Meillä on tuommonen ignis awv 508-pesukone ja käyttöohjetta ei ole tallessa.. Pesukone on päältätäytettävä ja siinä on vain yksi valintakiekko, mistä valitaan pesuohjelma. Lämpötilanvalitsinta ei siis ole ollenkaan... Nyt kysyisinkin tietääkö kukaan minkä lämpöinen mikäkin ohjelma on... Ollaan pesty vaatteet ohjelmassa, jonka mies oletti olevan 40astetta.. Nyt yhdistä sukista oli kuitenkin kuva hävinnyt, joten epäilen josko kyseessä olisikin ollut enempiasteinen pesu..
Netistä olen yrittänyt hakea apua, mutta taitaa pesukone olla aika vanha....
Ignis awv 508-pesukone.. Apua?
4
3258
Vastaukset
- pyyykkkäääjä
Minkä nimisiä ne pesuohjelmat sitten ovat? Niistä voi yleensä päätellä jonkin verran...
Esim. Valkopyykin voisi olettaa olevan 90 astetta, kirjopyykki 60 astetta ja hienopesu 40 astetta... - dorseyb
Meikäläisellä on prikulleen sama pesukone ja tässä ohjelmat menevät seuraavasti myötäpäivään:
Ylhäällä P:n alalpuolella huuhtelu linkous
Linkous
Hienopesu 40 astetta
Villapesu 40 astetta
Huuhtelu linkous
Veden tyhjennys
Valkopesu esipesu 90 astetta
Valkopesu 90 astetta
Kirjopesu 60 astetta
Tekokuidut 40 astetta.
Toivottavasti tästä oli apua, minulla ainakin kone on puksuttanut moitteetta jo kymmenisen vuotta... :) - Dippa
http://docs.whirlpool.eu/default.cfm
Whirlpoolin sivuilta löytyy dokumentaatiot myös Igniksen koneisiin. - pyykkääjä
Itselläni tuo sama kone (juuri hankittu käytettynä) ja olen tässä ihmetellyt, että eikö koneessa voi pestä ollenkaan 30 asteessa? Olisi aika paljon 30 asteen pyykkiä :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803