Kuka kumma on se teboilin vaalea kaunis tyttö?
TB
8
1041
Vastaukset
- ????
Kuulehan nyt rahtarih, mitäs, jos kysyisit asianomaiselta tytöltä paikanpäällä, jos olet kiinnostunut. Toivottavasti kukaan ei tänne tuo kenenkään nimiä esille, niinkin on tapahtunut joskus. Se ei ole hyvää käytöstä.
- rahtarihh
Tartte nimiä kertoakkaan. Tulee vaan harvoin käytyä ja olis kiva tietää jos voi törmätä muuallakin. Ja tykkääköhän parrakkaista..? hmmm.. No jospa kesän aikana heittäis vielä keikkaa siihen suuntaan ;)
- joujoujoujoujou
hei dorka, siekö se oot ketä käy tumputtamas siel vessas? Ei sitä tollaset takatukka rahtarit kiinnosta, kopistele puukengilläs punaseelyhtyy vilauttelemaa sitä rahtarikorttii...
- Uteliasko?
Mistäköhän TB:sta on kyse???
- zxzx
eiköhän siitä pitkäshellin naapurista
- rahtarihh
zxzx kirjoitti:
eiköhän siitä pitkäshellin naapurista
Siitäpä juuri kyse
- Urolainen
No sitten se tyttö on jo varattu.
- rahtarihhh
Mikäs siinä. Eipä tuota ole enää näkynytkään. Liekö kesätöissä vain...? Eikä sillä mitään väliä oliskaan onko varattu vai ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848