Ajatus tunteilla tässä
saatella sanoja saa,
rakkaus kun elämässä
esittää rikkojaa?
Miksi on silmät veessä?
Jälkeen tuo aamenen,
rakkaus kun on eessä
antaen kaiken sen.
Rahako kaiken antaa?
Voimallaan sivuuttaa,
rakkaus kyllä kantaa
vaikka ei kaikkea saa.
Tunteetko tieltään poistaa?
Harkintaa elämän?
Kun rakkaus sanojaan toistaa
saat silloin sä enemmän.
Valitse tunteiden valta
vaikka saat kyyneleet,
rakkaus usein ei malta?
sanat on eksyneet?
Kun pysyt kaidalla tiellä?
Mielesi mittojen,
et Luojamme polkuja kiellä
niin kohtaat myös rakkauden.
Rakkaus Elää!
2
286
Vastaukset
- ex noita
Ajateltavaa antoi runosi, monella tavalla. Raha ei tuo rakkautta, tosin helpottaa monessa hankinnassa, mutta todellinen rakkaus ei ole milloinkaan ostettavissa, tai ainakin minä näin naivistina oletan... Pidin!
Ymmärsit aivan oikein (tai oletit)
Sexiä voi ostaa, koskaan ei rakkautta,
ovat kaksi eri asiaa.
Eli kaikkea ei saa rahallakaan.
Tunteet ei ole kauppatavaraa.
Oikein hyvää kesää Sinulle!
Aitojen tunteiden parissa.
J.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101011- 45891
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31855- 43780
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762