Lesdiolaisten kanta

johannus

Miten liikkeenne suhtautuu homo- ja lesbosuhteisiin?

"Homouden ja lesbouden toteutusta Jumalan sana pitää syntinä. Vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa. Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat, epäjumalien palvelijat, avionrikkojat, miesten kanssa makaavat miehet tai naiset, jotka ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen. Näin sanoo Raamattu." Iltalehti 3.7 -10

3

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rituraturallaa

Mitä hemmetin välii sillä on mitä silloin tapahtuu kun kuolee..oon aina ihmetelly näitä "kuoleman jälkeen sitä ja tätä" tyyppejä jotka vouhottaa jostain saamarin kadotukseen tjm joutumisesta. Kyllä se krematorio tai kuutio multaa suun päällä hoitaa homman loppuun oli sitten leba, homo tai ihan kuka tahansa. Mulle ihan se ja sama mihin mun maalliset jäännökset joutuu, ei vois vähempää kiinnostaa! ja p.s. lue biologian oppikirjaa niin opit sinäkin luonnosta jotain!

• johannuz

Toi oli lainaus Iltalehdestä, ei suinkaan minun oppejani. Luuletko tosiaan että mä allekirjoittaisin tota edellistä lausumaa..

• Lekassora

Lestadiolaiset tulkitsevat Raamattua vääristyneen lasin läpi. Kun ei ymmärretä tekstiä, tulkinnat ovat juuri tuon kaltaisia.

Otetaan esimerkiksi väite: "Olet varas, jos viet tavaran maksamatta". Lestadiolaiset lukevat tekstin: "Olet varas, jos viet tavaran" tai "Olet varas, jos jätät maksamatta". Ensimmäisessä tapauksessa olet voinut maksaa ja toisessa voit jättää tavaran kauppaan.

Yhtä onnettomasti luetaan Pavalin kirjettä Raamatusta. Lue koko konteksti pelästymättä raskasta kieltä. Se ei kirje ei ole kirjoitettu meille eikä se koske rakastavaa välittävää homoparia alkuunkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. A miehelle :)

Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su
      Ikävä
      36
      2268
    2. Jos hän olisi luonasi nyt

mistä haluaisit jutella kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      159
      1638
    3. Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !

Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!
      Suomussalmi
      35
      1530
    4. Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset

Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen
      Maailman menoa
      167
      1464
    5. Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut

Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
      Ikävä
      81
      1287
    6. Keskisarja todettiin rasistiksi

Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän
      Maailman menoa
      396
      1233
    7. En halua miestä joka

Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll
      Ikävä
      232
      1158
    8. Mitähän tapahtuisi?

Jos meidät tiputettaisiin tunniksi samaan huoneeseen kaksin? 😏
      Ikävä
      104
      1134
    9. Olitkohan koskaan

yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos
      Ikävä
      89
      998
    10. On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa

Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he
      Ikävä
      50
      903
    Aihe