kärhön kukinta

Selja2

Minä olen hurahtanut kaksi vuotta sitten kärhöihin ja niitä on jo peräti 14 ja kaikki ovat lähteneet hyvin kasvuun. Osa kärhöistä on etelä-länsi seinustalla ja jokunen vuorimännyn alla ja sitten myös koristeomenapuiden alla. Nyt kukkii tällä hetkellä CLEMATIS 'THE PRESIDENT'. Kaikki kärhöni ovat jalokärhöjä ja asun Tampereen seudulla joka on kolmosvyöhykettä. Kertokaa miten teidän kärhönne laita on?

7

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mrs Missukka

Meillä on 3 kärhöä ja niiden pitäisi myös riittää. Kruunukärhö on jo kukkinut, jalo Pavel tänä vuonna istutettuna ei vielä kuki, ja jalo Hagley aloitti juuri viikonloppuna kukintansa. Asumme ykkösellä ja kärhöt kasvavat vierekkäin aitaa vasten. Kruunukärhö on kasvanut parimetrisen aidan yli.

• Savonlinnan

seudulla alkoivat viime viikolla kukkimaan tummanpunainen " Rouge Cardinal" ja vaalea lila "Hagley".
        Nuppuja on paljon ja lämmintä riittää, joten toiveissa on silmäniloa pitkäksi aikaa....

• Selja2
        Savonlinnan kirjoitti:

seudulla alkoivat viime viikolla kukkimaan tummanpunainen " Rouge Cardinal" ja vaalea lila "Hagley".
        Nuppuja on paljon ja lämmintä riittää, joten toiveissa on silmäniloa pitkäksi aikaa....

Nyt minulla kukkivat seuraavat kärhöt: President, Westerplatte, Julia Correvon, Pink Fantasy, Hagley Hybrid, Jackmannii , Niobe ja nuppuja on myös Ville de Lyon, DR. Ruppel kärhöissäni. Tänä vuonna näyttää kukkia tulevan mahdottomasti. Ainoan poikkeuksen on tehnyt tämä Niobe kärhö joka on ruukussa ja tehnyt vain 2 vaivaista kukkaa.

• Iida6
        Selja2 kirjoitti:

Nyt minulla kukkivat seuraavat kärhöt: President, Westerplatte, Julia Correvon, Pink Fantasy, Hagley Hybrid, Jackmannii , Niobe ja nuppuja on myös Ville de Lyon, DR. Ruppel kärhöissäni. Tänä vuonna näyttää kukkia tulevan mahdottomasti. Ainoan poikkeuksen on tehnyt tämä Niobe kärhö joka on ruukussa ja tehnyt vain 2 vaivaista kukkaa.

Itselläni on myös Niobe-kärhö ja kukkii tosi huonosti. Onkohan se tälle kärhölle ominaista vai mistä johtuu? Kaikki muut jalokärhöt kukkivat minulle tosi hyvin.

• 4537

Kertokaa pitääkö kärhöjen kuihtuneet kukat nyppiä, tekee kauniita "kuivakukkia", vai annanko vaan olla. Toista kevättä kärhöjen kanssa , hyvin ovat kaikki lähteneet tänä keväänä alkuun.

• pikkutaimia

Anna olla, saat uusia taimia, kun tiputtelevat siemeniään maahan, meillä on jokapuolella pientä tainta.

• 4537

kiitos vastauksesta, monet kukat vaan lopettavat kukinnan kun alkavat tekeen siemen kotia, mutta annan olla, olin epävarma asian suhteen .Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      91
      2047
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      56
      1230
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1117
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1013
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    8. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      968
    9. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      962
    10. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      959
    Aihe