Mitä Scientologia oikein on?

Kysyväinen

Voisiko joku vähän valottaa, mitä hyötyä sitten olisi kääntyä Scientologia-uskoon?

15

5154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scientologi

      Sanoisin paremminkin, että KÄÄNNYT SINNE PÄIN MISSÄ VOIT TEHDÄ OMAT HAVAINTOSI ITSESTÄSI. Aikaisemminhan jo näillä palstoilla on todettu, että scientologia on oman tekemisen kautta elämästä saatua havainnointia. Eli vaikka scientologia on uskonto ei se kehoita ketään uskomaan vaan tekemään. Silloin sinulla on mahdollisuus selvittää asioita itsestäsi.

    • Shamaani

      Ei scientologiassa ole kysymys uskosta vaan uskonnosta joka tarjoaa käytännön välineitä selviytyä paremmin ja helpommin tästä taipaleesta täällä. Siinä samalla voit selvitellä paljon asioita jotka koskevat sinua itseäsi. Lyhykäisesti sanottuna tehdä ihmiselle itselleen mahdolliseksi todellinen itseluottamus ja kunnioitus itseä sekä kanssaihmisiä kohtaan.

      • joosa

        Scientologia on siis käytäntöön sovellettu uskonnollinen filosofia.


    • Tosihienoa...
      • Velho

        No taasko sinä roikut täällä! Käytä nyt hyvä ihminen välillä hieman mielikuvitustakin näissä "taisteluissasi". Käy peli muuten tylsäksi. Voi voi...


      • Tosihienoa...
        Velho kirjoitti:

        No taasko sinä roikut täällä! Käytä nyt hyvä ihminen välillä hieman mielikuvitustakin näissä "taisteluissasi". Käy peli muuten tylsäksi. Voi voi...

        Minä taas!!! d:-)

        Mistä arvasit???


      • Velho
        Tosihienoa... kirjoitti:

        Minä taas!!! d:-)

        Mistä arvasit???

        Kerroppas lyhykäisesti mistä kenkäsi puristaa? Väärinkäsityksiä? Ymmärtämättömyyttä? Tiedonpuutetta? Vai kenties jotain muuta?


      • ;=o

        What´s Your problem, dude?


      • tietoa
        ;=o kirjoitti:

        What´s Your problem, dude?

        Nou problem! d;-D

        Terv, nimim, Tosihienoa...


    • auditoija

      Hyvä ystäväni!
      varmaankin sinun kannattaa itse mennä ottamaan selvää mitä se scientologia on! Mikään tällainen palsta ei sitä tee!Tutki aihetta ja lue hieman kirjallisuuta ja mieti käykö se yksiin oman näkemyksesi kanssa! Näin voit muodostaa oman todellisuutesi asiasta!itse tein vuonna 83 näin! terv Auditoija

    • scientologi

      Ei tartte/kannata uskoa mihinkään mitä et itse pysty toteamaan todeksi. Näinhän se järkevästikkin ajateltuna menee. Näin se on tässäkin aiheessa. Hölmöhän se on joka pelkästään uskoo. Siitä ei tule elämässä yleensä kuin pettymyksiä.

    • Scientologi

      Lyhykäisyydessään scientologia on käytäntöön sovellettua uskonnollista filosogiaa. Aihealueena ei sen enempää eikä vähempää kuin elämä ja sinä itse. Opiskele, selvitä, harjoittele, tee, ymmärrä, havaitse, huomaa ovat avainsanoja scientologiassa (huom! ÄLÄ USKO vaan tee omat havainnot itse miten asiat todellisuudessa ovat!).

      • löröhousu

        Tuntuu selvältä sait puhuttua ympäri! terv elämän Löröhousu


      • puuhapete
        löröhousu kirjoitti:

        Tuntuu selvältä sait puhuttua ympäri! terv elämän Löröhousu

        Tarvitsetko tulkin?


    • sora7

      se ei oo totta ja vain homot uskoo siihen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe