Mulla on ollu tässä pari viikkoa ongelmia tulostimen musteensyötössä. Kaikki värit ei tulostu normaalisti paperille. Mulla on tulostimessa neljä erillistä värikasettia. Nyt murheenkryyninä on musta värikasetti, joka ei tahdo millään antaa väriä.
Olen tehnyt tulostuspäiden ohjatun puhdistuksen moneen kertaan. Olen vaihtanu uuden kasetin, vaikka edellinen värikasetti onkin puolillaan. Olen antanut laitteen "levätä" ja kokeillu seuraavana päivänä. Mikään ei auta. Testikuvan tulostamisessa jää mustat raidat puuttumaan kokonaan tai vajavaisesti. Kun yksi tökkii, sotkeentuu kaikki värit...
On mulla ennekin ollu samaa vikaa, mutta olen saanu homman pelaamaan aika pian. Nyt ei mikään tepsi...
Tuo jatkuva tulostuspäiden puhdistaminen syö tuhottomasti mustetta. Joskus menee puolet väristä hukkaan ilman että saa yhtään kuvaa tulostettua. Alakaa vähitellen ärsyttää koko touhu...
Kaipaan siis vähän vinkkejä, kuinka tota laitetta vois ite huoltaa. Olen käyttänyt puhdasta pumpulipuikkoa.
Värinsyöttöongelmia
Mustekasetit
2
536
Vastaukset
- alkuperäisiä
Käytätkö alkuperäisiä, tulostimen valmistajan tekemiä värejä?
- Mustekasetit
Jep, alkuperäisiä käytän, vaikka olen harkinnut noita uudelleen täytetäviäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820