KRPNÄYTTÖ KAATUU

KRPN:n häpeä

Jäsenistölle on informoitu, että kaikki KRP:n näyttö tulee kaatumaan...................................................
kahteen merkittävään videotodisteeseen:
1. Hannun video uudesta tuotteesta, joka ei ole millään tavalla yhteydessä "aikaisempaan toimintaan" ja
2. Hannun äiteen videotodistukseen Nelosella (ehkä tarkein näyttö täydellises

12

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savior Hand

      kerrottiin ja vakuutettiin, että pohjoisissa tuomiopiireissä on erityinen arvo Ilkka Koivusen videotodistuksella EOK:n tiedotustilaisuudessa 17.10.09, koska hän kavereiden kanssa tuijotti tietokoneen ruutua jopa kolmekin tuntia yhteen pötköön. Eli oli mukana vielä kaveritodistajiakin. Ei voi olla rikollista.Ei voi!

      • Näin kävi

        Laskin housuni alas ja pyllistin tietokoneen näyttöä päin ja laskin kunnon pipsiryöpyn.. Näyttö kaatui tässä tulituksessa. Kyllä nyt harmmittaa KRP:tä.


      • KRP:n pojat
        Näin kävi kirjoitti:

        Laskin housuni alas ja pyllistin tietokoneen näyttöä päin ja laskin kunnon pipsiryöpyn.. Näyttö kaatui tässä tulituksessa. Kyllä nyt harmmittaa KRP:tä.

        Kuinka sitten suu pannaan ?
        Kaavi tavarat vaan FYI:n kuuluisaan hattuun ja herkuttele !


      • Pipsikunkku

        Hyvä isä! Että kolme tuntia yhteen menoon.
        Kyllä sillä raatamisella pitää rahojen viisinkertaistua jo viikossa. Ja kavereillekin poonukset.

        .


      • frtyt
        Näin kävi kirjoitti:

        Laskin housuni alas ja pyllistin tietokoneen näyttöä päin ja laskin kunnon pipsiryöpyn.. Näyttö kaatui tässä tulituksessa. Kyllä nyt harmmittaa KRP:tä.

        Pipsiryöppy ja haju mukana ?


      • Phyi!
        Näin kävi kirjoitti:

        Laskin housuni alas ja pyllistin tietokoneen näyttöä päin ja laskin kunnon pipsiryöpyn.. Näyttö kaatui tässä tulituksessa. Kyllä nyt harmmittaa KRP:tä.

        Mitä juttua.Fyi!


      • huhhuijaajaa
        Näin kävi kirjoitti:

        Laskin housuni alas ja pyllistin tietokoneen näyttöä päin ja laskin kunnon pipsiryöpyn.. Näyttö kaatui tässä tulituksessa. Kyllä nyt harmmittaa KRP:tä.

        ... on älyttömät jutut nykyään!


    • "Hannun video uudesta tuotteesta"
      Myös uusi tuote kaatuu.
      Osaaminen on selvästi ruosteessa.

      • EI VOI!

        koska mse on TRIANGEKISSA. SE JATKAA VAAN SITÄ JYLLÄÄMISTÄ, vaikka vähän kaatuilisikin. EI VOI!!!!
        SIJOITTAKAA!!!!! HOPI HOPI. ONKO JO LAPSET,VELJET JA SISARET KUPATTU???????


      • Matikka pää
        EI VOI! kirjoitti:

        koska mse on TRIANGEKISSA. SE JATKAA VAAN SITÄ JYLLÄÄMISTÄ, vaikka vähän kaatuilisikin. EI VOI!!!!
        SIJOITTAKAA!!!!! HOPI HOPI. ONKO JO LAPSET,VELJET JA SISARET KUPATTU???????

        Hannu Tiina Marco siinä teille triangelia tarpeeksi !

        Ensin Tiina antaa Markolle takaisin lainansa, sitten Marco Hannulle ja hän Tiinalle...

        Ja lisenssin arvo kasvoi hups 400 %

        Tämän on todistanut useampikin keskimittainen, lisensin arvon voi ottaa valuuttakaupasta, ahtopainemittarista, kuumemittarista, mistä tahansa...vaikka "sieltä"


      • hysteriaa

        hysterialla hoideltu homma ja ihmisiä manilupoimalla, jotta jokainen voi katsella vähän peiliin että ketä vietiin selvästi nenästäja, osalla nenästäviedyllä vierään nuo hyödyt korkoineen, mitkä kuuluvat valtiolle.


    • 6-6=12

      KRP- ja Poliisi järjestelmät eivät katoa suomesta koskaan, joskus voivat vain saada vähän huonoa mainosta, ja jos meiränkin emännältä kysytään niin näitä voimia pitää kaksinkertaistaa ja minkähän takia jokainen voi itse päätellä, valtiolta rahakysymyskin se on miten paljon virkavaltaan halutaan uhdataan varoja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe