Olisin tuossa ensi kuun alussa täyttämässä 16 ja sitä pitäis kevari hankkia. Olen säästänyt jo monta vuotta ja olen päättänyt hankkia Enduro kevarin. Olen ajatellut Ktm merkkistä puutarhajyrsintä ja Gas gas merkkistä ruohonleikkuria.
Merkit ja mallit ovat:
Gas Gas SM 125 2T
Ja
KTM EXC 125
Molemmat ovat 2010 mallia ja molemmista olisin saamassa saman hinnan.
Ktm vs Gas Gas
4
1823
Vastaukset
- oeaagtyheytjr
Laita kotari jos vaan rahaa ja aikaa löytyy
- asdfsf
KTM ja Gas Gas EC(ei siis se katumalli Halley) ovat suht koht saman tehoisia,molemmat kilpapyöriä eli laittoa on paljon jos ajat paljon. Rahaakin menee jonkun verran,mutta se ei haittaa koska molemmilla on niin mahtava kuitenkin ajella että on sen arvoista. Joo no Gas Gas saattaa olla hieman vaikea hankkia varaosia kun taas kotariin saa aika helposti. Gas Gas ei ole kuitenkaan niin yleinen kun Kotari.. Gassut muka leipoo herkästi,kyllä se on ihan omistajasta kiinni..
Okei oma mielipide tähän on että Gas gas on kyllä parempi hankita kuin ktm vaikka osien hankinta ei niin vaivatonta kuten ktm merkin kohdalla. Oma kokemus perustuu FANTIC Caballero 125cc pyörään missä on gas gasin kone ja pyörä on kuin unelma pyörässä on vforce ja big one Jne ja lähtee kuin tykki ja yksikään kaverin ktm ei ole ohi mennyt tähän päivään asti. No tätä pyörää ei kyllä kaikki saa koska suomessa varmaan noin vain 4kpl 😂😂😂
- OkeiOkei
Okei, mun oma mielipide on että sinä olet kommenttisi kanssa hieman vajaat 7 vuotta myöhässä, mutta saithan ainakin kommenttisi jakeluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827