Paras moottori ruohonleikkurissa?

Honda on paska

Mikä on paras ja tarkoitettu oikeasti kestämään kauan?
B&S tekee monenlaatuista konetta ja te jotka meinaatte haukkua kokokonemerkin paskasi olkaa hiljaa kun ette tajua asian ydintä. Esim oma koneeni on honda ja sen moottori on minusta täysi paska. Vie öljyä ei väännä tyhjäkäyntiä käy ku sähkömoottori ja siihen se sitten jääkin. Mutta mikä kone hondalta ja b%s on hyvä? onko kawasakilla joitain hyviä malleja? tekumse? kaikki tekee hyviä ja huonoja moottoreita mutta mikä on hyvä kone?
Ostamassa uutta konetta ja ostaisin kerralla hyvä en halpaa mutta en tiedä sitä hyvää konetta.

4

3311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikkurilasse

Kyllä Hondan nelitahtimoottorit pitäisi olla laatuvehkeitä, olisko sun koneessa joku vika tai oletko huoltanut sen säännöllisesti. Itsellä ollut noita alle neljän hepan B&S koneita ja hyvin ovat kestäneet, kun vuosittain on öljy vaihdettu ja kannattaa ajaa 98 bensalla. Kalvot voi joutua joskus vaihtamaan, varsinkin jos ajaa vanhalla 95 bensalla. Rungon merkillä ei taida niin väliä olla, joku tykkää muovista ja joku metallista.

• honda on paska

Öljyt valuu leikkupöydän laakerin välistä ulos se lonksuu ja on väljä ei voi korjata ei ole edes irto laakeria vaan eikä akselille samassa valussa kuin lohko . Kone on loppu uudesta lähtien minusta.
        Honda on myöskin idiootti korkeuden säätö moenlla vivulla kun hyvissä on yksi keppi ja nousee ja laskee.Käy kuin sveistsiläinen kello mutta ei vedä ei väännä ei tee mitään 100% kierroskone ja sittenkin sammuu kuormaan se on loppu vanhan vehje.Runko muovia lohkeilee kivistä on paloja irronnut yksi on peukalonpään kokoinen reikä metalli on ainoa kestävä .

• bbbbgg

80-luvun briggs ollut käytössä, eikä yhtään osaa ole tarvinnut vaihtaa sytytystulppaa lukuunottamatta. Hyvä vehje, kulkee vaikka viidakossa sammumatta ja käynti tasasta, eikä valuta öljyä

• paaperoita

Kyllä paras on.n. 600---800 raivaus saha vaan ei siläkään käy ahnehtia.Jos laitaa 20cm puoleleen tai enemän toppi tulee kokemusta on.Merkki on Jonseret .Voi se olla pinenpiokin kun vaan muistaa ettei ahnehdi ei siimaa liian pitkäksi.Ostin Tokmanilta sähköisen se ei maksanut kuin 15 e hinta hurmasi minut sillä on 2v takuu saa nähdä jatkossa miten pelaa.Mulla on ruohonleikuri päältä ajetava partner automaatti kyllä monen laitasta puhutaan Husku-Jonseret-tai muuta jokainen myyjä kehuu omaansa mikä on hyvä KUITENKIN MOOTORI ON SAMA kaikissa eriväritys- renkaat-paljonko vie ainetta-kuinka usein ostat akun- Nyt markinoilta saa jo n.20-30e maksavia aiemin piti pulitaa paljon yli 100e.Lahdessa KELTAINEN-PÖRSSI myy edulista akkua.Mulla on jo kolmas akku menossa.Niin ja siten on vetävä työnetävä tai vedolla veto on vähän lälly vaikkakin hinta syksyllä osten oli halvetunut 2880mk.Että koneita on vähän joka lähtöön mikä ei onnistu toisella se ekä onnistuu toisella-tai vesurilla Fiskars ohut- teränen on tosi näpärä hyvä viilata vaikka metsässä pitää muistaa ettei ote lyötäessä lipsu se kyllä voi tehdä vahinkoa jos on huolimaton.Ei ole kokemusta tempusta mutta uskon, että terä leikka.Eläkeläinen hartolasta mä vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1558
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      26
      1099
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1064
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      855
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe