Jos joka 3. nainen antaisi?

S_guru

Miten yhteiskunta muuttuisi, jos naiset muuttuisivat seksuaalikäyttäytymiseltään miesten kaltaisiksi, ja joka kolmas nainen suostuisi seksiin, jos vain menisit pyytämään sitä?

"Clarkin ja Hatfieldin (1989; Clark 1990) klassikon aseman saavuttaneet testit osoittivat, että keskitasoisen attraktiivinen nainen pystyy saamaan seksiä hyvin attraktiivisilta miehiltä yksinkertaisesti vain pyytämällä sitä. Kun keskitasoisen attraktiiviset naiset pyysivät seksiä heille ennestään tuntemattomilta hyvin attraktiivisilta miehiltä, 71 prosenttia miehistä suostui ehdotuksiin. Toisin sanoen, jos nainen pyytäisi seksiä kolmelta mieheltä, todennäköisyys seksin saamiseen olisi lähes täydellinen (Baumeister & Tice 2001, 191)."

Romahtaisiko yhteiskunta?

Olisiko kyseessä perheen loppu?

Kuka huolehtisi lapsista?

3

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uy5htr

Aika korkea on tuo prosentti, jos yli 2/3 miehistä tosiaankin suostuisi, itse olisin veikannut sen olevan jotain 40... Oliko siinä tutkittu sitä päinvastoin? Se taitaa olla melkoisen paljon alhaisempi, ehkä n 1% :)

• ...ei siinä seksissä yleensä niin kauan mene,että lapset jäis huolehtimatta... Vai tarkoitatko niitä lapsia,jotka syntyisivät moisen seksikäyttäytymisen seurauksena? Eikös joku ollut tutkinut,että keskimäärin joka 3. ns. pettää,eli harrastaa irtosuhteita. Eli jos minä en,etkä sinä niin naapurinhan täytyy silloin olla se joka niin tekee. Jokainen tekee niin kuin haluaa ja tuo aloitusteksti oli NIIN hienoa tekstiä että täytynee olla provo...?! Mutta ylipäänsä luulen,että nainen joka pyytää miehiltä seksiä saa sitä AIVAN VARMASTI useammin kuin mies joka pyttää naisilta!!

• thyrgtefr

Provo tai ei, niin toi ko. tutkimus on ihan oikea. Kukaan nainen ei muuten suostunut miesten ehdotuksiin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73