Onkos teillä kellään olemassa ko. mopediin mitään varaosia? Olisin erittäin kiinnostunut pirkanmaan seudulta jos jollain sattuisi seisomaan tallissa vanha ruosteinen romu jolla ei ole enää käyttöä. Tarvitsisin jo museorekisterissä seisovaan pyörääni hieman uutta osaa, meinaan ehostaisin sen täydelliseen kuntoon!
Tarvetta nyt olisi esim. tappokatkasimesta, todella hyväkuntoisesta satulasta ja äänenvaimentimista. Edullisia ostoksia voin tehdä myös jos joku tarjoaa =) Museomopolijat puhaltavat yhteen hiileen!
Honda CX 500 Custom
2
1136
Vastaukset 2
- CX-hemmo
Terve. Itseltäni löytyy myös museorekisterissä oleva CX 500:n. Ylimääräisiä osia ei valitettavasti hyllyssä ole, mutta eiköhän noita maailmalta löydy melko vaivattomasti. Itse olen tilannut mm. Bent Muhliltä (http://www.cx500-shop.de/). Tsekkaa miehen nettiluetelo, niin löydät varmasti ainakin osan etsimästäsi. Bernt on toimittanut osat nopeasti ja luotettavasti.
Googlettamalla löyty muitakin CX-kauppoja. Pyörän ympärillä näytää olvan varsin aktiivinen harrastajajoukko, joka haluaa säilyttää CX:t liikenteessä. - Offi pappa
Ebaysta löytyy kaikkia osia,ostin sytkä boksin,se tuli postilaatikkooni.Olen erittäin tyytyväinen palveluun,muuten X on ollut erittäin suosittu saksassa lempinimi"paskapumppu" suomeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451