1994 meni milj. rikki ensimmäisenä suomalaisena artistina. Sen jälkeen siinä ovat onnistuneet Matti ja Teppo (mikä hämmästyttää minua suuresti...) sekä Eppu Normaali.
Onko tiedossa, mikä on Katrin levymyynti nyt?
Levymyynti nyt?
2
586
Vastaukset
- Pasi K.
Nyt levymyynti lienee 1,6 miljoonaa kappaletta. Katri Helena mainitsi TV1:n Puoliseitsemän-ohjelmassa 26.5.2010, että hänelle on kerrottu levymyynnin olevan nyt tuon verran. Sitä ei ohjelmassa mainittu tarkemmin onko tieto peräisin levy-yhtiöstä vai mistä, Katri Helana sanoi ystävän kertoneen asiasta hänelle... Koska miljoona-raja täyttyi jo 1994, on varmaan todennäköistä että määrä on nyt 1,6, milj., sillä Katrin levyjä on myyty hyvää tahtia, hän on saanut monia kulta- ja platinalevyjä 1994 jälkeenkin.
- hei laulaja
olisko noin?! Itse suhtaudun skeptisesti siihen, että 1994 jälkeen olisi myyty 600 000 levyä, koska varsinaisia jymymenestyksiä ei ole ollut Anna mulle tähtitaivas-lätyn jälkeen. Vaikea uskoa... onhan levyt myyneet senkin jälkeen hyvin, ja kokoelmia julkaistu, mutta silti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1244417- 1563727
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1351790
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381592Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk231244Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211211Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421150