~ Ei Se ~

~~ ♥

Risti~tulessa
halun ja toiveen
kulkee mies yksin ajatuksineen

Luulevaisten tanssi soi
yö laskeutuu
ilakoivat hoippuvat kotiin

Hämärään piiloutunut
hän näkeekö itsekään

Toiveiden tivolissa
naruja niin monta

Olen jälleen
aidan takana

se ulkopuolinen

mutta en yksin ~

~~ ♥

http://www.youtube.com/watch?v=UeSKdOyDWAA&feature=related

7

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jklö'

      Pidin kovasti runostasi.

      • olet taitava

        Upea runo, kaunis ja vahva. Mutta kun on tottunut hämärään, häikäisee kirkas valo. Kun on tottunut satunnaisiin syleihin pelottaa rakastua. Tai edes tulla lähemmäs. Vaikka kuinka haluaisi tutustua vain siihen yhteen ja ainoaan. Kenelle tahansa runo onkin olen hänelle hiukan kade.


      • Oikein kiva jos runo kiinnostava ja ajatuksia herättävä... :))

        Oikein lämpöisiä ja kivoja kesäpäiviä sinulle !

        terkuin (*J*)


      • olet taitava kirjoitti:

        Upea runo, kaunis ja vahva. Mutta kun on tottunut hämärään, häikäisee kirkas valo. Kun on tottunut satunnaisiin syleihin pelottaa rakastua. Tai edes tulla lähemmäs. Vaikka kuinka haluaisi tutustua vain siihen yhteen ja ainoaan. Kenelle tahansa runo onkin olen hänelle hiukan kade.

        " Mutta kun on tottunut hämärään, häikäisee kirkas valo. Kun on tottunut satunnaisiin syleihin pelottaa rakastua. Tai edes tulla lähemmäs."

        Niin, tämä taitaa olla aika yleinen ongelma monilla ihmisillä kun on tullut "rotsiin"
        useamman kertaa ja ei enää oikein tahdo uskoa mihinkään...
        mutta ehken myös me eletään usein liiankin ruusuissa kuvissa siitä " oikeasta " ja se
        kuvitelma ei vastaakkaan oikein todellisuutta...

        Mutta kaikesta huolimatta..
        Rakkaus on rohkeutta !
        Rohkeutta lähestyä senkin uhalla,
        että rikkoutuu !
        Rohkeutta olla aito ja olla rikkinäinen, vajavainen...
        Rohkeutta tulla syliin ja olla siinä...
        Olla oma itsensä...

        Lainaankin edesmennyttä Tommya tällä mielestäni
        erittäin osuvalla runosella...>

        " Älä ikinä odota
        että yhdestäkään suudelmasta
        olisi paluuta. "

        - Tommy Tabermann -

        Kiitos sinulle palautteestasi ja lämpöä kesääsi... :))

        Terkuin (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=Y_mQ3suDHk0


      • olet taitava
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Oikein kiva jos runo kiinnostava ja ajatuksia herättävä... :))

        Oikein lämpöisiä ja kivoja kesäpäiviä sinulle !

        terkuin (*J*)

        Hyvää kesää sinullekkin. Hyvä kappale täytyy laittaa tekijä muistiin, löysin tuosta biisilistasta myös toisen hyvän kappaleen ,Enya: Caribbean blue, sopii hyvin tälläiseen trooppisen kosteaan kesäilmaan.


      • olet taitava kirjoitti:

        Hyvää kesää sinullekkin. Hyvä kappale täytyy laittaa tekijä muistiin, löysin tuosta biisilistasta myös toisen hyvän kappaleen ,Enya: Caribbean blue, sopii hyvin tälläiseen trooppisen kosteaan kesäilmaan.

        on ollut hauskana vekkulina mun suosikkeja jo 70-luvusta lähtien...
        kieltäytyi armeijasta ja omisti muutaman ravihevosen mutta uusia
        iskelmiä ei ole juuri alkusuosion jälkeen tehnyt.. mutta oli hetken aikaa aika suosittu... :))

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Harpo
        *
        Mutta varo sinä ettei helteellä nenä pääse palamaan... > ;D

        http://www.youtube.com/watch?v=2EZzk-3i0BA&feature=related


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      231
      1970
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1208
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1018
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      88
      1016
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      773
    7. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      753
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      688
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe