Miten yhteiskunta muuttuisi, jos naiset muuttuisivat seksuaalikäyttäytymiseltään miesten kaltaisiksi, ja joka kolmas nainen suostuisi seksiin, jos vain menisit pyytämään sitä?
"Clarkin ja Hatfieldin (1989; Clark 1990) klassikon aseman saavuttaneet testit osoittivat, että keskitasoisen attraktiivinen nainen pystyy saamaan seksiä hyvin attraktiivisilta miehiltä yksinkertaisesti vain pyytämällä sitä. Kun keskitasoisen attraktiiviset naiset pyysivät seksiä heille ennestään tuntemattomilta hyvin attraktiivisilta miehiltä, 71 prosenttia miehistä suostui ehdotuksiin. Toisin sanoen, jos nainen pyytäisi seksiä kolmelta mieheltä, todennäköisyys seksin saamiseen olisi lähes täydellinen (Baumeister & Tice 2001, 191)."
Romahtaisiko yhteiskunta?
Olisiko kyseessä perheen loppu?
Kuka huolehtisi lapsista?
Jos joka 3. nainen antaisi?
3
321
Vastaukset
- uy5htr
Aika korkea on tuo prosentti, jos yli 2/3 miehistä tosiaankin suostuisi, itse olisin veikannut sen olevan jotain 40... Oliko siinä tutkittu sitä päinvastoin? Se taitaa olla melkoisen paljon alhaisempi, ehkä n 1% :)
...ei siinä seksissä yleensä niin kauan mene,että lapset jäis huolehtimatta... Vai tarkoitatko niitä lapsia,jotka syntyisivät moisen seksikäyttäytymisen seurauksena? Eikös joku ollut tutkinut,että keskimäärin joka 3. ns. pettää,eli harrastaa irtosuhteita. Eli jos minä en,etkä sinä niin naapurinhan täytyy silloin olla se joka niin tekee. Jokainen tekee niin kuin haluaa ja tuo aloitusteksti oli NIIN hienoa tekstiä että täytynee olla provo...?! Mutta ylipäänsä luulen,että nainen joka pyytää miehiltä seksiä saa sitä AIVAN VARMASTI useammin kuin mies joka pyttää naisilta!!
- thyrgtefr
Provo tai ei, niin toi ko. tutkimus on ihan oikea. Kukaan nainen ei muuten suostunut miesten ehdotuksiin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643