vaskikäärme mökin pihalla! Ei miellyttävä tuttavuus, vaikka tiedänkin sen olevan jalattoman liskon. Onko kellään kokemuksia moisesta.Ajattelin pyydystää sankoon ja kuljettaa kauas metsään.
vaskitsa
5
400
Vastaukset
- ♂
Meilläkin se näyttäytyi kerran mökillä. Otin sen näytösluontoisesti paljain käsin kiinni ja vapautin samaan paikkaan. Eihän se edes pure eikä hampaitakaan taida olla. Kiva muisto. Lapset tykkäsivät.
- tania78
Rauhoitettuun eläimeen ei tule koskea.
Se on uhanalaisluokitukseltaan silmällä pidettävä laji.
Metsä ei kuulu sen elinympäristöön ja siirto voisi olla sille kohtalokasta.
Ole onnellinen kun saat näin harvinaisen vieraan pihaasi ! :) - Minä olen kateellinen...- mukaan..
se on 200 egen sakko jos alat kuljetella sitä.Voithan viedä sen salaa yöllä mutta miks tekisit sen.Täysin vaaraton.
- keskusmuseo..
mukaan.. kirjoitti:
se on 200 egen sakko jos alat kuljetella sitä.Voithan viedä sen salaa yöllä mutta miks tekisit sen.Täysin vaaraton.
toivoo vaskitsasta ilmoituksia www.hatikka.fi
- ja omaa tonttia
mukaan.. kirjoitti:
sekä omalla tontilla liikkumista silmällä pitäen voi olla viisainta jos tuollaisista havainnoista vaikenee kaikkien uhanalaisten eläinten kohdalla ja jos joku kysyy niin antaa ymmärtää että ne ovat hävinneet aika päivää sitten itsekeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291