Minulla on pähkinä(kaikki,myös maapähkinä)allergia,en siedä edes jäämiä.Lisäksi laktoositon ja viljaton ruokavalio.Huomasin jo monta vuotta sitten etten pysty syömään edes mehujäätä,koska siinä lukee saattaa sisältää jäämiä pähkinästä.Sama homma kaikissa paketeissa.Onko joku jäätelö mitä pystyisin syömään olemassa,vai olenko todellakin jäätelötön loppuelämäni?
Suututtaa nämä ruoka-aineallergiat,etenkin kesällä kun muut herkuttelevat.
Viimeksi tuli ambulanssi reissu,kun vahingossa olikin jäämiä tuotteessa.
jäätelötön kesä?
3
466
Vastaukset
- algeerikko
tofu jäätelö?passaa ainakin mulle :)
- Kesäjäätelö
Taidat olla kovin nuori vielä. No onhan jätskiä kiva kesällä syödä, minä taas en olisi moksiskaan, jos en voisi, enkä kovin usein syö. Olen ollut vähan sille ja tälle aiemmin yliherkkä, jotta tiedän mistä puhun. En ihan ambulanssia tarvinnut kun päivystys oli niin lähellä. Taipumus on vanhempana hävinnyt.
No siitä jäätelönhimosta. Onko sitä pakko syödä kodin ulkopuolella? Jos ei- niin pakastimen avulla voi tehdä kotiin sopivista haluamistaan aineista, netistäkin varmaan löytyy ohjeita jäädykkeistä.
Hyvää kesää jäätelöllä tai ilman!- nytcooljätkä
jäätelötön kesä olis mun mielest kauheeta, en kestä ajatustakaan siitä. muuten, Magnum Gold?! - jätski
on tosi nannaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083