Siivouspäivä

Dusty Springfield

Moi!
Voiko Windowsin kansiosta poistaa vanhoja "$NtUninstallKB890046$" tiedostoja?
Niitä on kertynyt koneelle vuodesta 2006 melkoisen paljon. Lisäks ois tarjolla hieman erilaisia "$NtUninstallKB978695_WM9$" ja "$NtUninstallKB977165-v2$" tiedostoja..?

Onko mitään apuohjelmaa, joka tunnistais ylimääräiset, tarpeettomat tiedostot?

Entä voiko näistä poistaa jotain:
framework 2 service pack 2
framework 3 service pack 2
framework 3,5 SP 1
Internet Explorer 8:lle suojauspäivityksiä 12.6.2009--tähän päivään (käytän btw Mozillaa)
suojauspäityksiä Windows XP:lle 28.2.2008--tähän päivää

5

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • $Ntuninstall jne. Frameworkkeja voit poistaa vain jos et käytä niitä missään. Mutta minäpä en tiedä sinun ohjelmistasi että mitkä ohjelmasi niitä käyttävät, joten ei varmaan kannata poistaa. Anna päivitysten olla vaan paikallaan.

      Näiden lisäksi, Windows XP SP3 pitäisi asentaa ellei sitä ole tehty. Itseasiassa varmista asia niin, että päivitä Windows Update mikäli vain onnistut ja sitten SP3 sisään, ja vasta sen jälkeen alat miettiä jotain siivoiluja.

    • Helena Oikosääri

      Juu-u, tottakai kannattaa poistaa tietoturvapäivitykset ensimmäisenä, sitten korjauspäivitykset toisena jotta sais muutaman sata megaa lisää tilaa koneelle. Kannattaa kokeilla vaikka satunnaispoistoa eli menee sinne win32 kansioon ja deletoi kasan niitä .exe ja .dll -päätteisiä tiedostoja. Virustorjunta on täysin turha xp:ssä, niitä tulee ovista ja ikkunoista sisään oli virustorjuntaa tai ei. Poista se ja muista ottaa palomuuri pois päältä niin voit poistaa senkin turhana.

      • Oletko kokeillut Ccleaneria?


      • Dusty Springfield

        Kivaa sarkasmia, mutta tää palsta on otsikolla "Apua aloittelijalle".
        Jos saat jotain kiksejä kun vittuilet apua pyytäville tuntemattomille netissä, niin:


        KATO PEILIIN VITUN RAUKKA!


    • Kaikki siniset $NT- kansiot voi heittää roskakoriin.
      Kansiossa $hf_mig$ on päivitysten asennusohjelmat, nekin voi poistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe