SISKON LAPSET

sattumusten sattuma

Meitä on kolme sisarusta kaksi tyttöä ja yksi poika. (itse olen vanhin sisaruksista ja tyttö)
tästä on aikaa jo vuosia, mutta siskoni sai aikanaan ensimmäisen lapsensa pojan veljeni on tämän lapsen kummi ja siskon miehen puolelta sisarus on kummi.
sitten siskoni sai tytön veljestäni tuli myös tämän lapsen kummi ja sen lisäksi jostain siskoni ystävästä toinen kummi.MINUSTA EI!

Loukkaannuin aikanaan niin paljon, en siksi että olisin jotenkin nimenomaan halunnut kummiksi, mutta kaikki nämä vuodet olen ollut niin katkera siitä ettei minua EDES KYSYTTY!

en ole pahemmin edes tekemisissä, en käynyt lasten syntymäpäivillä, vaikka ei sen puoleen ettei ole edes kutsuttukkaan, minulle tämä on ollut selvä viesti siitä että olen meidän sisarusten se joka on se vihatuin,ei pidetyin ja se joka ei ole tervetullut mihinkään:(

3

854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika parantaa tuskin

niin jos joku sanoo että aika haavat parantaa tästä on sentään jo kohta lähemmäs kymmenen vuotta eikä aika ole tehnyt asialle mitään, enkä usko että koskaan parantaakaan

• hoh,hoijaa

valitsevat lapsille kummit.
      Miksi sinä lapsille sitä "kostat" ettei sinusta kummia tullut???"en ole pahemmin edes tekemisissä, en käynyt lasten syntymäpäivillä, " ????

• Sispi88

Minusta et kuulosta kovinkaan kypsältä, eli ehkäpä siskosi teki ihan oikein kun ei pyytänyt sinua kummiksi... Onko tullut mieleen keskustella siskon kanssa asiasta? Aika käsittämätöntä toimintaa aikuiselta, jos et ole kymmeneen vuoteen suutasi avannut, vaan sen sijaan vaan itseksesi märehtinyt harmistusta. Juu, totta kai siskossasikin voi olla vikaa, en sitä sano. Mutta ehkä silti kannattaisi kysyä HÄNELTÄ mikä on ongelmana sen sijaan, että itket täällä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4452
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2899
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2652
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1644
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1528
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      50
      1238
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      1003
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45