Citalopramista. Ensin viikon täysin upunut olo, nyt niin levoton, ettei pysty olemaan paikoillaan. Tänään kolmas päivä isommalla annoksella 20 mg. Aloitusannos 10 mg. Välillä on ripulia ja kuvottavaa oloa. Yöllä karmea hiki päällä. Milloin tämä loppuu, kannattaako lääkkeen syöntiä edes jatkaa?
Kauheat sivuvaikutukset
Lopetanko lääkkeen
7406
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 7
Vanhimmat
Sinnittelin ja odotin tosiaan 8 vk, että se paha olo, levottomuus, unettomuus ym. menisi ohi ja pääsisin sieltä sohvan pohjalta ylös. Menin ihan sekaisin citalopraamista. Lopetin enkä ole sen jälkeen kokeillut mitään. Mutta jokainen on erilainen ja eri lääkkeet vaikuttaa eri tavalla. Mulla näin.
autto homeopaattiset lääkkeet.
toisista hirveä olo.
niin lopeta. Lääkkeiden käytöstä on ollut paljonkin keskustelua niin meillä Suomessa kuin Amerikoissakin. Lääkkeillä on liikaa haittavaikutuksia, jotka sekoittuvat oireisiin. Ole todellakin varovainen niiden lääkkeiden ,kemian kanssa.liite.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9178101
Urheasti jatka vaikka kuinka karmea olo.
Pahin virhe keskeyttää huonontuneen olon takia.
Mulla oli kans kaamea olotila ,paniikit ja huimaus paheni.
Uskomatonta kyllä siitä sitä tokeni pikkuhiljaa.
Myös mulla oli alku hankalaa reilun kuukauden ajan,mutta nyt en jättäis lääkettä pois.Elämä hymyilee.Monta kertaa tuli kyllä mieleen,että onkohan kaikki ok ja onko tästä yhtään mitään hyötyä,mutta nyt tosiaan olen tyytyväinen,että jaksoin sinnitellä.Tsemppiä!
Söin kanssa Citalopramia. Aloitusannos oli minulla 20mg/pvä ja sain heti ekan pillerin jälkeen hirveät haittavaikutukset. Kuvottava/ oksettava olo, tärinä, näköhäiriöt, päänsärky, unettomuus, hikoilu, ja seksuaaliset ongelmat.
Tätä kesti kuusi viikkoa, jonka jälkeen lääkäri kirjoitti minulle Cipralex reseptin ja ei mitään haittavaikutuksia! Hyvä olo alkoi heti ja mikä parasta paniikkihäiriö katosi 8 päivässä! Unelmalääke. En ikinä vaihtaisi sitä pois! :)
Hyvää kesää kaikille!
Kans cipralexistä kauheat sivuvaikutukset, aloitettiin suurimmalla eli 20 mg tosin puolikas tabl. 3pv ajan.
Huimasi ja kädet alkoi tärisemään jne. soitin lääkärille joka kertoi että ei se sitten sovi sinulle...ja kertoi samalla että lopettaa ko. paikassa vastaanoton, eli tilalle tulisi joku toinen lääkäri jolle olisi taas pitänyt jaksaa kertoa. Lopetin lääkkeen syönnin. Tästä on n. kk aikaa.
Hän määritteli minulle keskivaikean masennuksen.
Nyt tänään ja eilen ollut tosi väsynyt olo, vaikka pitkät yöunet nukkunut tuntuu että voisi vaan nukkua.
Olo ihan voimaton, tuntuu ettei tätäkään jaksa kirjoittaa... Kantsisko hakea jostain apua?