1994 meni milj. rikki ensimmäisenä suomalaisena artistina. Sen jälkeen siinä ovat onnistuneet Matti ja Teppo (mikä hämmästyttää minua suuresti...) sekä Eppu Normaali.
Onko tiedossa, mikä on Katrin levymyynti nyt?
Levymyynti nyt?
2
610
Vastaukset
- Pasi K.
Nyt levymyynti lienee 1,6 miljoonaa kappaletta. Katri Helena mainitsi TV1:n Puoliseitsemän-ohjelmassa 26.5.2010, että hänelle on kerrottu levymyynnin olevan nyt tuon verran. Sitä ei ohjelmassa mainittu tarkemmin onko tieto peräisin levy-yhtiöstä vai mistä, Katri Helana sanoi ystävän kertoneen asiasta hänelle... Koska miljoona-raja täyttyi jo 1994, on varmaan todennäköistä että määrä on nyt 1,6, milj., sillä Katrin levyjä on myyty hyvää tahtia, hän on saanut monia kulta- ja platinalevyjä 1994 jälkeenkin.
- hei laulaja
olisko noin?! Itse suhtaudun skeptisesti siihen, että 1994 jälkeen olisi myyty 600 000 levyä, koska varsinaisia jymymenestyksiä ei ole ollut Anna mulle tähtitaivas-lätyn jälkeen. Vaikea uskoa... onhan levyt myyneet senkin jälkeen hyvin, ja kokoelmia julkaistu, mutta silti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122149Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.692000Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001853Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761583Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401356Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111085
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076