaimosi tyytyväinen. Yritä tehdä vaikutusta häneen uudella tavalla, yritä piristää liittoanne. Ja, jos oikein vaivaa, kysy, että onko hänellä joku mielessä.
      Luulen, että hyökkäys ei auta mitään..

    • Pentti 50

      että se vaan haluaa välillä vierasta. Tuhannet naiset kokeilevat salasuhdetta.

      Minä kyllä koettaisin vaivihkaa saada enemmän selville. Sitten puhuisin asiat halki, jos on aihetta. Ei kai vaimoa kannata harha-askelen vuoksi kierrätykseenkään laittaa. Jos jatketaan yhdessä, sovitaan pelisäännöistä.

    • Kerhomestari

      Uutisten katsominen ja hyräily ovat huolestuttavia oireita. Kannattaa lähteä seuraamaan, mielellään kera revolverin. Toinen vaihtoehto on ehdottaa sukupuolista kanssakäymistä heti hänen kotiinpalattuaan. Jos vaimo on suihkunraikas, rohkenen epäillä vilunkia. Jos taasen on hän hijestä märkä, kuin myös erinomaisen saaneen oloinen, veikkaan tuntemattoman napalangon vaihtaneen moottoriöljyt.

      Jos vaimollasi ei ole ollut mielipiteitä koko yhdessäolonne aikana, hänellä niitä tuskin on nytkään. Missään tapauksessa ei kannata kysyä suoraan. Lähde perään ja hanki todisteita. Olen pahoillani puolestasi. Epätietoisuus on äärimmäisen epämukava olotila.

      • mies pittää olla

        vaimosi tekee huorin. Ja kuten huomaat viesteistä, niitä huorintekijöitä on valtavat määrät.
        Jokatapauksessa sun kannattaa valmistautua tulevaan keskusteluun, ja siinä et saa romahtaa. Vaan kylmästi vaan todeta, että olet tiennyt alusta asti. Vain näin saat puoliskollesi lumpun olon. jos taas järkytyt se nostaa vain lumpun ekoa, ja taatusti kaataa kurat sinun niskaasi. Näissä asioissa kannattaa aina huolehtia oma rahapussi kuntoon. Myös tärkeää säilyttää joka helkutin kuitti, jos riidaksi menee. Yleensä se joka on eroamassa, tietää säästävänsä kuitit tarpeeseen. Nyt muista pyytää jokaruokaosoksesta kuitti, kuten kaikista muistakin yhteisistä maksuistasi. kuten autonkulut yms. saatat tarvita niitä. Nyt ei pidä olla sinisilmäinen, vaikka monet kanssasisaret täällä niin toivookin sinun tekevän. Näithän minkä järkyt sätkyt väki sai ajatuksesta niiden puhelimien tutkimiseen :)
        hyvää kesää, ja hae sinäkin pesää


    • Ei se satu

      anna panna vaan..

      • Elviira_d^^

        veikkaan et vaimos on tullu pois sun tossun alta ja alkanu elää omaa elämäänsä, onhan siinä opetteleminen elämässä jos on toiselle eläny...
        anna vaimos olla ja tehä asioita vaikkakin uusia ja sinua hämmentäviä, eikös sun onni oo sun vaimon onnellisuus?


      • sais pilluu
        Elviira_d^^ kirjoitti:

        veikkaan et vaimos on tullu pois sun tossun alta ja alkanu elää omaa elämäänsä, onhan siinä opetteleminen elämässä jos on toiselle eläny...
        anna vaimos olla ja tehä asioita vaikkakin uusia ja sinua hämmentäviä, eikös sun onni oo sun vaimon onnellisuus?

        on sil luuskal joku toinen kieroksessa!! käy itsekkin huoraamaan,anna palaa playboy


