Meitä on kolme sisarusta kaksi tyttöä ja yksi poika. (itse olen vanhin sisaruksista ja tyttö)
tästä on aikaa jo vuosia, mutta siskoni sai aikanaan ensimmäisen lapsensa pojan veljeni on tämän lapsen kummi ja siskon miehen puolelta sisarus on kummi.
sitten siskoni sai tytön veljestäni tuli myös tämän lapsen kummi ja sen lisäksi jostain siskoni ystävästä toinen kummi.MINUSTA EI!
Loukkaannuin aikanaan niin paljon, en siksi että olisin jotenkin nimenomaan halunnut kummiksi, mutta kaikki nämä vuodet olen ollut niin katkera siitä ettei minua EDES KYSYTTY!
en ole pahemmin edes tekemisissä, en käynyt lasten syntymäpäivillä, vaikka ei sen puoleen ettei ole edes kutsuttukkaan, minulle tämä on ollut selvä viesti siitä että olen meidän sisarusten se joka on se vihatuin,ei pidetyin ja se joka ei ole tervetullut mihinkään:(
SISKON LAPSET
3
822
Vastaukset
- aika parantaa tuskin
niin jos joku sanoo että aika haavat parantaa tästä on sentään jo kohta lähemmäs kymmenen vuotta eikä aika ole tehnyt asialle mitään, enkä usko että koskaan parantaakaan
- hoh,hoijaa
valitsevat lapsille kummit.
Miksi sinä lapsille sitä "kostat" ettei sinusta kummia tullut???"en ole pahemmin edes tekemisissä, en käynyt lasten syntymäpäivillä, " ???? - Sispi88
Minusta et kuulosta kovinkaan kypsältä, eli ehkäpä siskosi teki ihan oikein kun ei pyytänyt sinua kummiksi... Onko tullut mieleen keskustella siskon kanssa asiasta? Aika käsittämätöntä toimintaa aikuiselta, jos et ole kymmeneen vuoteen suutasi avannut, vaan sen sijaan vaan itseksesi märehtinyt harmistusta. Juu, totta kai siskossasikin voi olla vikaa, en sitä sano. Mutta ehkä silti kannattaisi kysyä HÄNELTÄ mikä on ongelmana sen sijaan, että itket täällä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391