kärhön kukinta

Selja2

Minä olen hurahtanut kaksi vuotta sitten kärhöihin ja niitä on jo peräti 14 ja kaikki ovat lähteneet hyvin kasvuun. Osa kärhöistä on etelä-länsi seinustalla ja jokunen vuorimännyn alla ja sitten myös koristeomenapuiden alla. Nyt kukkii tällä hetkellä CLEMATIS 'THE PRESIDENT'. Kaikki kärhöni ovat jalokärhöjä ja asun Tampereen seudulla joka on kolmosvyöhykettä. Kertokaa miten teidän kärhönne laita on?

7

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mrs Missukka

      Meillä on 3 kärhöä ja niiden pitäisi myös riittää. Kruunukärhö on jo kukkinut, jalo Pavel tänä vuonna istutettuna ei vielä kuki, ja jalo Hagley aloitti juuri viikonloppuna kukintansa. Asumme ykkösellä ja kärhöt kasvavat vierekkäin aitaa vasten. Kruunukärhö on kasvanut parimetrisen aidan yli.

      • Savonlinnan

        seudulla alkoivat viime viikolla kukkimaan tummanpunainen " Rouge Cardinal" ja vaalea lila "Hagley".
        Nuppuja on paljon ja lämmintä riittää, joten toiveissa on silmäniloa pitkäksi aikaa....


      • Selja2
        Savonlinnan kirjoitti:

        seudulla alkoivat viime viikolla kukkimaan tummanpunainen " Rouge Cardinal" ja vaalea lila "Hagley".
        Nuppuja on paljon ja lämmintä riittää, joten toiveissa on silmäniloa pitkäksi aikaa....

        Nyt minulla kukkivat seuraavat kärhöt: President, Westerplatte, Julia Correvon, Pink Fantasy, Hagley Hybrid, Jackmannii , Niobe ja nuppuja on myös Ville de Lyon, DR. Ruppel kärhöissäni. Tänä vuonna näyttää kukkia tulevan mahdottomasti. Ainoan poikkeuksen on tehnyt tämä Niobe kärhö joka on ruukussa ja tehnyt vain 2 vaivaista kukkaa.


      • Iida6
        Selja2 kirjoitti:

        Nyt minulla kukkivat seuraavat kärhöt: President, Westerplatte, Julia Correvon, Pink Fantasy, Hagley Hybrid, Jackmannii , Niobe ja nuppuja on myös Ville de Lyon, DR. Ruppel kärhöissäni. Tänä vuonna näyttää kukkia tulevan mahdottomasti. Ainoan poikkeuksen on tehnyt tämä Niobe kärhö joka on ruukussa ja tehnyt vain 2 vaivaista kukkaa.

        Itselläni on myös Niobe-kärhö ja kukkii tosi huonosti. Onkohan se tälle kärhölle ominaista vai mistä johtuu? Kaikki muut jalokärhöt kukkivat minulle tosi hyvin.


    • 4537

      Kertokaa pitääkö kärhöjen kuihtuneet kukat nyppiä, tekee kauniita "kuivakukkia", vai annanko vaan olla. Toista kevättä kärhöjen kanssa , hyvin ovat kaikki lähteneet tänä keväänä alkuun.

    • pikkutaimia

      Anna olla, saat uusia taimia, kun tiputtelevat siemeniään maahan, meillä on jokapuolella pientä tainta.

      • 4537

        kiitos vastauksesta, monet kukat vaan lopettavat kukinnan kun alkavat tekeen siemen kotia, mutta annan olla, olin epävarma asian suhteen .Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe