Nyt vähän taas säikäyttää sillä (olen 19v nuorimies) olen huomannut ulosteessani siellä täällä pieniä mustia pisteitä/murusia. Joskus tosin myös sulamatonta ruokaa kuten siemeniä ym ym..mutta nämä mustat pisteet mietityttää ja kovasti ja pelottaakin onko tämä nyt verta..olen vatsavaivojeni takia käynyt lääkärissä useamman kerran ja kokeissa veri ym ym ja uloste-testit mutta mitään ei löytynyt ja nyt minulle diagnosoitiin ärtyneen suolen oireyhtymä. Kellään vastaavaa kokemusta? Melkein jo olen innostunut ja virkistynyt elämään, mutta sitten kun aina tulee näitä uusia ongelmia niin pistää taas todella vaikeaksi elämän :(
mustia pisteitä ulosteessa
LapinPoika2
4
11440
Vastaukset
- LP2222
Ja vielä sen verta, että koko uloste siis ei koostu niistä vaan niitä on jokunen siellä täällä
- mii86
Minulla on ilmennyt jo jonkin aikaa täysin vastaavaa! En ole käynyt lääkärissä. Haluaisin kuitenkin kovasti tietää, koska minuakin pelottaa mikä on kyseessä. :(
- Samavika
Oletko syönyt mustikoita, tai muita tummia marjoja? Itselläni ainakin huonosti pureskellut marjat näkyvät ulosteessa tummina/mustina pisteinä.
- rokokol
vaihda 3 päiväksi ruokavalio vaikka hedelmiin ja sitten väännät pitkän paskan sanomalehdelle ja otat siitä kuvan ja yhdessä stekataan sitten kuvaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838