Jos joka 3. nainen antaisi?

S_guru

Miten yhteiskunta muuttuisi, jos naiset muuttuisivat seksuaalikäyttäytymiseltään miesten kaltaisiksi, ja joka kolmas nainen suostuisi seksiin, jos vain menisit pyytämään sitä?

"Clarkin ja Hatfieldin (1989; Clark 1990) klassikon aseman saavuttaneet testit osoittivat, että keskitasoisen attraktiivinen nainen pystyy saamaan seksiä hyvin attraktiivisilta miehiltä yksinkertaisesti vain pyytämällä sitä. Kun keskitasoisen attraktiiviset naiset pyysivät seksiä heille ennestään tuntemattomilta hyvin attraktiivisilta miehiltä, 71 prosenttia miehistä suostui ehdotuksiin. Toisin sanoen, jos nainen pyytäisi seksiä kolmelta mieheltä, todennäköisyys seksin saamiseen olisi lähes täydellinen (Baumeister & Tice 2001, 191)."

Romahtaisiko yhteiskunta?

Olisiko kyseessä perheen loppu?

Kuka huolehtisi lapsista?

3

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uy5htr

Aika korkea on tuo prosentti, jos yli 2/3 miehistä tosiaankin suostuisi, itse olisin veikannut sen olevan jotain 40... Oliko siinä tutkittu sitä päinvastoin? Se taitaa olla melkoisen paljon alhaisempi, ehkä n 1% :)

• ...ei siinä seksissä yleensä niin kauan mene,että lapset jäis huolehtimatta... Vai tarkoitatko niitä lapsia,jotka syntyisivät moisen seksikäyttäytymisen seurauksena? Eikös joku ollut tutkinut,että keskimäärin joka 3. ns. pettää,eli harrastaa irtosuhteita. Eli jos minä en,etkä sinä niin naapurinhan täytyy silloin olla se joka niin tekee. Jokainen tekee niin kuin haluaa ja tuo aloitusteksti oli NIIN hienoa tekstiä että täytynee olla provo...?! Mutta ylipäänsä luulen,että nainen joka pyytää miehiltä seksiä saa sitä AIVAN VARMASTI useammin kuin mies joka pyttää naisilta!!

• thyrgtefr

Provo tai ei, niin toi ko. tutkimus on ihan oikea. Kukaan nainen ei muuten suostunut miesten ehdotuksiin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      4728
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4588
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      155
      3673
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      31
      3490
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      106
      3486
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      45
      2956
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1070
    8. Pahimman luokan hasardi

sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap
      Ikävä
      81
      938
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      829
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      772
    Aihe