Heleä suvi
tämä lämmin hyväilevä tuulenvire
nämä Elämän säteet
kasvuvoimamme
aaltoilevilla laineilla
viheriöillä niityillä
puiden latvoista kohoten
sinitaivaamme kajastuksemme
Tähän ohikiitävään hetkeen
palautit mieliimme
kuoleman ja kuolemattomuuden
tunteet
eläväksi elämään - Runokirjaan !
ps.
Näin Tommy Tabermannia muistaen !
Runoutemme !
4
244
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Itselläni oli kunnia saada viisaita, hen.koh. ohjeita Tommylta, runojen kirjoitteluun.
Näinkin hän siis minua kosketti, pienesti pientä_Murua, kuin ohimennen,
jättäen, näinkin, ikuisen jäljen - minuunkin!
Suuri, Rakkauden-energian-lähetti ~ sai työnsä täällä tehtyä -
Meidän tulee jatkaa siitä! Sitä hän varmaan haluaisi.
Kiitos hienosta runostasi Dolan!
T. MurukultaLuin yöllä netistä tämän kuolinviestin että Tommy on
poistunut keskuudestamme ja huomasin heti aamusta
että häntä on täälläkin muistettu kuin myös minullekin
kehittyi välittömästi tämä vaatimaton runoni
tapahtuneesta.
Vakava kuin etenevä sairaus,johon ei aina ole parantavaa
hoitoa vie hyvinkin vahvan ihmisen voimat vääjäämättä
kohti viimeistä porttia - luonnonlakia - jolle ihmisinä
olemme kaikki niin voimattomia.
Olet ollut kallisarvoisessa henkisessä opissa,jota Sinun
on hyvä täälläkin vaalia että muiden hyvä lukea runojasi.
Kuolema pysähdyttää aina ja tuo Elämän arvon meille eläville !
Kiitos Sinulle Murukulta.
- Jaana K
Voi, kuinka kauniisti kirjoitit.
Kyynel tuli väkisin silmäkulmaan.
Herkkyyttä sinusta löytyy.Kauneinkin kesäyö kuin aamukin voi satuttaa joko
lämpimyydellään tai tietoa jostain peruuttamattomasta,
kuten Tommyn poismeno.
Mutta jos fyysisyys katoaa niin henkisyys jää elämään
niin helppoa tunnistaa tunteena mutta niin vaikeaa
elää tuon tunteen kanssa - ehkä jokaisella oma tapansa
käsitellä asioita - jotka ovat syvällä meissä ihmisissä.
Herkkyys on vahvuutta,silloin kun tuntee tuon vahvuuden
itsessään mutta rajana - vahvuuden/heikkouden - erotus
voi olla jopa hiuksenhieno kuin eri elämän tapahtumille
hyvinkin altis.
Kiitos Sinulle Jaana ja annetaan elämänmakuisten
runojen elää omaa elämäänsä - kuten olet tehnytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
