Yritin mitata, että mikä kuppikoko mulla olisi.Eli sain tälläsiä lukemia, rinnan päältä koko on 80cm ja alta 75cm. Mikä mun kuppikoko on? Onko mikään? (Tiedän olevani kauhee lauta)
Mikä mun kuppikoko on?
49
39348
Vastaukset
- minä
Kato Ellos tai jostain muusta vaate lehdestä. Siellä on aika usein taulukko, josta näkee mitat ja kuppikoot. Katoin tos taulukosta et sul ois AA80. En oo ihan varma
- Minttu
Jos olisin sinä (siis viestin kirjottaja) en ainakaan vielä alkaisi käyttää rintsikoita. Mul ei oo omast koost hajuukaan... Lähes kaikki mun luokalla käyttää rintsikoita, vaikka puolet on ihan lautoja...
Siitä ei saa hyvää kuvaa ihmisestä. - 75D
Minttu kirjoitti:
Jos olisin sinä (siis viestin kirjottaja) en ainakaan vielä alkaisi käyttää rintsikoita. Mul ei oo omast koost hajuukaan... Lähes kaikki mun luokalla käyttää rintsikoita, vaikka puolet on ihan lautoja...
Siitä ei saa hyvää kuvaa ihmisestä.vittu mikäö lauta mulla on 75D ja sulla ei mitään
- lolod
75D kirjoitti:
vittu mikäö lauta mulla on 75D ja sulla ei mitään
voi lol :Ddd sulla on mun pikkusysterin rintojen koko :D::D:D itel kato on 85D
- shania
Sen kuppikoon voit tollasist taulukoist selvittää tai mennä yksinkertasesti kauppaa sovittelee ja katot mikä koko istuu parhaiten. Usein alussa nuoret ostaa aivan liian suuria rintsikoita. Siinä ei ole mitään järkeä,kun eihän niistä sit ole mitää hyötyy. Rintsikoiden tarkoituksena ei ole saada rinnat vaan näyttää suuremmilt!!
Käyppä sovittelee ja harkitse samal et tarttetko rintsikoit ollenkaa, jos kaikki koot tuntuu liian väljilt.. - Jussi_03
oot 75 AA, se menee aina ympäryysmitan mukaan. Erotus rintojen päältä ja alta kertoo kuppikoon.
Katso linkki: http://ladynet.fi/tiedatko.html- =))
HUOMAA ET ON MIESPUOLINEN TYYPPI, OOTKO SATTUNU KOKEILEE, ET VAIK OIS VAAN SENTIN ERO NI SE NÄYTTÄÄ 75AA:ta mikä ei tietty oo totta.
- mie
no ei tosiaankaan 75AA, jos on AA kuppi ni `"erotus" on 11 cm
- mie
ei sulla oo ees 75AA:ta = et tarvii rintsikoita
- urputiurp!
Mulla just samat mitat ja 75A liia pienet et turha urputtaa!
- Anne
ei oo mitään kuppikokoa. Mut kyl ne siitä kasvaa
- mallu*
se vois olla joku aa-a koska mulla on päältä 82 ja mula on a 70.. en sit tiiä.. kysy terkarilta..:D
- typsy
Niinku tuossa jo sanottiin nii et varmaankaan tarvi vielä rintsikoita, ku erotus on 5cm... ku mun käsityksen mukaan pienin kuppi eli AA-> erotus 11cm, A->13cm B->15cm jne... En oo kyllä varma et muistinko oikeen.. Mutta voithan sä käydä sovittelemassa... Kannattaa kokeilla jotain 75AA...
- pampula
sen voi kattoot täältä: http://ladynet.fi/tiedatko.html
- vvv
hei mulla 70cm 80cm ja se sanoo et antamillasi koilla ei muka löydy kuppikokoo
- Begga
90c muka, mutta käytän 85c..Ohhoh!
- tit
Mun kuppikoko on B85. Kuinka kauan rinnat kasvaa? Millo ne lopettaa kasvamisen?
- ---
Tarkkaa ikää ei pysty sanomaan, mutta rinnat kehittyvät noin neljän vuoden ajan. Optimi olisi olla käyttämättä rintaliivejä siihen asti, kunnes rintojen kasvu päättyy.
- Laskuri <3
elikkä, jos sun rinnan alunen on 75cm ja päältä 80cm ni sun kuppikokos on about 75AA :)
- Arrag
sull aon 75AAA. Eli kaikkein pienin koko, jota harvoin löytääkään.
- villi!emilia
Arrag kirjoitti:
sull aon 75AAA. Eli kaikkein pienin koko, jota harvoin löytääkään.
pienin kuppikoko mitä tiiä on 70AA....ja sitä löytää aika hyvin..melkein joka kaupasta!
- Martsu_95
Moi, hei mene tänne sivuille ja laita mittasi oikeisiin kohtiin niin se kertoo oikean koon: http://www.ladynet.fi/tiedatko.html
- huiskuli
niin netissä on monia paikkoja missä saa tietää kuppikokonsa..tosin, kaikkien mittausten tuloksena mulla on korkeintaan se 75AA ja silti käytän kokoa 70B (käyttänyt jo monia vuosia)!!?? ja istuvat täydellisesti! Aloitin muistaakseni 70A:lla, kunnes aloin pursua ulos. eli en tiedä onko päässäni, silmissäni vai mittataulukoissa vika??!!xD sovittamalla paras..muilla tämmösiä ihmetyksen aiheita..?
- Nimetön
- hmm..
Ihan hyvä sivu muuten.. mutta ku mitta rintojen alta on mulla 65cm, ei suostu laskemaan sillä..
- vinkkejä
valitse koko.
- equu
Jos haluut pitää rintsikoita ni kannattaa kokeilla kokoa 75AA, mutta ei sun oo vielä pakko pitää... voit oottaaa et ne kasvaa
- lauta xd
niin jos mahtuu niin 65 AA on myös olemas, se on pienin mitä on :D koklaa, ellei oo liian pienet
- dhhfhgfhglsdöfjsadlögj
lauta xd kirjoitti:
niin jos mahtuu niin 65 AA on myös olemas, se on pienin mitä on :D koklaa, ellei oo liian pienet
mä kävinki rintsikkaliikkeest kattomas mun kuppikoon.. se oli 65 DD 8)
- diggis
dhhfhgfhglsdöfjsadlögj kirjoitti:
mä kävinki rintsikkaliikkeest kattomas mun kuppikoon.. se oli 65 DD 8)
Mä en luottais mihinkään laskureihin ja mittauksiin, kokeilemalla löytää. Mulla koot 75cm ja 82cm eli erotus 7cm ---> kuulemma ei pitäs vielä käyttää. Oon 16v ja käyttäny rintsikoita jo muutaman vuoden, ei mitään ongelmaa. Ongelmia tulis jos en pitäs... 70A on mulle se hyvä.
- diggis
diggis kirjoitti:
Mä en luottais mihinkään laskureihin ja mittauksiin, kokeilemalla löytää. Mulla koot 75cm ja 82cm eli erotus 7cm ---> kuulemma ei pitäs vielä käyttää. Oon 16v ja käyttäny rintsikoita jo muutaman vuoden, ei mitään ongelmaa. Ongelmia tulis jos en pitäs... 70A on mulle se hyvä.
jatkan vielä tohon...just sanotaan, että mitoillani ei löydy kokoa. Kun sitä tarpeeks vääntää ja asettele mittanauhaa saa haluamansa tuloksen. Ei mitään järkeä, kokeilu paras.
- tyttiski
diggis kirjoitti:
jatkan vielä tohon...just sanotaan, että mitoillani ei löydy kokoa. Kun sitä tarpeeks vääntää ja asettele mittanauhaa saa haluamansa tuloksen. Ei mitään järkeä, kokeilu paras.
saa ainakin sokoksen lasten alusvaatepuolelta, espritin violetinv'riset...mulla rinnan paalta 78 ja alta 64 sopi hyvin aa 65
- laaautaaaa
oon 15 v ja mulla koot 68 ja75 en kåyta vie5 rintskoita
- lkncvlkänv
60B
- Niin mikä koko?
Hmm, aika outoa kai. Ladynetin kuppikokosysteemi suosittelee minulle kokoa 70I... Päälläni olevat liivit ovat muistaakseni kokoa 75D, muuten ovat oikein sopivat, paitsi että kaaren ja minun väliin jää pienoinen rako. Se ei kai mitään haittaa, ainakaan minua.
Etkä mikään lauta ole, et vaan ole kehittynyt vielä. Ja jokaisela on erilaiset rinnat, ja kaikenlaisista rinnoista tykätään. :)- ksjdbö
Sulla on liian pienet liivit.
- Hehee -,-
Mä aloin käyttää rintsikoita vasta kun olin 75B koska minusta on turhaa käyttää rintsikoita jos ei ole rintoja.
- asd
kyllä 75aa-kokoisetkin on rinnat. kaikilla ihmisillä on rinnat, jos et sitä sattunut tietämään :)
- Me!
Mulla ainakin oli alta 72cm ja sit sillee ja mun koko on 70-75C
- indoindo
Jos sun rinnanympärys on 72 cm niin oikea liivikoko olis varmaan 65. Rintaliivit suositellaan yleensä ottamaan yhtä kokoa alaspäin siitä oikeasta mitasta koska sen ympärysmitan pitää olla jämäkkä, että se kannattaa rintojen painoa. Sinne selän ja liivien väliin pitäisi saada tungettua kaksi sormea, mutta ei sen enempää. Ja uudet liivit pitää valita aina niin, että ne on sopivat siinä kaikkein isoimmassa säädössä (siis uloimmat hakaset kiinni) koska liivit venyy käytössä ja niitä pitää voida säätää pienemmiksi.
- muuten muistakaapa
varsinkin kun on nuori, pitää muista välillä mitata uudelleen kuppikokonsa, ettei käy niinkuin itselleni , käytin kokoa 75A kunnes tarvitsin pakollisesti tanssiharrastukseni takia ihonväriset rintsikat. Joten kun menin ostamaan niitä, huomasin , että olin käyttänyt kahta kokoa liian pieniä rintsikoita !
miten tämä voi olla mahdollista?
oikea kokoni on 70C... Huomaa heti miten on paljon parempi olla - http://adf.ly/1vvD8
- Tietämätön!
No enpä tiiä mut mikä mun sit on ku mun rinnanpäältä 65 ja alta 55 tai jotaa semmost.
- Dolly "DD" Pardon
Tätä kysyjää tuskin enää auttaa, mutta kannattaa lukea tuolta toisesta ketjusta liivien mittauksesta, jos oma koko mietityttää. Siellä on aika kattavasti selitetty asia: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9960866
- tuippihhh
Hei! No siis rinnan ALTA mitatun ympärysmitan perusteella kait ne liivit valitaan ja tietysti niitä pitää myös sovittaa. Elikkä sulla ois 75-ympärysmitta ja ehkä A-kuppi?
- Dolly "DD" Pardon
70 olis oikea ympärysmitta. Aina yhtä kokoa pienempi kuin mittanauha antaa jotta tulee napakka istuvuus. Se tuntuu alkuun tiukalta kun vaihtaa niistä liian löysistä oikean kokoisiin, mutta siihen tottuu kyllä. Aloittajan kysymys on tosin jo vuodelta 2004 että sillä on varmaan mitatkin jo ehtinyt muuttua.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9960866
- stinahhh
Pidin aiemmin 85C-rintaliivejä, jotekin olin vaan "aina" ostanut sen kokoisia. Vuosi sitten viimeinkin uskaltauduin erikoisliikkeeseen missä myydään vain rintaliivejä (ja korsetteja yms. naisten ihania hepeitä :) Kuinkas ollakaan olin pitänyt ihan liian isoo ympärysmittaa ja aivan liian pientä kuppikokoa! Elikkäs oikee koko olikin 75F !!! Että aikamoinen ero. Huh huh, oli hieman vaikea uskoa todeksi että oonko mä joku Pamela Andersson muka, ja että eikös se B-kuppi oo se yleisimmin käytetty koko. Mutta nyt istuu liivit todella kivasti ja povi on jotenkin normaalimman näköinen, ei oo semmonen puristettu. Ja sit noitten nettilaskureitten perusteella mulla pitäis muka olla 90B-koko elikkä sanoisin että ainakin henkilökohtaisesti pyyhin pyllyä noilla nettijutuilla. Kyllä rintaliivit pitää AINA sovittaa itse koska niissä on merkki- ja mallikohtaisia eroja. Samalla kokomerkinnällä olevat erilaiset liivit on erikokoisia... Nii sit vielä se että ne tissit pitää myös osata "asetella" kuppeihin. Osaavassa liikkeessä kyllä asiallinen naismyyjä neuvoo ja auttaa opettelemaan oikean tekniikan. Sit se liikkeen myyjä sano että monet naiset ostaa omin päin liian pientä kuppikokoa ja liian ison ympärysmitan. Ja sit on "yllätys" kun ympärysmitasta lähtee 10 cm ja kuppikoko kasvaa 2-3 pykälää isommaks. Ei kaikilla mutta kuulemma todella usein näin käy, kai sit joskus ekat liivit on jotain B-kuppia ja sit vaan porukka jämähtää siihen kokoon eikä tajuu että rintojen koko voi muuttua. Et kannattaa panostaa pikkasen rahaa ja ostaa aikaki yhet liivit erikoisliikkestä! Moikka... :D
- lauta
Mun rinnan alta mitattu mitta on 66cm, ja päältä ilman rintaliivejä 77cm. Olen 15vuotias, ja oon oikeesti tosi lauta!! Eli onks Tää koko siis jtn AA?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194