Voisiko joku vähän valottaa, mitä hyötyä sitten olisi kääntyä Scientologia-uskoon?
Mitä Scientologia oikein on?
15
5154
Vastaukset
- Scientologi
Sanoisin paremminkin, että KÄÄNNYT SINNE PÄIN MISSÄ VOIT TEHDÄ OMAT HAVAINTOSI ITSESTÄSI. Aikaisemminhan jo näillä palstoilla on todettu, että scientologia on oman tekemisen kautta elämästä saatua havainnointia. Eli vaikka scientologia on uskonto ei se kehoita ketään uskomaan vaan tekemään. Silloin sinulla on mahdollisuus selvittää asioita itsestäsi.
- Shamaani
Ei scientologiassa ole kysymys uskosta vaan uskonnosta joka tarjoaa käytännön välineitä selviytyä paremmin ja helpommin tästä taipaleesta täällä. Siinä samalla voit selvitellä paljon asioita jotka koskevat sinua itseäsi. Lyhykäisesti sanottuna tehdä ihmiselle itselleen mahdolliseksi todellinen itseluottamus ja kunnioitus itseä sekä kanssaihmisiä kohtaan.
- joosa
Scientologia on siis käytäntöön sovellettu uskonnollinen filosofia.
- Tosihienoa...
Tässä hyvä lukupaketti!
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/sciento.html- Velho
No taasko sinä roikut täällä! Käytä nyt hyvä ihminen välillä hieman mielikuvitustakin näissä "taisteluissasi". Käy peli muuten tylsäksi. Voi voi...
- Tosihienoa...
Velho kirjoitti:
No taasko sinä roikut täällä! Käytä nyt hyvä ihminen välillä hieman mielikuvitustakin näissä "taisteluissasi". Käy peli muuten tylsäksi. Voi voi...
Minä taas!!! d:-)
Mistä arvasit??? - Velho
Tosihienoa... kirjoitti:
Minä taas!!! d:-)
Mistä arvasit???Kerroppas lyhykäisesti mistä kenkäsi puristaa? Väärinkäsityksiä? Ymmärtämättömyyttä? Tiedonpuutetta? Vai kenties jotain muuta?
- ;=o
What´s Your problem, dude?
- tietoa
;=o kirjoitti:
What´s Your problem, dude?
Nou problem! d;-D
Terv, nimim, Tosihienoa...
- auditoija
Hyvä ystäväni!
varmaankin sinun kannattaa itse mennä ottamaan selvää mitä se scientologia on! Mikään tällainen palsta ei sitä tee!Tutki aihetta ja lue hieman kirjallisuuta ja mieti käykö se yksiin oman näkemyksesi kanssa! Näin voit muodostaa oman todellisuutesi asiasta!itse tein vuonna 83 näin! terv Auditoija - scientologi
Ei tartte/kannata uskoa mihinkään mitä et itse pysty toteamaan todeksi. Näinhän se järkevästikkin ajateltuna menee. Näin se on tässäkin aiheessa. Hölmöhän se on joka pelkästään uskoo. Siitä ei tule elämässä yleensä kuin pettymyksiä.
- Scientologi
Lyhykäisyydessään scientologia on käytäntöön sovellettua uskonnollista filosogiaa. Aihealueena ei sen enempää eikä vähempää kuin elämä ja sinä itse. Opiskele, selvitä, harjoittele, tee, ymmärrä, havaitse, huomaa ovat avainsanoja scientologiassa (huom! ÄLÄ USKO vaan tee omat havainnot itse miten asiat todellisuudessa ovat!).
- löröhousu
Tuntuu selvältä sait puhuttua ympäri! terv elämän Löröhousu
- puuhapete
löröhousu kirjoitti:
Tuntuu selvältä sait puhuttua ympäri! terv elämän Löröhousu
Tarvitsetko tulkin?
- sora7
se ei oo totta ja vain homot uskoo siihen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644