MIllä kevarilla paras ajaa pitkiä matkoja?

Mo_Miika

Joo elikke jonkin ajan päästä on kevarin laitto toden näköisesti ja olen etsimässä kohtuu pirteää pyörää ja pitäisi pystyä ajamaan usean sadankilometrin matkoja ilman suurempia tuskia. Eli sehän on selvä että kisa koneet ei tasaista ajoa kestä juuri. Ja saisi olla männän käyttö ikä kohtuu pitkä olen itse Yamaha YZF-R miettinyt onko kellään kokemuksia kuinka mäntä kestää? Miten kulkee vakiona? ja millainen ajaa pitempää matkaa? Ja muitakin pyöriä saa ehdotella ja mielellään perustella ja kertoa omista kokomuksista.

6

3743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdgsdgf

hyvi menee vakiona, mäntä kestää kauemmin ku sulla on pyörä ja hyvin voi ajaa matkaa

• kukkakypärä

4 tahtinen, mäntä ei ole ongelma. Ajoasento kyykkien tapaan ranteita pakottava. Honda varadero tulee matka ajosta mieleen. En ole kevari ikäinen, tyttärellä Yamaha jolla olen ajanut muutamat työmatkat kulki 100kg kuskilla yli 120km/h, eli ylinopeutta! Ei sovellu jäykälle tyypille (minulle), Hondalla kuvittelisin pystyväni ajamaan auringonlaskuun...

• Mo_Miika

Ja ihan vakio pyörä? Alkoi tuokin pyörä kiinnostaa kun asun täällä hevon vitussa niin pitkät matka tulee tuttuja olemaan. Kertoisitko jos viitit minä ikäinen ja mitä vikoja on ollut ja muita ylimääräisiä kustannuksia?

• kukkakypärä
        Mo_Miika kirjoitti:

Ja ihan vakio pyörä? Alkoi tuokin pyörä kiinnostaa kun asun täällä hevon vitussa niin pitkät matka tulee tuttuja olemaan. Kertoisitko jos viitit minä ikäinen ja mitä vikoja on ollut ja muita ylimääräisiä kustannuksia?

Jos tarkoitit tota yamahaa, niin viime vuoden malli (uutena ostettu) nyt ajettu 4500 km eli sisäänajettu.
        Kerran käytetty huollossa ( ei merkkiliike. Sinne en vie edes polkupyörää rikottavaksi!)Syksyllä vaihdoin öljyt itse(ja suodatin) Hintaa en muista, mutta "halpaa" oli. (Motoilu ja halpaa hah hah.) Jos taas tarkoitit Hondaa, niin ei omia kokemuksia varaderosta. Vain isommasta hondasta.Tarjosin tyttärelle käytettyä siistiä varaderoa joka ajo asennolta tuntui itelle hyvältä, olen aika matala (n.175cm).Ovat tuota lehdistössä kehuneet.

• agasg

olen itse miettinyt ihan samaa, kuinka pitkiä matkoja voi yamaha yzf-r 125 pyörällä ajaa ilman pyörän hajoamista

• Omnomnom

Eihän se Yamaha nyt varsinaisesti tuosta vaan hajoa, mutta Nettimoton ilmoitusten perusteella männänvaihtovälinä on pidetty n. 20 000 km, siinä missä CBR:llä ajetaan enemmän ennen männänvaihtoa. Sen lisäksi Yamahan kone tykkää ilmeisesti kuluttaa öljyä (mitään pitävää tietoa ei ole, kyseistä pyörää kun en omista). Mitä sitten taas tulee Varaderoon, no, sillä pystyy todennäköisesti ajamaan yli 50 000 km ilman pelkoa koneen hajoamisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe