Abu Dgabiin haetaan lentohenkilökuntaa

zevilia

17

1398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zevilia

      siis Abu Dhabiin ......

    • djdgk
      • mietteliäs..

        hei, onko tietoa kenellekään joka ehkä aikaisemmin tai juuri nyt työskentelee arabiemiraateissa lentoemäntänä mahdollisestiä yläikärajasta?? Suomessa otetaan yli 40 vuotiaita mutta siellä voi olla eri juttu. voisko joku antaa mielipiteensä/ajatuksensa tästä


      • ex. cabin crew
        mietteliäs.. kirjoitti:

        hei, onko tietoa kenellekään joka ehkä aikaisemmin tai juuri nyt työskentelee arabiemiraateissa lentoemäntänä mahdollisestiä yläikärajasta?? Suomessa otetaan yli 40 vuotiaita mutta siellä voi olla eri juttu. voisko joku antaa mielipiteensä/ajatuksensa tästä

        Kyseessä on Etihad, eikä Etihad palkkaa yli 40v.

        Muuten todella positiivinen työkokemus yhtiöltä :) Suosittelen lämpimästi.


      • zxzx
        mietteliäs.. kirjoitti:

        hei, onko tietoa kenellekään joka ehkä aikaisemmin tai juuri nyt työskentelee arabiemiraateissa lentoemäntänä mahdollisestiä yläikärajasta?? Suomessa otetaan yli 40 vuotiaita mutta siellä voi olla eri juttu. voisko joku antaa mielipiteensä/ajatuksensa tästä

        Tiedän että aikaisemmin on palkattu yli 40-vuotiaitakin, tosin yleensä he ovat olleet aikaisemmin muilla yhtiöillä lentämässä. Kannattaa ottaa huomioon, että lähes kaikki cabin crew ovat 20-30-vuotiaita, joten yli nelikymppinen voi tuntea itsensä hieman ulkopuoliseksi ja "vanhaksi" työyhteisössä. Voithan aina laittaa hakemuksen. Tuskin saat kutsua haastatteluun jos he pitävät ikääsi esteenä.


      • -
        zxzx kirjoitti:

        Tiedän että aikaisemmin on palkattu yli 40-vuotiaitakin, tosin yleensä he ovat olleet aikaisemmin muilla yhtiöillä lentämässä. Kannattaa ottaa huomioon, että lähes kaikki cabin crew ovat 20-30-vuotiaita, joten yli nelikymppinen voi tuntea itsensä hieman ulkopuoliseksi ja "vanhaksi" työyhteisössä. Voithan aina laittaa hakemuksen. Tuskin saat kutsua haastatteluun jos he pitävät ikääsi esteenä.

        Ei kannata vaivautua laittamaan hakemusta. Ainakaan Etihad ei palkkaa yli 40-vuotiaita (vaikka olisivatkin lentäneet aiemmin).


      • 8+17
        mietteliäs.. kirjoitti:

        hei, onko tietoa kenellekään joka ehkä aikaisemmin tai juuri nyt työskentelee arabiemiraateissa lentoemäntänä mahdollisestiä yläikärajasta?? Suomessa otetaan yli 40 vuotiaita mutta siellä voi olla eri juttu. voisko joku antaa mielipiteensä/ajatuksensa tästä

        Muutama vuosi sitten kun katselin tuolta suunnalta työpaikkoja, oli yläikäraja 32 vuotta jos olit "experienced cabin crew". ja näin siis vain naisten kohdalla, miehille ei ollut yläikärajaa.


      • -
        8+17 kirjoitti:

        Muutama vuosi sitten kun katselin tuolta suunnalta työpaikkoja, oli yläikäraja 32 vuotta jos olit "experienced cabin crew". ja näin siis vain naisten kohdalla, miehille ei ollut yläikärajaa.

        Heissan,
        "Sieltä suunnalta", eli Abu Dhabi kai nyt oli kyseessä, eli lennä kuin vain Etihad. Etihadilla ikäraja on 40v sekä naisille että miehille. Sinut voidaan palkata vaikka 39,5v iässä, mutta ei yli nelikymppisenä. Tämä on muuten fakta.


    • Done & gone

      Heh...proffsaviation...Be careful...

      • ex. cabin crew

        Olin Proffs Aviationin kautta juuri kyseisellä yhtiöllä töissä. Toimi erittäin hyvin :) en tiedä mistä olet saanut huonoja kokemuksia, mutta itselläni on vain hyviä!


      • haninah
        ex. cabin crew kirjoitti:

        Olin Proffs Aviationin kautta juuri kyseisellä yhtiöllä töissä. Toimi erittäin hyvin :) en tiedä mistä olet saanut huonoja kokemuksia, mutta itselläni on vain hyviä!

        Itse juuri kirjoittelen hakemusta, ja olisi ollut kiva kuulla kokemuksia yhtiöstä ja muutenkin.
        Esim palkka, kuinka paljon tytötä on, ehtiikö suomeen käymään ollenkaan, majoitus/asunto, muita vinkkejä, hakemus enkuksi vai suomeksi, millaisia koneet on ja millaisia matkustajia, miten enkku testataan haastiksessa käytännössä, kuika tarkkaa; pärjääkö sujuvalla englannilla eli ei ihan täydellisellä?!. Pitääkö itse maksaa jotain kustannuksia..? Yms yms!
        Kaikki tieto ja kokemukset kuulisin mielelläni! Kiitos jo etukäteen! :)

        (Lentoemännän ammatti on haaveena ollut jo kauan ja nyt olisi mahtava tilaisuus toteuttaa unelma yksityiselämän kannalta)


      • Middle East
        haninah kirjoitti:

        Itse juuri kirjoittelen hakemusta, ja olisi ollut kiva kuulla kokemuksia yhtiöstä ja muutenkin.
        Esim palkka, kuinka paljon tytötä on, ehtiikö suomeen käymään ollenkaan, majoitus/asunto, muita vinkkejä, hakemus enkuksi vai suomeksi, millaisia koneet on ja millaisia matkustajia, miten enkku testataan haastiksessa käytännössä, kuika tarkkaa; pärjääkö sujuvalla englannilla eli ei ihan täydellisellä?!. Pitääkö itse maksaa jotain kustannuksia..? Yms yms!
        Kaikki tieto ja kokemukset kuulisin mielelläni! Kiitos jo etukäteen! :)

        (Lentoemännän ammatti on haaveena ollut jo kauan ja nyt olisi mahtava tilaisuus toteuttaa unelma yksityiselämän kannalta)

        Älä hae minkään välitystoimiston kautta,monet yhtiöt hakevat suoraan.
        Itse olin aikoinani lentoemäntänä Lähi-Idässä, aloitettaessa tulee olla alle tietyn iän.

        Ei sieltä pois laiteta kun täytät tietyn iän. Etihad on suht uusi lentoyhtiö ja heidän palkat ovat sielläpäin alueen alhaisimmat.

        Proffs Aviation`ista en ole kuullut yhtään mitään hyvää. Itse pysyisin kyseisestä yrityksestä hyvin kaukana.

        Jokainen tietysti itse päättää mihin ja minkä kautta hakee töitä.


      • ef
        Middle East kirjoitti:

        Älä hae minkään välitystoimiston kautta,monet yhtiöt hakevat suoraan.
        Itse olin aikoinani lentoemäntänä Lähi-Idässä, aloitettaessa tulee olla alle tietyn iän.

        Ei sieltä pois laiteta kun täytät tietyn iän. Etihad on suht uusi lentoyhtiö ja heidän palkat ovat sielläpäin alueen alhaisimmat.

        Proffs Aviation`ista en ole kuullut yhtään mitään hyvää. Itse pysyisin kyseisestä yrityksestä hyvin kaukana.

        Jokainen tietysti itse päättää mihin ja minkä kautta hakee töitä.

        Olen itse ollut kyseisellä yhtiöllä ja juuri Proffs Aviationin kautta. Etihad maksaa palkkaa aika kivasti ja asunto yms ovat ilmaisia. Alueen muut yhtiöt? Mitä ne ovat? Abu Dhabista lentää vain Etihad, Dubaista Emirates. Palkat ovat samat.


      • ju
        haninah kirjoitti:

        Itse juuri kirjoittelen hakemusta, ja olisi ollut kiva kuulla kokemuksia yhtiöstä ja muutenkin.
        Esim palkka, kuinka paljon tytötä on, ehtiikö suomeen käymään ollenkaan, majoitus/asunto, muita vinkkejä, hakemus enkuksi vai suomeksi, millaisia koneet on ja millaisia matkustajia, miten enkku testataan haastiksessa käytännössä, kuika tarkkaa; pärjääkö sujuvalla englannilla eli ei ihan täydellisellä?!. Pitääkö itse maksaa jotain kustannuksia..? Yms yms!
        Kaikki tieto ja kokemukset kuulisin mielelläni! Kiitos jo etukäteen! :)

        (Lentoemännän ammatti on haaveena ollut jo kauan ja nyt olisi mahtava tilaisuus toteuttaa unelma yksityiselämän kannalta)

        Laita mulle s-postiosoitteesi, niin voin kertoa. Olen itse ollut töissä kyseisellä yhtiöllä :)


      • sähköpostini!
        ju kirjoitti:

        Laita mulle s-postiosoitteesi, niin voin kertoa. Olen itse ollut töissä kyseisellä yhtiöllä :)

        [email protected]

        Kiitos :)


      • ?
        ef kirjoitti:

        Olen itse ollut kyseisellä yhtiöllä ja juuri Proffs Aviationin kautta. Etihad maksaa palkkaa aika kivasti ja asunto yms ovat ilmaisia. Alueen muut yhtiöt? Mitä ne ovat? Abu Dhabista lentää vain Etihad, Dubaista Emirates. Palkat ovat samat.

        Miten tuo Proffs Aviation toimii? Periikö jotain "välityspalkkiota" jos sitä kautta saa työtä lentoyhtiöstä?


      • zxzx
        ? kirjoitti:

        Miten tuo Proffs Aviation toimii? Periikö jotain "välityspalkkiota" jos sitä kautta saa työtä lentoyhtiöstä?

        Ei peri mitään välityspalkkiota, Etihad maksaa firmalle "mainostamisesta" ja esihaastattelujen teosta Suomessa. Mutta hakemuksen voi laittaa myös Etihadin nettisivujen kautta, eikä tarvi olla missään tekemisissä Proffsaviationin kanssa. Itse laitoin hakemuksen kumpaakin kautta aikaisemmassa haussa ja sain 2 eri kutsua haastatteluun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe