kärhön kukinta

Selja2

Minä olen hurahtanut kaksi vuotta sitten kärhöihin ja niitä on jo peräti 14 ja kaikki ovat lähteneet hyvin kasvuun. Osa kärhöistä on etelä-länsi seinustalla ja jokunen vuorimännyn alla ja sitten myös koristeomenapuiden alla. Nyt kukkii tällä hetkellä CLEMATIS 'THE PRESIDENT'. Kaikki kärhöni ovat jalokärhöjä ja asun Tampereen seudulla joka on kolmosvyöhykettä. Kertokaa miten teidän kärhönne laita on?

7

1023

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mrs Missukka

Meillä on 3 kärhöä ja niiden pitäisi myös riittää. Kruunukärhö on jo kukkinut, jalo Pavel tänä vuonna istutettuna ei vielä kuki, ja jalo Hagley aloitti juuri viikonloppuna kukintansa. Asumme ykkösellä ja kärhöt kasvavat vierekkäin aitaa vasten. Kruunukärhö on kasvanut parimetrisen aidan yli.

• Savonlinnan

seudulla alkoivat viime viikolla kukkimaan tummanpunainen " Rouge Cardinal" ja vaalea lila "Hagley".
        Nuppuja on paljon ja lämmintä riittää, joten toiveissa on silmäniloa pitkäksi aikaa....

• Selja2
        Savonlinnan kirjoitti:

seudulla alkoivat viime viikolla kukkimaan tummanpunainen " Rouge Cardinal" ja vaalea lila "Hagley".
        Nuppuja on paljon ja lämmintä riittää, joten toiveissa on silmäniloa pitkäksi aikaa....

Nyt minulla kukkivat seuraavat kärhöt: President, Westerplatte, Julia Correvon, Pink Fantasy, Hagley Hybrid, Jackmannii , Niobe ja nuppuja on myös Ville de Lyon, DR. Ruppel kärhöissäni. Tänä vuonna näyttää kukkia tulevan mahdottomasti. Ainoan poikkeuksen on tehnyt tämä Niobe kärhö joka on ruukussa ja tehnyt vain 2 vaivaista kukkaa.

• Iida6
        Selja2 kirjoitti:

Nyt minulla kukkivat seuraavat kärhöt: President, Westerplatte, Julia Correvon, Pink Fantasy, Hagley Hybrid, Jackmannii , Niobe ja nuppuja on myös Ville de Lyon, DR. Ruppel kärhöissäni. Tänä vuonna näyttää kukkia tulevan mahdottomasti. Ainoan poikkeuksen on tehnyt tämä Niobe kärhö joka on ruukussa ja tehnyt vain 2 vaivaista kukkaa.

Itselläni on myös Niobe-kärhö ja kukkii tosi huonosti. Onkohan se tälle kärhölle ominaista vai mistä johtuu? Kaikki muut jalokärhöt kukkivat minulle tosi hyvin.

• 4537

Kertokaa pitääkö kärhöjen kuihtuneet kukat nyppiä, tekee kauniita "kuivakukkia", vai annanko vaan olla. Toista kevättä kärhöjen kanssa , hyvin ovat kaikki lähteneet tänä keväänä alkuun.

• pikkutaimia

Anna olla, saat uusia taimia, kun tiputtelevat siemeniään maahan, meillä on jokapuolella pientä tainta.

• 4537

kiitos vastauksesta, monet kukat vaan lopettavat kukinnan kun alkavat tekeen siemen kotia, mutta annan olla, olin epävarma asian suhteen .Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      147
      1306
    2. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      97
      939
    3. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      78
      874
    4. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      113
      815
    5. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      35
      655
    6. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      102
      571
    7. Mä olin ihan peloissani sun lähellä

Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel
      Ikävä
      22
      544
    8. On ikävä sinua ihana

En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.
      Ikävä
      28
      533
    9. Mitä jos näkisimme

Vyöryisikö samat tunteet uudelleen?
      Ikävä
      45
      524
    10. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      69
      462
    Aihe