http://itsekkyydenmuistomerkki.fi/
Maaliskuussa muistetaan tämä!!
Että sellasta!!
9
182
Vastaukset
- olvishka
muistavat,kun tahtoo tuo äänestäjän muisti olemaan niin kovin lyhyt.Samat patut vuodesta toiseen huseeraa,ja jakavat toisilleen etuja.Tavallinen kansa unohtunut.Telkkarissa jotkut yrittää esittää ,kuin olisivat kansan asialla,mutta pöh.Samaa hyvä veli yhteisöä kaikki.Olenkin ruvennut miettimään,että onko mitään hyötyä meikäläiselle koko äänestyksestä.Nuoriso ei ole kiinnostunut politiikasta ja ne jotka on äänestää kokoomusta,kun se on niin hienoa kuulua porvaristoon:C
ajattelin ihan samaa, en taida äänestää olleskaan.
Jätän tyhjän lipun, kannanotto kuitenkin.minttupuu kirjoitti:
ajattelin ihan samaa, en taida äänestää olleskaan.
Jätän tyhjän lipun, kannanotto kuitenkin.No sehän se parhaiten vallanpitäjille sopiikin että kiukutellaan netissä ja kapakoissa eikä tehdä muuta.
Itse käyn äänestämässä sitä varmemmin mitä pienemmäksi äänestysprosenttia ennustetaan, äänelle tulee enemmän painoa kun vain fiksuimmat nitä käyttävät.- Hopia*
yohuuhkaja kirjoitti:
No sehän se parhaiten vallanpitäjille sopiikin että kiukutellaan netissä ja kapakoissa eikä tehdä muuta.
Itse käyn äänestämässä sitä varmemmin mitä pienemmäksi äänestysprosenttia ennustetaan, äänelle tulee enemmän painoa kun vain fiksuimmat nitä käyttävät.kuten sanoit!
Ja jos ei äänestä, ei ole varaa myöskään valittaa. Juna meni jo..... ;) - se merkitsee
Hopia* kirjoitti:
kuten sanoit!
Ja jos ei äänestä, ei ole varaa myöskään valittaa. Juna meni jo..... ;)Lieneekö suurikaan pahe jos sähkönavulla saadaan näille tuleville pullamössöille elantoa , heistä
ei kuitenkaan ole itsensä elättäjäksi . Joten myymme sähköä ja saamme sossuun jaettavaa jota nämä ns; viherpeipot mutustelevat tutin rikkoonnnuttua. Hopia* kirjoitti:
kuten sanoit!
Ja jos ei äänestä, ei ole varaa myöskään valittaa. Juna meni jo..... ;)josta oon saanut tarpeekseni!!
Sama äänestitkö vai et??
Saiskohan muuten Kataisesta saman kun ihmisestäkin?- 7+12
minttupuu kirjoitti:
josta oon saanut tarpeekseni!!
Sama äänestitkö vai et??
Saiskohan muuten Kataisesta saman kun ihmisestäkin?kusipää. Hyi saatana ja vielä mukamas nainen.
7+12 kirjoitti:
kusipää. Hyi saatana ja vielä mukamas nainen.
tunnu missään, mua kusipäätellään jatkuvasti muutenkin!!!
Ja mitäs mun sukupuoleni tähän kuuluu??????
- puolipöllö
Minä en ainakaan ole tällä hetkellä niin viisas/tietävä, että voisin vannoa jomman kumman puolesta, siis ydinvoimaloiden rakentamisen, tai rakentamattomuuden.
Kumpi itsekkäämpää lie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532375Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271592Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt651271Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2021186Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871136- 1051053
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13970vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23928- 68923
Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11913