NAANTALISSA

*PKS*

Pääsispä joskus näkymättömänä lavalle kattoon bändiperspektiivistä yleisöö. Olin POTF-keikalla Naantalissa Kaivohuoneella ja surukseni totesin että tämäkin bändi on kokenut leipääntymisen työhönsä. Enkä yhtään ihmettele. Työstähän tuo poikien työ käy: Yleisö edessä kyllä innokkaana mukana, mutta mitä ilmeisemmin samat naamat (lue: tosifanit) seuraa keikalta toiselle. Hiukan takavasemmalla sitten taas olikin joukossa sitä hälisevää porukkaa joka tuli vaan "hengailemaan" ja tarinoi omiaan häiriten samalla bändiä kuuntelemaan tullutta asiakasta. Olipa siinä lavan edustalla yksikin pariskunta keksinyt oivallisen paikan tutustua toisiinsa, ympäristöstään he eivät varmasti tajunneet/kuulleet tuon taivaallista...
Yleisesti ottaen keikka varmasti meni ihan Ok, hyvinhän pojat sen vetivät. Mutta vertailupohjana bändin keikalle nelisen vuotta sitten Carnival of Rust -levyn jälkeen Kaarinan Old Texasiin, en voi kuin todeta että ilmeet kasvoilla oli nyt selvästi vakavoituneet ja olemuksesta aisti puhtaasti "työnteko".
Tsemppiä ja jaksamista kuitenkin kaikille bändin jäsenille. Teette hienoa työtä :D

2

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -fanittaja-

No näinhän siinä valitettavasti varmaankin käy kun samoja paikkoja toistamiseen koluaa vuosikaudet. Suomi on pieni maa. Itse olen käynyt useasti poetsien keikoilla ja olen myöskin pistänyt merkille nämä "hälisijähengailijat" jotka tietenkin ovat usein vielä 2 promillen kännissä ):. Ihme porukkaa tosiaankin! Ja on näköjään sama ilmiö muuallakin kun naantalissa.

Sitä kun itse fiilistelisi mielellään mukana täysillä, niin eikö vieressä pölpötä joku idiootti ihan omiaan. Kun itse ei ryyppää ollenkaaan, on hiukka tukalaa olla näillä klubikeikoilla. Kyl se työstä käy kuuntelijallekin. Mut tällaista tämä on täällä suomessa ja tulee olemaan. Jaksamista tosiaankin, pojille! (:

• mävaan77

3.7 pojat oli mun mielestäni todella hyvän tuulisia ja keikka aivan loistava. Eikä mitään kyllästymistä tms. näkynyt heistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      309
      7062
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2106
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1317
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1186
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1106
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe