Eli tällä en tarkoita ettenkö tohtisi suihkussa käydä, mutta kammoksun esim. järvessä uimista, ammeessa olemista kun siellä on vettä ja uimahalleissa uimista. Ei tähän apuu ole, eikä fobiani ole kamalan suuri, mutta en ole nyt uinut melkein kahteen kesään ollenkana, viime kesänä kerran, mutta se vain lisäsi kammoani vettä kohtaan. Pelkään ehkä sen takia, että en näe mitä allani tapahtuu ja etenkin järvissä pohjaan koskeminen on kaikista inhottavinta! Inhoan limaisia pohjia! Olkisiko apu keinoja vai pitäisikö mennä suoraan spykologille puhumaan :'D kiitos kaikille rakentaville kommenteille!
Vesipelko
3
405
Vastaukset
- läkaren
Vesipelko eli hydrofobia johtuu väliaivossa olevasta rhabdo-viruksesta joka aiheuttaa sinne tulehduksen.
Povaan sinulle parin viikon elinaikaa, riippuu missä vaiheessa tauti on. Niin ja tuleeko suusta paljon kuolaa? - 654654
>Pelkään ehkä sen takia, että en näe mitä allani tapahtuu ja etenkin järvissä pohjaan koskeminen on >kaikista inhottavinta! Inhoan limaisia pohjia!
Minulla jonkinverran samansuuntaista ongelmaa. Voi hyvin olla, että terapiasta saa apua. Omalla kohdalla se on niin lievä, että tuskin terapiaan menen ja kohdistuu enimmikseen juuri tuohon "limapohja" juttuun.
Oikeastaan minulla liittyy pientä pelkoa veteen ennenkuin menen sinne ei niinkään sitte enää kun olen siellä...pimeän kanssa vähän sama homma, kun sisältä katsoo syyspimeää jostain mökin ikkunasta niin saattaa vähän pelottaa, mutta kun meen ulos niin eipä ihmeemmin pelota.- afraidofplants
Multakin löytyy pienimuotoista pelkoa, pelkään nimittäin veden alla olevia kasveja ja en voi uida paikoissa missä on kasveja, vaan pitää olla hiekkapohja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897