NAANTALISSA

*PKS*

Pääsispä joskus näkymättömänä lavalle kattoon bändiperspektiivistä yleisöö. Olin POTF-keikalla Naantalissa Kaivohuoneella ja surukseni totesin että tämäkin bändi on kokenut leipääntymisen työhönsä. Enkä yhtään ihmettele. Työstähän tuo poikien työ käy: Yleisö edessä kyllä innokkaana mukana, mutta mitä ilmeisemmin samat naamat (lue: tosifanit) seuraa keikalta toiselle. Hiukan takavasemmalla sitten taas olikin joukossa sitä hälisevää porukkaa joka tuli vaan "hengailemaan" ja tarinoi omiaan häiriten samalla bändiä kuuntelemaan tullutta asiakasta. Olipa siinä lavan edustalla yksikin pariskunta keksinyt oivallisen paikan tutustua toisiinsa, ympäristöstään he eivät varmasti tajunneet/kuulleet tuon taivaallista...
Yleisesti ottaen keikka varmasti meni ihan Ok, hyvinhän pojat sen vetivät. Mutta vertailupohjana bändin keikalle nelisen vuotta sitten Carnival of Rust -levyn jälkeen Kaarinan Old Texasiin, en voi kuin todeta että ilmeet kasvoilla oli nyt selvästi vakavoituneet ja olemuksesta aisti puhtaasti "työnteko".
Tsemppiä ja jaksamista kuitenkin kaikille bändin jäsenille. Teette hienoa työtä :D

2

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -fanittaja-

No näinhän siinä valitettavasti varmaankin käy kun samoja paikkoja toistamiseen koluaa vuosikaudet. Suomi on pieni maa. Itse olen käynyt useasti poetsien keikoilla ja olen myöskin pistänyt merkille nämä "hälisijähengailijat" jotka tietenkin ovat usein vielä 2 promillen kännissä ):. Ihme porukkaa tosiaankin! Ja on näköjään sama ilmiö muuallakin kun naantalissa.

Sitä kun itse fiilistelisi mielellään mukana täysillä, niin eikö vieressä pölpötä joku idiootti ihan omiaan. Kun itse ei ryyppää ollenkaaan, on hiukka tukalaa olla näillä klubikeikoilla. Kyl se työstä käy kuuntelijallekin. Mut tällaista tämä on täällä suomessa ja tulee olemaan. Jaksamista tosiaankin, pojille! (:

• mävaan77

3.7 pojat oli mun mielestäni todella hyvän tuulisia ja keikka aivan loistava. Eikä mitään kyllästymistä tms. näkynyt heistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      67
      17497
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5311
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2896
    4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      36
      2335
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      167
      2321
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1844
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1698
    8. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      5
      1677
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1672
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1628
    Aihe