Huawei E1820 tikulle antenni

tarvitsisin

Eli minulla on saunalahden tikku Huawei E1820 johon tarvitsisin antennin. Systeemi on toi http://www.siptune.net/siptune.net/tiki-index.php?page=E1820 review elis ASUS-reititin. Tuolla sanotaan että: Liukuvivun alta paljastuu antenniliitin, joka onneksi on yhteensopiva uusimman Huawei/ZTE-liittimen kanssa. (Siptunen liitintyyppi HUM2RA.):
Eli millainen antenni minun tulee hankkia että se toimii tossa tikussa.
Tuolla lukee: Induktiivinen yleissovitin toimii E1820:n kanssa normaalisti
Mistä löytää ne antennit jotka toimivat juuri tuon tikun kanssa, Ulkoantenni katolle mm.

6

1940

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3g zte
      • turhia lupauksia

Ja kun haku sanaksi laittaa E1820 ei ei saa mitään vastausta, eli tikku vain Elisan? asiakkaille ja antennien kohdalla ei mainita että käy E1820 tikkuun sopiva.
        Nämä termit mitä täällä on, ontavalliselle netinkäyttäjälle hepreaa.
        Toinen ongelma koti EDGE-verkon alueella (kännykkä näyttää koodia E) ja mökki heikommalla peittoalueella (kännykkä näyttää G. n.3km päässä E)
        Silloin kun hankittiin tikku,Saunalahden kartta näytti että mökki on 3G-alueella, Elisan vastaus oli että ei ole edes suunnitteilla parempaa kattavuutta. (kyläläisiltä kysyin, oli suunniteltu mutta kunta vetäytyi kimpasta) Eli ilman antennia tikku on turha.

• > antenniliitin, joka onneksi on yhteensopiva uusimman Huawei/ZTE-liittimen kanssa

mutta toimii aivan eri tavalla, lienee jollekin myöhemmin myyntiin tulevalle diversity-antennillle. Jos siihen liität tavallisen antennin, vastaanotto melkein loppuu

lisäantenni on kytkettävä induktiivisella sovittimella (joka sekin hukkaa monta desibeliä verrattuna siihen että antennin voisi kytkeä suoraan)

• toimiiko kuitenkaan

Näinhän se on, että tavalliset antennit eivät siihen liittimeen sovellu. Nyt näyttäisi Verkkokaupassa olevan myynnissä Huawein itsensä tekemä antenni, joka mainitaan yhteensopivaksi myös E1820:n kanssa. Vahvistusta antennille luvataan 2 dBi, joka voisi olla riittävä kun liikutaan kuuluvuusalueiden rajoilla. Mutta toimiiko tuo antenni todella myös E1820:n kanssa? Onko kukaan testannut?

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14065

• HUAWEI E1820 PASKA

VITTU MOKKU ON PERSEESTÄ VITTU LAGAA AINA VAIK ON VITTU SATELIITIT KII

• HUAWEI E1820 PASKA..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      58
      1519
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      91
      981
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      777
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      750
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      280
      724
    6. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      234
      637
    7. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      49
      589
    8. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      43
      573
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      69
      560
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      111
      540
    Aihe