Koirat on inhottavia

henriikka m

Tuolla raitilla oli iso tanskandoggi vääntämässä paskaa kadun varteen. Meinasi tulla yrjöt.

8

384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t-doggi

yrjöö sun wc-aan ja kuule, omistat vielä koiran, joten pidä huoli siitä...

• liian kuumaa

maaseudulle, ei kaupunkiin. Täällä Kalliossa aivan liikaa koiria pienissä kuumissa yksiöissä. Onneksi on valoisaa joten koirien omistajat korjaavat suureksi osaksi jätteet, mutta taas syksyllä pimeinä iltoina kakkaa liian paljon kaduilla.
        Miten ihmiset voivat päästää koiran joka syö kakkaa ja haistelee joka paikkaa, omaan vuoteeseen?

Eilen nuoripari Kaisaniemen puistossa istui auringonpaisteessa koiransa kanssa, joka huohotti kuumuudessa.
        Pyysin heitä ystävällisesti siirtämään koiran varjoon. Vastaukseksi sain vain olla puuttumatta toisten asioihin.

• yäk

Inhottaa todella paljon väistellä koiranpaskoja kaduilla. Ja ottaa aivoon idiootit koiranomistajat, jotka ei keräile niitä pökäleitä koiriensa jäljestä.

• nappiotsa

Mielummin koiranpaskaa kuin ihmispaskaa!! kuseksivat ja yrjöävät ihmiset sais lopettaa

• Tynnyri-Eikka

Koiravero korkeelle vaan ja yleensäkin lemmikkieläimille verotus, korkea semmonen. Kyllähän ihmisten pitäisi osata lenkkeillä ilman koiriakin.

Täällä Jyväskylässä ainakin 2:lla 3:sta vastaantulevista on koira mukanaan, joskus 2-3, jopa 4 koiraa. Ja sitten pitää viedä joka paikkaan haukkumaan. Kaikkein pahinta on, kun menevät kyläilemään jonnekin, niin koirat mukaan tottakai. Hyh, yrjö johannes tulee vähemmästäkin.

Tynnyri-Eikka lenkkeilyttää kävelysauvoja ja vaelluskenkiä, yleensä 2-3, joskus 4 tunnin lenkkejä lähes päivittäin. Ei tartteta koiraa ollenkaan.

• vanhaläskilaiskimus

Koirat haisevat. Niistä lähtee karvoja ja ne kuolaavat, sekä jättävät ulosteensa tienposkeen haisemaan. Harva omistaja niitä jätöksiä kerää pois, jos yksikään.

Onko mitään likaisempaa, kuin koirat?! Ikinä en sellaista ota. Mutta niistä ei eroon pääse missään. Kylällä on joka toisella joku hurtta, pieni tai iso. Osalla niitä on monta.

Täytyy jonkun elämän olla tylsää, kun pitää sellainen taakka ottaa vapaaehtoisesti kannettavakseen. Lemmikkieläin on, koko sen säälittävän elämänsä ajan, aina hoidettava itse. Se ei koskaan kasva aikuiseksi ja opi pitämään itse huolen itsestään. Koira on myös pakko kouluttaa, jotta se osaa olla ihmisten kanssa. Hirveä vaiva!

• Sakemanni

Sä haiset, sulla on säälittävä elämä ja olet kaikille vaivaksi! Toivottavasti kuolet pian ja ennen sitä joku ihana koira puree sua ja kunnolla kans...

• neuvoton!

Mutta jos onnelliseen perheeseen
      kuuluu koira, niin minkäs teet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2705
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2315
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      52
      1875
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe