Jäsenistölle on informoitu, että kaikki KRP:n näyttö tulee kaatumaan...................................................
kahteen merkittävään videotodisteeseen:
1. Hannun video uudesta tuotteesta, joka ei ole millään tavalla yhteydessä "aikaisempaan toimintaan" ja
2. Hannun äiteen videotodistukseen Nelosella (ehkä tarkein näyttö täydellises
KRPNÄYTTÖ KAATUU
12
994
Vastaukset
- Savior Hand
kerrottiin ja vakuutettiin, että pohjoisissa tuomiopiireissä on erityinen arvo Ilkka Koivusen videotodistuksella EOK:n tiedotustilaisuudessa 17.10.09, koska hän kavereiden kanssa tuijotti tietokoneen ruutua jopa kolmekin tuntia yhteen pötköön. Eli oli mukana vielä kaveritodistajiakin. Ei voi olla rikollista.Ei voi!
- Näin kävi
Laskin housuni alas ja pyllistin tietokoneen näyttöä päin ja laskin kunnon pipsiryöpyn.. Näyttö kaatui tässä tulituksessa. Kyllä nyt harmmittaa KRP:tä.
- KRP:n pojat
Näin kävi kirjoitti:
Laskin housuni alas ja pyllistin tietokoneen näyttöä päin ja laskin kunnon pipsiryöpyn.. Näyttö kaatui tässä tulituksessa. Kyllä nyt harmmittaa KRP:tä.
Kuinka sitten suu pannaan ?
Kaavi tavarat vaan FYI:n kuuluisaan hattuun ja herkuttele ! - Pipsikunkku
Hyvä isä! Että kolme tuntia yhteen menoon.
Kyllä sillä raatamisella pitää rahojen viisinkertaistua jo viikossa. Ja kavereillekin poonukset.
. - frtyt
Näin kävi kirjoitti:
Laskin housuni alas ja pyllistin tietokoneen näyttöä päin ja laskin kunnon pipsiryöpyn.. Näyttö kaatui tässä tulituksessa. Kyllä nyt harmmittaa KRP:tä.
Pipsiryöppy ja haju mukana ?
- Phyi!
Näin kävi kirjoitti:
Laskin housuni alas ja pyllistin tietokoneen näyttöä päin ja laskin kunnon pipsiryöpyn.. Näyttö kaatui tässä tulituksessa. Kyllä nyt harmmittaa KRP:tä.
Mitä juttua.Fyi!
- huhhuijaajaa
Näin kävi kirjoitti:
Laskin housuni alas ja pyllistin tietokoneen näyttöä päin ja laskin kunnon pipsiryöpyn.. Näyttö kaatui tässä tulituksessa. Kyllä nyt harmmittaa KRP:tä.
... on älyttömät jutut nykyään!
"Hannun video uudesta tuotteesta"
Myös uusi tuote kaatuu.
Osaaminen on selvästi ruosteessa.- EI VOI!
koska mse on TRIANGEKISSA. SE JATKAA VAAN SITÄ JYLLÄÄMISTÄ, vaikka vähän kaatuilisikin. EI VOI!!!!
SIJOITTAKAA!!!!! HOPI HOPI. ONKO JO LAPSET,VELJET JA SISARET KUPATTU??????? - Matikka pää
EI VOI! kirjoitti:
koska mse on TRIANGEKISSA. SE JATKAA VAAN SITÄ JYLLÄÄMISTÄ, vaikka vähän kaatuilisikin. EI VOI!!!!
SIJOITTAKAA!!!!! HOPI HOPI. ONKO JO LAPSET,VELJET JA SISARET KUPATTU???????Hannu Tiina Marco siinä teille triangelia tarpeeksi !
Ensin Tiina antaa Markolle takaisin lainansa, sitten Marco Hannulle ja hän Tiinalle...
Ja lisenssin arvo kasvoi hups 400 %
Tämän on todistanut useampikin keskimittainen, lisensin arvon voi ottaa valuuttakaupasta, ahtopainemittarista, kuumemittarista, mistä tahansa...vaikka "sieltä" - hysteriaa
hysterialla hoideltu homma ja ihmisiä manilupoimalla, jotta jokainen voi katsella vähän peiliin että ketä vietiin selvästi nenästäja, osalla nenästäviedyllä vierään nuo hyödyt korkoineen, mitkä kuuluvat valtiolle.
- 6-6=12
KRP- ja Poliisi järjestelmät eivät katoa suomesta koskaan, joskus voivat vain saada vähän huonoa mainosta, ja jos meiränkin emännältä kysytään niin näitä voimia pitää kaksinkertaistaa ja minkähän takia jokainen voi itse päätellä, valtiolta rahakysymyskin se on miten paljon virkavaltaan halutaan uhdataan varoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372