Siemens C35, vanha malli

Onko kellään ollut aikanaan Siemens C35 -puhelinta? Ite ostin kesällä 2002 110€ hintaan ja surkea kuin mikä! Ei pystynyt tilaamaan soittoääniä eikä logoja, akku erittäin huono (jos virtaa oli jäljellä yksi pykälä ja aloitit puhelun, se loppui taatusti kesken), näppäimet niin jäykät että joutui painamaan lujaa jottai sai yhden kirjaimen (kauankohan meni tekstiviestien kirjoittamiseen). Ja kyseinen puhelinhan on ilmestynyt jo 2000 loppuvuodesta eli minkäköhän hintainen on silloin ollut... Surkeudella vaan muistelen tuota virheostosta ja mietin, onkohan kukaan jaksanut olla puhelimella vuottakaan kauempaa?

3

1561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brimus

      Joo muistan hämärästi puhelimen.
      Mikä tuossa viestissä oli pointti, sitä en nyt täysin ymmärtänyt.
      Onko sulla edelleen sama paska kapula, vai ootko muuten vaan "lähes" 10 vuotta vanhasta ostoksesta noin katkera että piti tänne vuodattaa?

      • No eipä tietenkään ole, kun en jaksanut sillä puolta vuotta kauempaa olla, vaan ostin tilalle käytetyn Nokian. Ja siksi näin vuosien jälkeen kysynkin, onko muilla minkälaisia kokemuksia tuosta surkeasta kapulasta:) Ulkonäköä oli, muttei käyttöiloa senkään vertaa...


    • Minulla oli tuollainen aikanaan, sain sen käytettynä. Käytin kuukauden ja sitten siirryin takaisin 3210:aan. Puhelimessa oli tosi inhottava piirre, että se piippasi puhelimen yhdistyessä. Minusta tuollainen korvaan piippaaminen on inhottavaa. Positiivisena puhelimessa oli aika hyviä tapoja rajoittaa lähteviä puheluita ja sen muistutustoiminto oli varsin hyvä. Käytinkin sitä pitkän herätyskellona. Toisin kuin ainakin jotkut Nokialaiset muistutus toimi myös puhelimen ollessa pois päältä. Itseasiassa puhelin on vieläkin olla tallessa ja se toimii 3100:n akulla.

      Puhelimessa on sellainen piirre, että jos sille lähettää tekstiviesti "%English", se menee jumiin viestiä avatessa. (huom lainausmerkit kuuluivat viestiin). Viestiä ei kai saa edes poistettua, kun se pitäisi ensin katsoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe