Olen syksyllä menossa häihin Puolaan ja haluaisin käydä paikan päällä laittauttamassa kampauksen häihin. Sattuuko kukaan tietämään Varsovasta hyvää kampaamoa, jossa henkilökunta puhuisi englantia?
Hinnalla ei nyt olisi NIIN väliä (olettaisin, että olevat yleisesti edullisempia kuin Suomessa), tärkeämpää olisi hyvä lopputulos ja kommunikoinnin toimivuus.
Hyvä kampaamo Varsovassa?
häävieras
2
747
Vastaukset
Vaimo käyttänyt samaa kampaamoa jo yli 10 vuotta, ja aina häihin on lauantai aamulle aika löytynyt, mutta valitettavasti eivät puhu englantia, eikä ko. kampaajan tuttavapiiristäkään löytynyt lontoon taitajia. Kampaamoita Varsovassa tosin riittää, mutta sorry enmpää en osaa auttaa...Joskos joku muu tietäisi.
- Katinia
Itse olen käynyt ydinkeskustassa ce-ce of sweden nimisessä kauneushoitolassa, jossa puhutaan myös englantia. kampaamopuolesta en osaa sanoa, kun olen käynyt vaan kosmetologilla, mutta tasokkaasta salongista kyse :)
http://salon.cece.pl/en/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296