Laitetaanpas nyt listaukseen parhaat kappaleet joka levyltä, tässä on oma listani:
Infinite ~ 313
The Slim Shady LP ~ Role Model [tällä levyllä on kyllä monia muitakin todella hyviä kappaleita]
The Marshall Mathers LP ~ The Way I Am
The Eminem Show ~ 'till I Collapse
Encore ~ Mockingbird
Curtain Call ~ Shake That
The Re-Up ~ You Don't Know
Relapse ~ 3 a.m.
Recovery ~ Love the Way You Lie
Lisäksi löytyy monia muita hyviä kappaleita, esim. D12:n kanssa tehty Purple Pills ja Obie Tricen Welcome 2 Detroit City
Parhaat kappaleet joka levyltä!
15
790
Vastaukset
- musaa!
Stronger - Stronger without you
The fame - Poker face
The fame - just dance
Leskiäidin tyttäret - Joku raja
Blackout - Gimme more
Blackout - Piece of me
The Fame Monster - Bad Romance
The Fame Monster - Alejandro
The Fame Monster - Telephone (feat.beyonce)
Collection - Roviolla
The arockalypse - Hard Rock hallejuah- -.-
Sinä voit painua helvettiin popittamaan paskaasi, tämä on Eminemin palsta -.-
- EmFan
-.- kirjoitti:
Sinä voit painua helvettiin popittamaan paskaasi, tämä on Eminemin palsta -.-
Ompa sulla paljon elämää, tulla häiritsemään muita joita ei voisi paskasi vähempää kiinnostaa. Itsestään selvää on että sanon sinulle: Hanki elämä.
Ps. Jotain Lady Gagaa? pelkkää massa popitusta jossa ei ole mitään tarkoitusta? Huoh. Sanon sitten minä mielipiteenäni. - musaa!
EmFan kirjoitti:
Ompa sulla paljon elämää, tulla häiritsemään muita joita ei voisi paskasi vähempää kiinnostaa. Itsestään selvää on että sanon sinulle: Hanki elämä.
Ps. Jotain Lady Gagaa? pelkkää massa popitusta jossa ei ole mitään tarkoitusta? Huoh. Sanon sitten minä mielipiteenäni.älkää kysyky enään :D
- musaa!
musaa! kirjoitti:
älkää kysyky enään :D
oK mikste haukutte mua?
- EmFan
musaa! kirjoitti:
oK mikste haukutte mua?
Kai nyt jokainen tajuaa että kysytään eminemin levyiltä parhaimpia kappaleita. Ei tämä keskustelu syyttä suotta ole eminemin osiossa. Miten me muka sua ollaan haukuttu muuten kun sun kappaleita? Ja että on säälittävää tulla tänne häiriköimään?
- musaa!
EmFan kirjoitti:
Kai nyt jokainen tajuaa että kysytään eminemin levyiltä parhaimpia kappaleita. Ei tämä keskustelu syyttä suotta ole eminemin osiossa. Miten me muka sua ollaan haukuttu muuten kun sun kappaleita? Ja että on säälittävää tulla tänne häiriköimään?
kyllähän mä kuuntelen huonoa musaa mutta seon silti paras! joo et okei
etkö tykää lordista? - EmFan
musaa! kirjoitti:
kyllähän mä kuuntelen huonoa musaa mutta seon silti paras! joo et okei
etkö tykää lordista?niin mikä on paras? sun musiikki vai eminem? mitä hittoa ylipäätään teet eminemin osiossa jos et sitä kuuntele?
- musaa!
EmFan kirjoitti:
niin mikä on paras? sun musiikki vai eminem? mitä hittoa ylipäätään teet eminemin osiossa jos et sitä kuuntele?
kysyin vaan pitätkö lordista?
PS:tykkään jenni vartiaisesta ja madonnasta - EmFan
musaa! kirjoitti:
kysyin vaan pitätkö lordista?
PS:tykkään jenni vartiaisesta ja madonnastamitä se sulle kuuluu, en siis aio vastata.
- musaa!
EmFan kirjoitti:
mitä se sulle kuuluu, en siis aio vastata.
joo kyllä tiedän et varmaan pitä lady gagasta ja etkä lordista olenko oikeassaa?
kai olen oikeasssa kuuntelen kyllä kuitenkin parasta musaa! - EmFan
musaa! kirjoitti:
joo kyllä tiedän et varmaan pitä lady gagasta ja etkä lordista olenko oikeassaa?
kai olen oikeasssa kuuntelen kyllä kuitenkin parasta musaa!mitä sit teet eminemin osiossa? painu sinne gagas ja lordin luo ketään ei kiinnosta täällä sun gagas ja lordis -.-
- musaa!
EmFan kirjoitti:
mitä sit teet eminemin osiossa? painu sinne gagas ja lordin luo ketään ei kiinnosta täällä sun gagas ja lordis -.-
joo joo lopetan keskustelun tähän :D
- musaa!
musaa! kirjoitti:
joo joo lopetan keskustelun tähän :D
Mitäs sä kuuntelet?!
- south beach3333
http://florida.kotisivuja.org/2012/08/25/top-5-songs/
tässä mun!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793