näille vitun bonushuorille, jotka ovat tukkineet koko palstan ja karkoittaneet aidot keskustelijat lähes täysin? Asiasta valitettu useasti ennenkin, joten miksi ette saa mitään aikaiseksi? Onko ylläpito mukana bonushuoraamisessa?
Voisikohan ylläpito ystävällisesti
6
300
Vastaukset
- haluu keskusteluu
Täysillä!!! Mainokset veks ja vähän äkkiä!!"!
- 1+2
ottaa aivoon palstan täyttyminen mainosroskalla. Tietääkseni mainostus kielletään keskustelujen säännöissä? Ei kai nämä ns. valvojat saa sentään palkkaa kun eivät töitäkään tee?
- PLoo
Kyllähän ne 1-3 päivän viiveellä niitä poistaa kun jaksaa vain ilmoittaa, eli siitä päätellen nämä kyseiset mainokset ovat ainakin palstan sääntöjen vastaisia. Mutta minkäs teet, kun ei kukaan jaksa koko ajan olla ylläpidolle niistä valittamassa.
- PLoo
Ei minua sinällään haittaa vaikka täällä kerrotaankin noista paikoista joista ilmaisen pikkukassan saa, mutta nuo affi-linkit pitäisi kyllä poistaa
- 93+78
on silmät päässä, että osaa poistaa kiellettyjä viestejä. On se niin saatanan vaikeeta klikkailla hiirtä pari minuuttia ja poistaa roskaviestit, mutta mitäpä muuta eniron runkkarit osaa kuin nussia toisiaan persereikään.
- PLoo
93+78 kirjoitti:
on silmät päässä, että osaa poistaa kiellettyjä viestejä. On se niin saatanan vaikeeta klikkailla hiirtä pari minuuttia ja poistaa roskaviestit, mutta mitäpä muuta eniron runkkarit osaa kuin nussia toisiaan persereikään.
Ei tunnu olevan.. Kun seuraa muita keskustelualueita joilla ei ole sitä "sheriffiä" niin aika hurjaa juttua saa kirjoitella ilman että niitä kukaan poistaa. Vahvasti vaikuttaa siltä että tämä Suomi24 valvonta on pitkälti palstoja seuraavien käyttäjien varassa jotka sitten jaksaessaan ilmoittavat niistä viesteistä ylläpidolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605384- 1002841
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.202027- 211828
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911687Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3391646Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791586Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o631321Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2161317- 231286