Minä olen hurahtanut kaksi vuotta sitten kärhöihin ja niitä on jo peräti 14 ja kaikki ovat lähteneet hyvin kasvuun. Osa kärhöistä on etelä-länsi seinustalla ja jokunen vuorimännyn alla ja sitten myös koristeomenapuiden alla. Nyt kukkii tällä hetkellä CLEMATIS 'THE PRESIDENT'. Kaikki kärhöni ovat jalokärhöjä ja asun Tampereen seudulla joka on kolmosvyöhykettä. Kertokaa miten teidän kärhönne laita on?
kärhön kukinta
7
967
Vastaukset
- mrs Missukka
Meillä on 3 kärhöä ja niiden pitäisi myös riittää. Kruunukärhö on jo kukkinut, jalo Pavel tänä vuonna istutettuna ei vielä kuki, ja jalo Hagley aloitti juuri viikonloppuna kukintansa. Asumme ykkösellä ja kärhöt kasvavat vierekkäin aitaa vasten. Kruunukärhö on kasvanut parimetrisen aidan yli.
- Savonlinnan
seudulla alkoivat viime viikolla kukkimaan tummanpunainen " Rouge Cardinal" ja vaalea lila "Hagley".
Nuppuja on paljon ja lämmintä riittää, joten toiveissa on silmäniloa pitkäksi aikaa.... - Selja2
Savonlinnan kirjoitti:
seudulla alkoivat viime viikolla kukkimaan tummanpunainen " Rouge Cardinal" ja vaalea lila "Hagley".
Nuppuja on paljon ja lämmintä riittää, joten toiveissa on silmäniloa pitkäksi aikaa....Nyt minulla kukkivat seuraavat kärhöt: President, Westerplatte, Julia Correvon, Pink Fantasy, Hagley Hybrid, Jackmannii , Niobe ja nuppuja on myös Ville de Lyon, DR. Ruppel kärhöissäni. Tänä vuonna näyttää kukkia tulevan mahdottomasti. Ainoan poikkeuksen on tehnyt tämä Niobe kärhö joka on ruukussa ja tehnyt vain 2 vaivaista kukkaa.
- Iida6
Selja2 kirjoitti:
Nyt minulla kukkivat seuraavat kärhöt: President, Westerplatte, Julia Correvon, Pink Fantasy, Hagley Hybrid, Jackmannii , Niobe ja nuppuja on myös Ville de Lyon, DR. Ruppel kärhöissäni. Tänä vuonna näyttää kukkia tulevan mahdottomasti. Ainoan poikkeuksen on tehnyt tämä Niobe kärhö joka on ruukussa ja tehnyt vain 2 vaivaista kukkaa.
Itselläni on myös Niobe-kärhö ja kukkii tosi huonosti. Onkohan se tälle kärhölle ominaista vai mistä johtuu? Kaikki muut jalokärhöt kukkivat minulle tosi hyvin.
- 4537
Kertokaa pitääkö kärhöjen kuihtuneet kukat nyppiä, tekee kauniita "kuivakukkia", vai annanko vaan olla. Toista kevättä kärhöjen kanssa , hyvin ovat kaikki lähteneet tänä keväänä alkuun.
- pikkutaimia
Anna olla, saat uusia taimia, kun tiputtelevat siemeniään maahan, meillä on jokapuolella pientä tainta.
- 4537
kiitos vastauksesta, monet kukat vaan lopettavat kukinnan kun alkavat tekeen siemen kotia, mutta annan olla, olin epävarma asian suhteen .Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2111441Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa483991Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1163207Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1562513Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1022237Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001834Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3121100Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18895- 59827
Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143805