Parhaat kappaleet joka levyltä!

We Love Em

Laitetaanpas nyt listaukseen parhaat kappaleet joka levyltä, tässä on oma listani:

Infinite ~ 313
The Slim Shady LP ~ Role Model [tällä levyllä on kyllä monia muitakin todella hyviä kappaleita]
The Marshall Mathers LP ~ The Way I Am
The Eminem Show ~ 'till I Collapse
Encore ~ Mockingbird
Curtain Call ~ Shake That
The Re-Up ~ You Don't Know
Relapse ~ 3 a.m.
Recovery ~ Love the Way You Lie

Lisäksi löytyy monia muita hyviä kappaleita, esim. D12:n kanssa tehty Purple Pills ja Obie Tricen Welcome 2 Detroit City

15

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musaa!

      Stronger - Stronger without you
      The fame - Poker face
      The fame - just dance
      Leskiäidin tyttäret - Joku raja
      Blackout - Gimme more
      Blackout - Piece of me
      The Fame Monster - Bad Romance
      The Fame Monster - Alejandro
      The Fame Monster - Telephone (feat.beyonce)
      Collection - Roviolla
      The arockalypse - Hard Rock hallejuah

      • -.-

        Sinä voit painua helvettiin popittamaan paskaasi, tämä on Eminemin palsta -.-


      • EmFan
        -.- kirjoitti:

        Sinä voit painua helvettiin popittamaan paskaasi, tämä on Eminemin palsta -.-

        Ompa sulla paljon elämää, tulla häiritsemään muita joita ei voisi paskasi vähempää kiinnostaa. Itsestään selvää on että sanon sinulle: Hanki elämä.

        Ps. Jotain Lady Gagaa? pelkkää massa popitusta jossa ei ole mitään tarkoitusta? Huoh. Sanon sitten minä mielipiteenäni.


      • musaa!
        EmFan kirjoitti:

        Ompa sulla paljon elämää, tulla häiritsemään muita joita ei voisi paskasi vähempää kiinnostaa. Itsestään selvää on että sanon sinulle: Hanki elämä.

        Ps. Jotain Lady Gagaa? pelkkää massa popitusta jossa ei ole mitään tarkoitusta? Huoh. Sanon sitten minä mielipiteenäni.

        älkää kysyky enään :D


      • musaa!
        musaa! kirjoitti:

        älkää kysyky enään :D

        oK mikste haukutte mua?


      • EmFan
        musaa! kirjoitti:

        oK mikste haukutte mua?

        Kai nyt jokainen tajuaa että kysytään eminemin levyiltä parhaimpia kappaleita. Ei tämä keskustelu syyttä suotta ole eminemin osiossa. Miten me muka sua ollaan haukuttu muuten kun sun kappaleita? Ja että on säälittävää tulla tänne häiriköimään?


      • musaa!
        EmFan kirjoitti:

        Kai nyt jokainen tajuaa että kysytään eminemin levyiltä parhaimpia kappaleita. Ei tämä keskustelu syyttä suotta ole eminemin osiossa. Miten me muka sua ollaan haukuttu muuten kun sun kappaleita? Ja että on säälittävää tulla tänne häiriköimään?

        kyllähän mä kuuntelen huonoa musaa mutta seon silti paras! joo et okei
        etkö tykää lordista?


      • EmFan
        musaa! kirjoitti:

        kyllähän mä kuuntelen huonoa musaa mutta seon silti paras! joo et okei
        etkö tykää lordista?

        niin mikä on paras? sun musiikki vai eminem? mitä hittoa ylipäätään teet eminemin osiossa jos et sitä kuuntele?


      • musaa!
        EmFan kirjoitti:

        niin mikä on paras? sun musiikki vai eminem? mitä hittoa ylipäätään teet eminemin osiossa jos et sitä kuuntele?

        kysyin vaan pitätkö lordista?


        PS:tykkään jenni vartiaisesta ja madonnasta


      • EmFan
        musaa! kirjoitti:

        kysyin vaan pitätkö lordista?


        PS:tykkään jenni vartiaisesta ja madonnasta

        mitä se sulle kuuluu, en siis aio vastata.


      • musaa!
        EmFan kirjoitti:

        mitä se sulle kuuluu, en siis aio vastata.

        joo kyllä tiedän et varmaan pitä lady gagasta ja etkä lordista olenko oikeassaa?
        kai olen oikeasssa kuuntelen kyllä kuitenkin parasta musaa!


      • EmFan
        musaa! kirjoitti:

        joo kyllä tiedän et varmaan pitä lady gagasta ja etkä lordista olenko oikeassaa?
        kai olen oikeasssa kuuntelen kyllä kuitenkin parasta musaa!

        mitä sit teet eminemin osiossa? painu sinne gagas ja lordin luo ketään ei kiinnosta täällä sun gagas ja lordis -.-


      • musaa!
        EmFan kirjoitti:

        mitä sit teet eminemin osiossa? painu sinne gagas ja lordin luo ketään ei kiinnosta täällä sun gagas ja lordis -.-

        joo joo lopetan keskustelun tähän :D


      • musaa!
        musaa! kirjoitti:

        joo joo lopetan keskustelun tähän :D

        Mitäs sä kuuntelet?!


    • south beach3333

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe