Että sellasta!!

minttupuu

9

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olvishka

      muistavat,kun tahtoo tuo äänestäjän muisti olemaan niin kovin lyhyt.Samat patut vuodesta toiseen huseeraa,ja jakavat toisilleen etuja.Tavallinen kansa unohtunut.Telkkarissa jotkut yrittää esittää ,kuin olisivat kansan asialla,mutta pöh.Samaa hyvä veli yhteisöä kaikki.Olenkin ruvennut miettimään,että onko mitään hyötyä meikäläiselle koko äänestyksestä.Nuoriso ei ole kiinnostunut politiikasta ja ne jotka on äänestää kokoomusta,kun se on niin hienoa kuulua porvaristoon:C

      • ajattelin ihan samaa, en taida äänestää olleskaan.

        Jätän tyhjän lipun, kannanotto kuitenkin.


      • minttupuu kirjoitti:

        ajattelin ihan samaa, en taida äänestää olleskaan.

        Jätän tyhjän lipun, kannanotto kuitenkin.

        No sehän se parhaiten vallanpitäjille sopiikin että kiukutellaan netissä ja kapakoissa eikä tehdä muuta.

        Itse käyn äänestämässä sitä varmemmin mitä pienemmäksi äänestysprosenttia ennustetaan, äänelle tulee enemmän painoa kun vain fiksuimmat nitä käyttävät.


      • Hopia*
        yohuuhkaja kirjoitti:

        No sehän se parhaiten vallanpitäjille sopiikin että kiukutellaan netissä ja kapakoissa eikä tehdä muuta.

        Itse käyn äänestämässä sitä varmemmin mitä pienemmäksi äänestysprosenttia ennustetaan, äänelle tulee enemmän painoa kun vain fiksuimmat nitä käyttävät.

        kuten sanoit!
        Ja jos ei äänestä, ei ole varaa myöskään valittaa. Juna meni jo..... ;)


      • se merkitsee
        Hopia* kirjoitti:

        kuten sanoit!
        Ja jos ei äänestä, ei ole varaa myöskään valittaa. Juna meni jo..... ;)

        Lieneekö suurikaan pahe jos sähkönavulla saadaan näille tuleville pullamössöille elantoa , heistä
        ei kuitenkaan ole itsensä elättäjäksi . Joten myymme sähköä ja saamme sossuun jaettavaa jota nämä ns; viherpeipot mutustelevat tutin rikkoonnnuttua.


      • Hopia* kirjoitti:

        kuten sanoit!
        Ja jos ei äänestä, ei ole varaa myöskään valittaa. Juna meni jo..... ;)

        josta oon saanut tarpeekseni!!
        Sama äänestitkö vai et??

        Saiskohan muuten Kataisesta saman kun ihmisestäkin?


      • 7+12
        minttupuu kirjoitti:

        josta oon saanut tarpeekseni!!
        Sama äänestitkö vai et??

        Saiskohan muuten Kataisesta saman kun ihmisestäkin?

        kusipää. Hyi saatana ja vielä mukamas nainen.


      • 7+12 kirjoitti:

        kusipää. Hyi saatana ja vielä mukamas nainen.

        tunnu missään, mua kusipäätellään jatkuvasti muutenkin!!!
        Ja mitäs mun sukupuoleni tähän kuuluu??????


    • puolipöllö

      Minä en ainakaan ole tällä hetkellä niin viisas/tietävä, että voisin vannoa jomman kumman puolesta, siis ydinvoimaloiden rakentamisen, tai rakentamattomuuden.
      Kumpi itsekkäämpää lie.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      46
      936
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe