Minä olen hurahtanut kaksi vuotta sitten kärhöihin ja niitä on jo peräti 14 ja kaikki ovat lähteneet hyvin kasvuun. Osa kärhöistä on etelä-länsi seinustalla ja jokunen vuorimännyn alla ja sitten myös koristeomenapuiden alla. Nyt kukkii tällä hetkellä CLEMATIS 'THE PRESIDENT'. Kaikki kärhöni ovat jalokärhöjä ja asun Tampereen seudulla joka on kolmosvyöhykettä. Kertokaa miten teidän kärhönne laita on?
kärhön kukinta
7
867
Vastaukset
- mrs Missukka
Meillä on 3 kärhöä ja niiden pitäisi myös riittää. Kruunukärhö on jo kukkinut, jalo Pavel tänä vuonna istutettuna ei vielä kuki, ja jalo Hagley aloitti juuri viikonloppuna kukintansa. Asumme ykkösellä ja kärhöt kasvavat vierekkäin aitaa vasten. Kruunukärhö on kasvanut parimetrisen aidan yli.
- Savonlinnan
seudulla alkoivat viime viikolla kukkimaan tummanpunainen " Rouge Cardinal" ja vaalea lila "Hagley".
Nuppuja on paljon ja lämmintä riittää, joten toiveissa on silmäniloa pitkäksi aikaa.... - Selja2
Savonlinnan kirjoitti:
seudulla alkoivat viime viikolla kukkimaan tummanpunainen " Rouge Cardinal" ja vaalea lila "Hagley".
Nuppuja on paljon ja lämmintä riittää, joten toiveissa on silmäniloa pitkäksi aikaa....Nyt minulla kukkivat seuraavat kärhöt: President, Westerplatte, Julia Correvon, Pink Fantasy, Hagley Hybrid, Jackmannii , Niobe ja nuppuja on myös Ville de Lyon, DR. Ruppel kärhöissäni. Tänä vuonna näyttää kukkia tulevan mahdottomasti. Ainoan poikkeuksen on tehnyt tämä Niobe kärhö joka on ruukussa ja tehnyt vain 2 vaivaista kukkaa.
- Iida6
Selja2 kirjoitti:
Nyt minulla kukkivat seuraavat kärhöt: President, Westerplatte, Julia Correvon, Pink Fantasy, Hagley Hybrid, Jackmannii , Niobe ja nuppuja on myös Ville de Lyon, DR. Ruppel kärhöissäni. Tänä vuonna näyttää kukkia tulevan mahdottomasti. Ainoan poikkeuksen on tehnyt tämä Niobe kärhö joka on ruukussa ja tehnyt vain 2 vaivaista kukkaa.
Itselläni on myös Niobe-kärhö ja kukkii tosi huonosti. Onkohan se tälle kärhölle ominaista vai mistä johtuu? Kaikki muut jalokärhöt kukkivat minulle tosi hyvin.
- 4537
Kertokaa pitääkö kärhöjen kuihtuneet kukat nyppiä, tekee kauniita "kuivakukkia", vai annanko vaan olla. Toista kevättä kärhöjen kanssa , hyvin ovat kaikki lähteneet tänä keväänä alkuun.
- pikkutaimia
Anna olla, saat uusia taimia, kun tiputtelevat siemeniään maahan, meillä on jokapuolella pientä tainta.
- 4537
kiitos vastauksesta, monet kukat vaan lopettavat kukinnan kun alkavat tekeen siemen kotia, mutta annan olla, olin epävarma asian suhteen .Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052476
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,951745Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1861518Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141425Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2541261Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita451168- 441059
- 98929
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan52867- 85865