Hain Turkuun Ruiskadulle kätilö- ja sairaanhoitajalinjoille alkupisteillä 34/35.
Millä kokonaispistemäärällä pitäisi päästä sisään?
Pääsykokeessa juoruiltiin, että kätilöksi pääseminen vaatisi noin 94/100 yhteispistemääräksi? Onko näin?
Entä mikä on vastaava pistemäärä sairaanhoitajaksi?
Turun amk - Hoitotyön pisteet?
6
533
Vastaukset
- SuperMarioBros
Katso koulutusnetistä! Siellä on tilastot muistaakseni viideltä viime vuodelta.
- xaquilda
Sieltähän ne kaikki löytyi!! (:
- tyhymäköh?
xaquilda kirjoitti:
Sieltähän ne kaikki löytyi!! (:
Olisko sulla linkkiä? Mä en nimittäin löytänyt :(
- xaquilda
tyhymäköh? kirjoitti:
Olisko sulla linkkiä? Mä en nimittäin löytänyt :(
Just ite katoin :) Korkeethan noi rajat on...
http://www.koulutusnetti.fi/index.php?file=276
Sieltä valitset "Alimmat hyväksymispisteet koulutusohjelmittain, nuorten suomen- ja ruotsinkielinen koulutus (xls)", löytyy monelta vuodelta. Kannattaa valita syksyn tai kevään pisteet sen mukaan kumpana ite haet. - PaljonKiitoksia!
xaquilda kirjoitti:
Just ite katoin :) Korkeethan noi rajat on...
http://www.koulutusnetti.fi/index.php?file=276
Sieltä valitset "Alimmat hyväksymispisteet koulutusohjelmittain, nuorten suomen- ja ruotsinkielinen koulutus (xls)", löytyy monelta vuodelta. Kannattaa valita syksyn tai kevään pisteet sen mukaan kumpana ite haet.Onkohan noihin pisteisiin laskettu myös todistuksesta saadut pisteet? Kun esim. Helsingin metropoliaan näytti olevan vainreilut 54p vaadittuna ja tiedän, että siellä lopulliseen valintaan vaikuttaa vain pääsykokeiden pisteet.. ONkohan Turussa siis lopulliseen valintaan laskettu niin todistuksen kuin pääsykokeiden pisteet?
- SuperMarioBros
PaljonKiitoksia! kirjoitti:
Onkohan noihin pisteisiin laskettu myös todistuksesta saadut pisteet? Kun esim. Helsingin metropoliaan näytti olevan vainreilut 54p vaadittuna ja tiedän, että siellä lopulliseen valintaan vaikuttaa vain pääsykokeiden pisteet.. ONkohan Turussa siis lopulliseen valintaan laskettu niin todistuksen kuin pääsykokeiden pisteet?
On laskettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657