    • pojutar

      Ai katsoo uutisia ja ajankohtais ohjelmia. onkohan työpaikalla keskusteluja ajankohtaisista aiheista joihin haluaa osallistua. Jossain iässä sitä kiinnittää enemmän huomiota ulkonäkööbn kun se vaatii enemmän työtä. Luultavasti kaikki m uutos johtuu siitä että hän on tilannut naistenlehden joka on hömppää täynnä. Ole tyytyväinen kun on omia menoja. voit itsekin suunnitella illat mieleisiksi

    • ei aina pettäjä

      onko tullut mahdollisesti mieleesi myös sellainen vaihtoehto että et ole itse tarpeeksi kiinnostunut vaimostasi? jospa hän yrittää kohentaa tilannettanne kaunistautumalla sinua varten, olemalla pois kotoa että herättäisit mielenkiinnon häneen ja hän on opetellut olemaan kiinostunut sellaisista asioista joista sinäkin???????????

      • m.43.1/2

        Olisko naistasi piristänyt vaikka tämä ihana kesä,,,seurasi saattaa masentaa häntä.Jos epäilet normikäytöstä saattaa vika olla sinussa,Jospa se naisesi vaan haluai saada juttua aikaan sinunkin kanssa niillä *ylläri heitoilla*:D


    • yllätysyllätys

      Eikö oo mahtava huomata, että vaimosi on SITTENKIN ÄLYLLINEN OLENTO !!!

    • närhenvärkki

      Voisiko olla mahdollista että naisesi tahtoisi tehdä sinuun vaikutuksen, ihmismieli on joskus vaikea, täällä, paljon kommentteja, jotka monet hyviä, voi olla toinen tai että itse olet naistasi tyhmänä pitänyt, mutta myös vaihtoehto voi olla että hän tahtoo näyttää närhenvärkit sinulle ja itsetietoisuudellsesi. Mikään laki ei kiellä meikkaamasta, ehkä hän odottaa kehua sinulta, saati sitä että huomaat hänet naisena.....kannattaa miettiä ennen kun sotkee koko kuvionsa.

    • junnuli

      Jos vaimosi pörrää chateissa niin varsin suurella todennäkösyydellä sillä on salasuhde... nin paljon chateissa naiset etsii salaseuraa,, ja sieltä on myös helppo löytää...

      • Eino.

        Tapasin kivanäköisen naisen. Hän oli tosi mukava, mutta hänellä oli useampia miehiä. Jos nainen on kivannäköinen niin hän pystyy vaikka harrastamaan useamman miehen kanssa. Minua tämä nainen ei huolinut, koska ehdotin hänelle olisin hänen ainoa ja voitaisiiko seurustella. Haluaisin kyllä löytää yhden miehen naisen joka olisi mukava ja nätti. Mistä sellasia löytyy?


      • nättivaimo
        Eino. kirjoitti:

        Tapasin kivanäköisen naisen. Hän oli tosi mukava, mutta hänellä oli useampia miehiä. Jos nainen on kivannäköinen niin hän pystyy vaikka harrastamaan useamman miehen kanssa. Minua tämä nainen ei huolinut, koska ehdotin hänelle olisin hänen ainoa ja voitaisiiko seurustella. Haluaisin kyllä löytää yhden miehen naisen joka olisi mukava ja nätti. Mistä sellasia löytyy?

        Varattuja...


    • jätä

      Tateenvarjo ottamatta!?No,kun älykään ei kettä tadetta.

