Asun pk-seudulla ja hakusessa ois kunnon skootteri ei sellaista mikä näkyy usein "pissiksillä - pieni". Asutaan vähän sivummalla joten mäkiä on runsaasti, ettei loppuis teho heti. Hintaa saa olla alle 1500e. Mistä itse hankitte skootterit - mitkä liikkeet myy?
Minkälaiset tehon kannattaa ostaa 2 vai 4 - kumpi syö enemmän bensaa?
Mistä skootteri?
11
1642
Vastaukset
- s'msdw
fact 1300e ja on 2t ja siin o vakionaki hyvin vääntöö
- vari
Noin teknisestä näkökulmasta katsottuna kaksi tahti vie enemmän polttoainetta mutta siinä yleensä on enemmän tehoa. Se taas riippuu vakio mallista, kuristuksista ja variaattorin asetuksista. Kaksi tahtista on kuitenkin helpompi virittää mieleisekseen ja teknisesti se on tehokkaampi moottori kuin nelitahti. Kaksi tahti vie myös öljyä polttoaineen seassa mutta ei tarvitse tehdä öljynvaihtoja ja venttiilinsäätöjä niin kuin nelitahtissa.
Nelitahti vie vähemmän polttoainetta mutta kulkee useasti vähemmän vakiona. Joku voi kirjoittaa että kyl mun nelitahti menee naapurin Tapion kaksi tahdin ohi heittämällä mutta tässä tullaankin mallli eroihin ja kuristuksiin. Jos olet tekniikasta ja virittämisestä kiinnostunut niin osta 2-tahti jos haluat taloudellista ja mukavaa ajoa osta 4 -tahti. Malleista en valitettavasti osaa sanoa mitään. Vespat on kuulemma tilavia ja kymcot mut tiedä sitten...- vari
Ittelläni on keeway focus. Hyvin pysyy tasainen 45-50km/h oli mäkeä tai ei. Prikka kannattaa ottaa heti pois, jotta pääsee kaikki tehoalueet käyttöön. Prikan kanssa hihna saattaa polttaa ja kuluttaa uran keskelle etuvarin lautasta. Tuli vaihtokauppana mutta arvioin maksaneeni tuosta noin alle 500e
- jölö mölö
Tuon hintaluokan skoottereita näkyy pissiksillä, toki kalliimpiakin.
2-tahti vetää paremmin mäet ylös, kun poistaa pahimman kuristuksen putkesta. - tietämätön pk:ssa
Löysin nyt 1300e maksavan skootterin:
Monza Sport 49cc. tehokas (3,5 kW) nelitahtinen moottori, Moottori: 4-tahtinen, 4 venttiilinen, max. teho 3,476 kW / 9000 rpm, max. vääntö 3,85 Nm / 6500 rpm, sähkö/jalkakäynnistys, mitä mieltä? Skootteri tulisi tytölle eikä mitää virityksiä siihen skootterii ei ole tulossa.- ...........
Mitä skootteria tarkoitat mitä näkyy usein liikenteessä?
- nothing-hill
ite suosittelisin kymco agility city 2-tahtisena tai kymco agility fat. oon kuullut paljon kehuja kyseisestä ja hinta on kohdallaan! sopii sun budjettiin! =)
- ulallalallalaalaa
Kestääks noi mitään? Vai saako heti työntää pajalle letkujen ja liittmien vaihtoon?
Kans pähkäilly minkä skoden täs hankkis. kypärä pitäs mennä heittämällä penkin alle, mut ani harvassa menee. Ei menny keeway ry6.seen, muuten olis kaupat syntyny. Pösön vivacityyn menee mut hinta vähän tökkii..
- fedcasd
Tuo on sama ku solifer mut eri merkki
- just nu 35kmh...
Älä todellakaan osta tota Monzaa! Huollossa saa ravata jatkuvasti, jyrkässä mäessä saattaa hyytyy 25kmh, ja mikää ei oikeesti kunnolla toimi jos et omista tosi pientä päätä ni ei kypäräkää sinne boxii mahdu. Ite kohta 2 vuotta tota ruohonleikkuria katellu ja hermot menee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835