onko muilla tytöillä kokemusta siitä, että on niin märkä, että joissain asennoissa kuuluu kunnon pöräys pimpistä? Ihan, kuin pierasis. Tosi noloa :)
pimppipieru
16
6340
Vastaukset
- evian
Mutta ei niistä "pimppipieruista" kannata turhaan tressiä ottaa, vaikka kyllähän se voikin itseä nolottaa. Mutta jos ei ole itse huomaavinaankaan tai mies sanoo jotain hauskaa asiasta, sille voidaan nauraa yhdessä :) Näin meillä ainakin.
- ninnu
on useaan otteeseen. Kerran vielä meni sänkykin hajalla niiden pierujen jälkeen ja kyllä oli nauramista kerrakseen :)
- evian
ninnu kirjoitti:
on useaan otteeseen. Kerran vielä meni sänkykin hajalla niiden pierujen jälkeen ja kyllä oli nauramista kerrakseen :)
Varmasti *heh*
- pröt
joo varsinkin takaapäin pantaessa saattaa kuulua niitä kivoja ääniä.. se on noloa, varsinkin jos on jonku uuden miehen kanssa.. onko mitään keinoa millä ne sais loppumaan, rajummassa seksissä varsinkin ne kuuluu, ja seksin jälkeen se ilma vaan tulee ulos sieltä, ei sitä pysty pidättämään, vai pystyykö..?
- here
ehh,voit sä yrittää pidättää,istut vaan jalat ristissä jonkin aikaa..useampia tunteja? ja jännität niitä lovelihaksias..tulee hyvä (&todella rasittava!) jumppa samalla =) mut niin,kyllä ne sieltä ulos tulee joka tapauksessa,eli joko "päästelee" tai kärsii...
- pumpaava mies
Tämähän on pumppaustapahtuma.
Penis on mäntä ja pimppi on
sylinteri. Meneehän sinne ilmaa
pumpatessa.
- Seppo
Tuntuu muuten makeelta kun häppärit läpsyttää hepin varteen ilman päästessä ulos. Turha sitä on häpeillä,tytöt!
- Poitsu
...naisen mikkään pierut niin kamalia oo, että niitä tarvis hävetä...
- men
Vaimolla oli sama juttu aiemmin. Pari vuotta sitten hän aloitti aktiivisen lihasjumpan geishapallojen avulla, ja törhdykset ovat jääneet pois. Joten se jumppa auttaa myös siihenkin.
- Joo
Tere, 'jalgpall'!
See olukord ei vääri muretsemist. Tea seda, et eesnahk venib pisut iga korraga, kui noks kõvaks läheb. Ja nagu Sa hästi tead, vigurdab see ihuliige sageli - ka öösel.
Ilmselt oled Sa nii tubli, et eriti pihku ei pane ja sellega eesnaha venimisele kaasa ei aita. Norm kutt!
Aga paar soovitust: Kui pissid, tõmba nahk üle. Pärast kuivata ots WC-paberiga ja till püksi.
Teiseks: Pese noksi igal õhtul, tõmmates nahk üle. Kui kõvaks hakkab minema, tõmba nahk kohe tagasi. Ära jäta nahka üle, kui noks on kõva.
Sinu sirgudes kasvab ka "väikepoiss" ja kõik normaliseerub. Ole muretu! - ninnu
täytyy testata. Onkin pitänyt hommata sellaset pallukat.
- pruts
Kyllä se on minullekki useaan otteeseen tapahtunut...kesken kuumimman kiihkon meitsin pimppa pöräyttää, jonka jälkeen alkaa armoton nauru ja kundin halut hiipuu hetkeksi...ja kohta taas jatketaan. Aina kun nostan jalkoja jotenkin ylös kyseinen pieru tapahtuu, siispä olen oppinut pitämään jalkani alhaalla ja vatsani rentona seksin aikana välttääkseni epämukavat pierut. Onneksi on se yksi ja ainoa seksikumppani,jolle asia on jo ihan tuttu,ni ei tartte nolostella.
- ninnu
se vaikuttaa aika normaalia sitten olevan, luulin olevani ainoo :) Juu onneks on vakkari jätkäkaveri, kauheeta jos jossain yhen illan jutus kävis niin, varmaan leviäis juttu koko kylälle.
- Joo
Olen kuullut moisen pimppipierun monasti.Varsinkin siloin kun on nussinut takapäin...Niin kuulemma siinä samalla on mennyt ilmaa sisään.Ja kun spermat on sisällä ja nainen vaihtaa asentoa niin kuuluu ääni.Ei haittaa ollenkaan!!!
- peräsmies
..ja huvittavaa! Ahhahahhahhahhahha eehhehheh pröts ohoh prrööööts eehhehhehhheee!!!
- Määääää
...niin kiihottavaa kun kauniilta naiselta kuuluu tollasia ääniä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187