    • ELETÄÄN

      Täällä kertoo petetty nainen,pettäminen usein riippuu myös minkä ikäinen on,naisen kohdalla voi olla ihastumistakin?joka ei johda pettämiseen,mut silloinkin on jotain pielessä(jos ihastuu).Itse olen heti jättänyt sellaisen ihmisen joka pettää pitenmän päälle se ei tuu kestään koska rakkaus kuolee sitä ihmistä kohtaan pettävä ihminen parisuhteessa ei ole oikein,koska ihmisiä on jotka ei pysty koskaan rakastaan yhtä ihmistä kerrallaan se lentää pojasta poikaan tai kukasta kukkaan,jos itse on uskollinen luonne niin kyllä löytää ihmisen joka on myös uskollinen tää elämä tässä ja nyt ei niin kovin pitkä ole et siitä kannattaa alkaa kärsiin,huomaa myöhemmin et vuodet meni ihan hukkaan petturin kanssa,nehän vannoo et ei enään tapahdu näin mut ne on vain lupauksia.Neuvo,älä näytä että epäilisit,tutki puhelin jos on outoja numeroita voit niihin soittaa nimetömänä,et kuka vastaa mies vai nainen,lähde vaan seuraan niin olen minäkin tehnyt,kun turhaan niiltä kysyy "oletko uskollinen minulle"?ne eivät tule sitä koskaan sanomaan.
      Jos näin on että saat kiini pettämisestä,älä huuda tai tee hänelle mitään pahaa,vaan ala suunitella omaa elämää eteenåäin ja etsi se oikea kumppani itselle joka varmasti löytyy.Minullakin meni aikaa löytää se oikea no työt tahtoi viedä aikaa et oikein ehtinyt seurustella sit kun tuli tälläinen tilaisuus niin päätin seurustella kunnolla ja kyselin ihmisiltä joka hänet tunsi et millinen hän on ja kuului vain positiivista,mut silti tutkailin ainakin pari vuotta jonka jälkeen uskalsin luottaa et taittaa olla se oikea,häntäkin oli petetty tosi rankalla tavalla sillä huomasin et hänkin tarkkailee minua,mut meilestäni se oli hauskaa minuahan sai tarkailla koska en missää tapausessa niin tyhmää tekis toiselle.SEMPPIÄ SINULLE ELÄMÄ PITÄÄ OLLA KIVAA JA LUOTTAMUKSELLISTA SUHTEESSA JOKA POIKII SILLOIN MUITA HAUSKOJA MUKAVIA ASIOITA YHDESSÄ

    • Miss Mossad.

      Tämä jätkä puhuu vaimostaan näin: "Hän ei ennen osannut sanoa mielipidettä mistään, ei pystynyt keskustelemaan ajankohtaisuuksista, eikä seurannut politiikkaa tai muuta kodin ulkopuolista elämää.
      Olen vähän testaillut tietämystä, eikä tietämystä näyttäisi edelleenkään olevan."

      Voi vaimo-parkaa.

      • Leksa K. Puurtila

        Sitten kun olemme solmineet Avioliiton Pyhän Sakramentin, pidän suuressa arvossa sitä, että Vaimoni keskustelee ajankohtaisista asioista, kulttuurista ynnä maailmanpolitiikasta sekä uskonnosta.
        Kaikki sanovat: "On se tolla Leksalla tosi viisas vaimo!"
        Minä sanon: "Niin on, hän on entinen Missi Mossatti, nykyinen Rouva Puurtila!"
        Kyllä meidän kelpaa!
        (Näin sivumennen sanottuna lopetin seurustelun Miss Viivi Pumppasen kaa, koska hän ei ollut erityisen älyllinen yksilö. Ja hänen sisarensa Barbara Pumppanen oli, mikäli mahdollista, vieläkin tyhmempi.)
        Rakkain terveisin Sinua alati uskollisesti rakastava
        Leksa K. Puurtila


    • KESKUSTELKAA

      Jospa vaimosi on alkanut elämään ja sekös ihmetyttää. Täällä se varmaankin selviää, onko salasuhde. Ihmeellistä, että on niin tyhmiä ihmisiä, että täältä hakee apua ja neuvoja. Jos siitä ei pää mene vielä enemmän sekaisin, niin mistä. Hoida kuule "likapyykkisi" siellä kotona, keskustelkaa hyvät ihmiset.

    • kokemuksella

      Itse katsoin kerran parisuhdeongelmista kertovaa ohjelmaa, jossa mies oli menettänyt kipinän vaimoonsa kun hän monen vuoden liiton jälkeen ei panostanut enää ulkonäköönsä vaan pukeutui kokoajan verkkareihin eikä laittautunut enää niinkuin suhteen alkuaikoina. Ohjelman juontajakaksikko neuvoi naista pitämään hieman ulkonäöstään huolta enemmän ja kiinnostustakin saa syttymään takaisin toiselle osapuolelle olemalla itsenäinen. Vaimo rupesi huoltamaan ulkonäköänsä ja hommaamaan omia harrastuksia ja menoja.
      Samaan aikaan itselläni oli hieman samantyyppinen ongelma parisuhteessa, joten otin neuvosta vaarin puolisoni tietämättä, ja aloin taas laittautumaan enemmän ja katsomaan hieman mitä päälleni laitan. Hommasin myös omia menoja, jotta mies näki että minulla on muutakin elämää, ja muitakin ihmisiä joiden takia laittautua ja elää. No, ensireaktiohan oli miehelläni että minulla on toinen mies kun yhtäkkiä tahdoin liikkua yksikseni ja laittauduin nätiksi. Eipä ollut. Lopulta kuitenkin erosimme mutta tämä episodi ei siihen vaikuttanut. Joten, puhu asiasta! Kysy suoraan mistä moinen elämäntapojen muutos ja kerro mitä tunnet ja luulet. Jos naisella ei ole hyvää syytä niin sitten uskon toiseen mieheen. Kuitenkin pyydä rehellisyyttä ja kerro ettet tahdo tuhlata kummankaan aikaa enempää jos naisella on joku muu.

    • u r o s

      Jaahas.

      Meidän mamma viis veisaa ulkonäöstään, muistuttaa kirpputorilta karannutta virtahepoa, haisee hevoselle ja suusta ei tule mitään älyllistä puhetta, pelkkää motkotusta.

      Eli eipä ole salarakkaasta pelkoa siis, tilanne hyvä.

      • einomiesporkkakoski2

        Varmoja merkkejä, paljon uusia vaatteita ja pikkuhousuja joita ei käytetä kotona vaan laitetaan pyykkiin kun tullaan kotia. Kasvohoitojen ja parturikäyntin lisääntynyt määrä. Jos ei ole käyttänyt hammaslankaa ja suuvettä ennen. Aamuin ja illoin viestittely ennen sängystä nousua ja nukkumista.
        Puhelimen pitäminen tyynyn alla. Peiton alla makoilu ilman vaatteita vain puhelin kaverina.
        Netissä kokoajan ettei ehdi muuta tehdä kun facebookkia. facebook estojen käyttö ettet pääse sivulle. Illat ja yöt pois kotoa kaverin luona. Piereskely nukkumaan mennessä. Syömisen loppuminen kotona. Kauppareissut kestää 4t eikä osteta kun maito ja jauheliha.
        Vessan / suihkun suursiivous jos olet lähdössä reissuun tai töihin, jos muuten se ei kiinnosta.


    • Ron Jeremy

      Älyllisiä puhuva nainen on vaarallinen. Jätä se nyt heti, jollet ole jo sitä tehnytkin.

    • Jenna16v.

      Et kerro ikääs, mutta toivottavasti et oo ihan ikäloppu!
      Mites olis, tykkäisitkö jos hyvännäkönen pikkupimu tulis lohduttaan sua?

      • Jenna16v.

        Tänään on mun nimppari. Jos annat mulle nimpparilahjaksi sun kalua, niin mä annan sulle pimppiä. Siis kun sun vaimos on niin ilkeä sua kohtaan niin mä autan sua.
        Vastaa heti, mulla on pimppi ihan kuuma ja märkä.


    • eroon vaan!

      Pahaksi on homma päässyt, jos eukko puhuu älyllisiä! Ota HETI siitä ero! Ei semmoista ämmää kestä itse pirukaan!
      Akan kuuluu pitää suunsa kiinni, hoitaa kotitaloushommat ja antaa miehelle pillua ja persettä.
      Ei siinä mitään älyllisiä keskusteluja kaivata!

    • Poraa perseeseen

      Moi! Taustalla on täysin varmasti toinen kaveri. Vaimosi jakaa persettä koko kylälle... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe