c-vectran omistajat

st

oletteko tietoisia ,että autossanne voi olla päällä joitain kampanjoita mitä huolto ei välttämättä kerro.omassa autossa oli kaksi kampanjaa päällä mistä sain tietää vain soittamalla Gm-finlandille.toinen kampanja liittyi käsijarruun ja toinen liittyy polttoaineen paineensäätimeen.oma on 2004 johon ainaskin kuului nämä.

9

1543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säädin.......

mitä toi polttoainesäädin kampanja tarkemmin on ja mitä malleja ja vm:ja se koskee.

• st

että kampanja on päällä(P-Ä-Ä-L-L-Ä). Tajusitko!!!

• opelgirl
        st kirjoitti:

että kampanja on päällä(P-Ä-Ä-L-L-Ä). Tajusitko!!!

on sekoaminen PÄÄL-LÄ!

• C-Vectran omistaja

Kerrotko tarkemmin. Vectra C:n, ja muidenkin Opelien, takaisinkutsut löytyvät ake:n sivuilta. Toisin kuin eräiden muiden merkkien. Omaa Vetraa on koskenut yksi takaisinkutsu, tuulilasin pesimen sähkölämmitteiset suuttimet. Sain aiheesta kirjeen, kävin huollossa kun sattui sopimaan, huollossa kytkivät tuulilasin pesimen sähkölämmittimet irti, myynnissä sain kupin kahvia.

Kerro siis tarkemmin että mikä tuolta puuttuu:
      http://www.ake.fi/ake/akerecall/RecallList.aspx?&kohde=0&merkki=Opel

• st

eli soitinpa opel finlandille ja kysyin asiasta.meitsin autossa oli kaksi kampanjaa käyttämättä.toinen liittyi käsijarruun ,johon huollossa laitettiin lisä jousi jonnekin,ja toinen kampanja mikä koski minun autoa liittyi polttoaineen paineensäätimeen ,ei aken sivuilla näistä puhuta ollenkaan.eikä kyllä huoltokaan ollut tietoinen ,pyörittelivät vaan päätään ettei olla kuultukaan.meitsin auto on 3/2004.
        käsittääkseni tämä koskee 2004-eteenpäin.
        ocf-finlandin sivuilla lisää asiasta.ei muuta kuin soittoa opel finlandille ja tiedustelkaa.

• kutsu tuli

piti vaihtaa paisuntasäiliö

• jaahazzxz
        kutsu tuli kirjoitti:

piti vaihtaa paisuntasäiliö

mitä vuosimallia?

• vegevago

Trafi/tieliikenne/katsastus ja ajoneuvotekniikka/takaisinkutsut

• GTS 1,8 2003v

Kyllä minulle ainakin tuli kutsu tohon käsijarru juttuun ja se korjattiin kun join kahvit.
      Tosta paineensäätimestä en tiedä, tosin kyseessä oli GTS vectra.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      194
      6769
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      158
      1975
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      54
      1185
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      44
      1059
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1017
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      924
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe