Sotkamon paras/huonoin palvelu

jingajoo

Olen pari kertaa käynyt Sotkamon uudessa kenkäkaupassa, siellä on kyllä niin hapan nainen töissä, että en yhtään ihmettelisi, jos pian kaatuisi sekin yritys. Kuka sieltä kehtaa ostaa, kun jo ovelta katsotaan päästä varpaisiin ja palvellaan sen mukaan mitä näkee. = Sotkamon huonoin palvelu

Parhainta palvelua olen taasen saanut Sotkamon pajakasta. Kaikki työntekijät siellä ovat ystävällisiä ja avuliaita, oikeita asiakaspalvelun ammattilaisia. Myös divarin ihanan herttainen nainen saa minulta täyden kympin asiakaspalvelusta.

On tietenkin vielä muitakin paikkoja, joissa olen saanut hyvää palvelua ja myös muutamia muita, jossa en ole saanut niinkään hyvää palvelua. Mitkä ovat teidän mielestänne parhaimman palvelun paikkoja ja mitkä tämän vastakohtia?

259

20637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maanmittausins.

      Yritettiin turhaan ravintolaan sisään Sotkamossa.Selvinpäin oltiin, muttei päästy.
      Eiollut pukuja päällä,ja muutenkin oltiin karkean näköinen salaojitusporukka. Sotkamossa palveltiin vain turisteja.Ei sen jälkeen ole pysähdytty kyseisen kylän kohdalla.
      Että terveisiä vaan "palveleva" Sotkamo.

      • Lennyta

        Ei nyt millään pahalla mutta "muutenkin oltiin karkean näköinen salaojitusporukka"...jos te suoraan olitte tulossa työmaalta hielle ja p*skalle haisten niin missähän vika ettei palvelua herunut?? Ehkä ravintola valitsi pienemmän pahan ja eväsi teiltä sisäänpääsyn, toinen vaihtoehto olisi ollut että isompi lauma turisteja olisi kääntynyt vapaaehtoisesti jo ovella teidät nähtyään...


      • maanmittins.
        Lennyta kirjoitti:

        Ei nyt millään pahalla mutta "muutenkin oltiin karkean näköinen salaojitusporukka"...jos te suoraan olitte tulossa työmaalta hielle ja p*skalle haisten niin missähän vika ettei palvelua herunut?? Ehkä ravintola valitsi pienemmän pahan ja eväsi teiltä sisäänpääsyn, toinen vaihtoehto olisi ollut että isompi lauma turisteja olisi kääntynyt vapaaehtoisesti jo ovella teidät nähtyään...

        Saunan jäljeltä,ja puhtaat vaatteet,muttei pukua.


      • SP
        maanmittins. kirjoitti:

        Saunan jäljeltä,ja puhtaat vaatteet,muttei pukua.

        niin kauan kun minä olen sotkamon baareissa kulkenu, ei ole ollu vaatetuksella eikä turpavärkillä mitään väliä. Ootte tainnu olla valmiiksi vähä liian vahvassa "keikkamieshumalassa" kolme kiloa melonia kainalossa?.? Ainoa paikka jossa sotkamossa saattais olla vaikeuksia päästä sisään on katinkullan yökerho joka on tai on olevinaan tasokkaampi paikka. Kyläbaareihin ei pukuja kaipailla. Eikä liiemmin katinkullan mestoihinkaan. Mutta jos vielä ilkeet väittää todeksi niin kirjotteleppa omalla nimelläs. Ettei vaan menis mustamaalauksen nimiin....?


    • Ohikiitäjä

      Huonointa palvelua olen saanut Lastentarvikeliike Villit vekarat. Siellä omistaja palvelee asiakkaita pärstäkertoimen mukaan, jos et ole hänelle asiakkaana mieleen on palvelu sen mukaista. Kerran kävi ja toista kertaa en käy. Makasiinissa venäläinen kassarouva vois mielellään siirtyä muihin tehtäviin, todella hidas kassatyöhön. Muuten sotkamon palvelu on kiitettävää:

      • jonottaja

        Makasiinissa se Marja Tyrnin näköinen myyjä on ihan huijari. Kannattaa tarkistaa ottiko tarjoushinnan vai ei. Muutenkin hitalappujen sijoittelu ja niiden puuttuminen antaa vahvasti sen kuvan, että kaikki virheet eivät voi olla pelkkää sattumaa.


      • huono palvelu
        jonottaja kirjoitti:

        Makasiinissa se Marja Tyrnin näköinen myyjä on ihan huijari. Kannattaa tarkistaa ottiko tarjoushinnan vai ei. Muutenkin hitalappujen sijoittelu ja niiden puuttuminen antaa vahvasti sen kuvan, että kaikki virheet eivät voi olla pelkkää sattumaa.

        Viinakaupassa oli


      • Alennustako sain?
        jonottaja kirjoitti:

        Makasiinissa se Marja Tyrnin näköinen myyjä on ihan huijari. Kannattaa tarkistaa ottiko tarjoushinnan vai ei. Muutenkin hitalappujen sijoittelu ja niiden puuttuminen antaa vahvasti sen kuvan, että kaikki virheet eivät voi olla pelkkää sattumaa.

        keltainen isolappu tuotteen -30% ,ostin samaa tuotetta useamman kappaleen ja jokaisessa alennus. Enpä hoksannut kassalla tarkistaa kuittia. Kaikista oli peritty normaali hinta ja tämä kun ei eka kerta hänen kohdallaan että alenneuksia ei huomio ja venäläinen kassarouva tekee samoin. Pitääpä muistaa mainita seuraavalla kerralla kun asioin makasiinissä.


    • A. Hyvänen

      Sotkamon Alkossa on miellyttävä ja asiantunteva palvelu.

      • ö4eorij234hå9ri

        matka mies luokittelee sotkamon alkon suomen parhaimmistoon


    • Sittä pärse

      Saa totella hyvveä palavelluo.

      • Tahtu Hoo

        Kerran tuli tilattua Kuhmon juna-asemalla lihapiirakka ratakiskolla, myyjätär hymyili nätisti ymmärrettyään pilani!


      • sotkamon kunta
        Tahtu Hoo kirjoitti:

        Kerran tuli tilattua Kuhmon juna-asemalla lihapiirakka ratakiskolla, myyjätär hymyili nätisti ymmärrettyään pilani!

        Miten tämä liittyy sotkamon palveluun, taidat olla tosi aito sotkamolainen


    • aina avoinna oleva :

      Ehdottomasi Sotkamon huonointa palvelua saa Siwassa! Myyjä eukko puhua räpättää puhelimeen ku vetää ostoksia kassan ohi..ei edes anteeksi pyytävää katsetta tai edes ääneen sano paljonko ostokset teki. Ei näin...

      • Anttieemil

        Parastapalvelua saa Sotkamon SEO:lta


      • tuppi-tappi
        Anttieemil kirjoitti:

        Parastapalvelua saa Sotkamon SEO:lta

        Jöllissä ei oo kaksinen palvelu.


    • Kainuusta

      Itsekkin näin myyjän ammatissa leipänsä ansainneena,täytyy kyllä ihmellä tuota ns.uuden kenkäkaupan myyjää,,pisteet menee Pajakan ja Alkon tytöille,onhan niitä tietesti muitakin,mutta noin niinkuin yleensä.

      • voi kauheata

        kerran haisi PIERU siinä Siwan aulassa, Järkytyin aivan helkkaristi, miten voidaan asiakkaita kohdelal näin.


      • Tansseissa kävijä
        voi kauheata kirjoitti:

        kerran haisi PIERU siinä Siwan aulassa, Järkytyin aivan helkkaristi, miten voidaan asiakkaita kohdelal näin.

        Jokaisella joskus pieru pääsee, eikä haittaa.

        Olen haistanut Naapurinvaarallakin tansseissa monet kerrat pierun tai lehmänlannanhajun. Joku ei ole käynyt saunassa/pesulla kunnolla tansseihin lähtiessään. Taikka navettakengät laittanut jalkaansa tansseihin. Näimpä kerran viime vuonna siellä miehen, jolla oli ihan nahkaiset varsityökengät jalassaan. En kyllä huomannut, oliko tanssimassa. Minua ei ainakaan hakenut. Eikä ollut humalassa. Paikallinenko maalaispoika lie ollut. Jospa hän oli navettakengissään siellä, hehheh. Mut ei silti ole minua haitannut.


      • Tansseissa kävijä

        Joo, ja aion edelleenkin käydä Napiksella tansseissa, paskanhajuista huolimatta.


      • Tanssahtaja
        Tansseissa kävijä kirjoitti:

        Joo, ja aion edelleenkin käydä Napiksella tansseissa, paskanhajuista huolimatta.

        Niin minäkin aion käydä Napiksella. Kyllä se on kohtuullisen siisti paikka. Joskus horjuvia tanssiin hakijoitakin löytyy, jotka on jonkun tuopin liikaa ottaneet, mut harvoin. Sitä vartenhan siellä sinitakitkin välillä käy tarkistamassa tanssijoitten kunnon, kuten muissakin tanssipaikoissa.


      • uijhgfvcx

        Juntti on yleensä se, joka toisia juntiksi nimittelee.


      • ....................
        Tanssahtaja kirjoitti:

        Niin minäkin aion käydä Napiksella. Kyllä se on kohtuullisen siisti paikka. Joskus horjuvia tanssiin hakijoitakin löytyy, jotka on jonkun tuopin liikaa ottaneet, mut harvoin. Sitä vartenhan siellä sinitakitkin välillä käy tarkistamassa tanssijoitten kunnon, kuten muissakin tanssipaikoissa.

        Nih, mäkin meen Napikselle ens lauantaina 5.3, tantsut alkaa.


      • +++++++++++
        Tansseissa kävijä kirjoitti:

        Jokaisella joskus pieru pääsee, eikä haittaa.

        Olen haistanut Naapurinvaarallakin tansseissa monet kerrat pierun tai lehmänlannanhajun. Joku ei ole käynyt saunassa/pesulla kunnolla tansseihin lähtiessään. Taikka navettakengät laittanut jalkaansa tansseihin. Näimpä kerran viime vuonna siellä miehen, jolla oli ihan nahkaiset varsityökengät jalassaan. En kyllä huomannut, oliko tanssimassa. Minua ei ainakaan hakenut. Eikä ollut humalassa. Paikallinenko maalaispoika lie ollut. Jospa hän oli navettakengissään siellä, hehheh. Mut ei silti ole minua haitannut.

        Haisiko siellä pieru eilen?


    • Turistimies

      Pajakan palvelu on vähän niin ja näin. Päästä varpaisiin kyllä muutama kotka katselee aina kun sinne menee. Varsinkin kun olet mies, etkä muotivaatteissa. Ihan samalla rahalla kyllä minäkin maksan, mutta ei tunnu raha kelpaavan kun on vara olla sellainen.

      • kainuusta

        harmittaa jos olet tuota mieltä,,sillä olet kyllä aivan pihalla,,eihän meillä edes ole täällä muita vaatemyymälöitä joista saa henk.koht.palvelua.


      • paikkakuntalainen

        SAMAA MIELTÄ TURISTIMIEHEN KANSSA! Ovesta kun sisään astuu, niin päästä varpaisiin todella katsotaan. Tämä ei koske kaikkia myyjiä. Eipä kehtaa pistäytyä ohimennen Pajakassa, jos on lähtenyt vaikka verkkareissa liikenteeseen.


      • JJJK
        paikkakuntalainen kirjoitti:

        SAMAA MIELTÄ TURISTIMIEHEN KANSSA! Ovesta kun sisään astuu, niin päästä varpaisiin todella katsotaan. Tämä ei koske kaikkia myyjiä. Eipä kehtaa pistäytyä ohimennen Pajakassa, jos on lähtenyt vaikka verkkareissa liikenteeseen.

        Juu. ei tee mieli pajakkaan mennä. nenävartta pitkin pari akkaa kahtelee.


      • paikakkunnan akka
        paikkakuntalainen kirjoitti:

        SAMAA MIELTÄ TURISTIMIEHEN KANSSA! Ovesta kun sisään astuu, niin päästä varpaisiin todella katsotaan. Tämä ei koske kaikkia myyjiä. Eipä kehtaa pistäytyä ohimennen Pajakassa, jos on lähtenyt vaikka verkkareissa liikenteeseen.

        Valitettavan totta. Jos olet vain tavallinen taatiainen etkä minkään kylän silmäätekevän eukko tai peräti tersveyskeskuksessa töissä, niin perässä kävellään ja asetellaan vaatetta henkariin syvästi huokaillen. Jos jotakin kysymään erehdyt, niin on kuin olisit pyytänyt kohtuuttomia. Tajuaa siinä vähemmästäkin jo poistua... Minulle jopa kerran on käynyt niin, että takkiostoksilla kesken kaiken rynnättiin palvelemaan kieli ruskeana "parempaa asiakasta" ja niin tuo sieppasi että jätin takin tankoon ja lähdin kävelemään. Ajattelutapa näyttää olevan että mitäpä se yksi parisataa sen puljun kassassa, kun saman parisatasen saa paremmasta lompakosta.


      • Kylän ukko
        paikakkunnan akka kirjoitti:

        Valitettavan totta. Jos olet vain tavallinen taatiainen etkä minkään kylän silmäätekevän eukko tai peräti tersveyskeskuksessa töissä, niin perässä kävellään ja asetellaan vaatetta henkariin syvästi huokaillen. Jos jotakin kysymään erehdyt, niin on kuin olisit pyytänyt kohtuuttomia. Tajuaa siinä vähemmästäkin jo poistua... Minulle jopa kerran on käynyt niin, että takkiostoksilla kesken kaiken rynnättiin palvelemaan kieli ruskeana "parempaa asiakasta" ja niin tuo sieppasi että jätin takin tankoon ja lähdin kävelemään. Ajattelutapa näyttää olevan että mitäpä se yksi parisataa sen puljun kassassa, kun saman parisatasen saa paremmasta lompakosta.

        Mikä helvetin parjauskampanja täällä taas on. Pajakassa olen käynyt muutaman kerran vuodessa. Vaikka kuinka paskaisissa työryysyisissä työntyisi kauppaan, niin sitä ystävällisempi on palvelu. Minun pojatkin ihmetteli, kun myyjät olivat etsineet heille juhlakamppeita ja kertoneet, miten saisi edullisemmin kaverin häihin sopivat vaatteet hankittua. Tuokin paikkakunnan akan vuodatus on vain jonkun vaihdevuosista kärsivän kääkän kuvittelua.
        Sotkamossa yleensä on hyvää palvelua, kehuneet on Muoti ja Käsityötä. Shelliä ja jopa työvoimatoimistoa. S


      • Kunsto
        Kylän ukko kirjoitti:

        Mikä helvetin parjauskampanja täällä taas on. Pajakassa olen käynyt muutaman kerran vuodessa. Vaikka kuinka paskaisissa työryysyisissä työntyisi kauppaan, niin sitä ystävällisempi on palvelu. Minun pojatkin ihmetteli, kun myyjät olivat etsineet heille juhlakamppeita ja kertoneet, miten saisi edullisemmin kaverin häihin sopivat vaatteet hankittua. Tuokin paikkakunnan akan vuodatus on vain jonkun vaihdevuosista kärsivän kääkän kuvittelua.
        Sotkamossa yleensä on hyvää palvelua, kehuneet on Muoti ja Käsityötä. Shelliä ja jopa työvoimatoimistoa. S

        ei täällä mikään parjauskampanja ole menossa, vaan rehellisesti pohditaan hyvää ja huonoa palvelua.


      • Tuulipukumuija
        Kylän ukko kirjoitti:

        Mikä helvetin parjauskampanja täällä taas on. Pajakassa olen käynyt muutaman kerran vuodessa. Vaikka kuinka paskaisissa työryysyisissä työntyisi kauppaan, niin sitä ystävällisempi on palvelu. Minun pojatkin ihmetteli, kun myyjät olivat etsineet heille juhlakamppeita ja kertoneet, miten saisi edullisemmin kaverin häihin sopivat vaatteet hankittua. Tuokin paikkakunnan akan vuodatus on vain jonkun vaihdevuosista kärsivän kääkän kuvittelua.
        Sotkamossa yleensä on hyvää palvelua, kehuneet on Muoti ja Käsityötä. Shelliä ja jopa työvoimatoimistoa. S

        Vähän vaikuttaa siltä että tämä kylän ukko ei taida olla aivan kartalla itsekään. Mutta on kai se tietysti hyvä että vedetään kotiinpäin ja kehutaan oman pitäjän palveluja, vaikka kaikki kehuminen ei aina totta olisikaan...
        Jokainen vierailkoon paikallisissa liikkeissä itse ja kokekoon palvelun. Vain siten voi muodostaa oikean mielipiteen asioista.


      • cccccccc

        Meeppä turistimies sit muualle, jos ei kelpaa.

        Mä oon ainakin saanut Pajakassa hyvvää palaveluo.
        Eikä siellä mitää kotkia oo, jos on, niin sie oot sit varis.


    • Step-In

      Hei,

      Keskusteluun törmänneenä harmi iski sydämeen. Olen kyseisessä kenkäkaupassa töissä ja toivottavasti en ole hapan.
      Halusin asiaan sanoa myöskin mielipiteeni ja pahoitteluni, jos kaupassamme olette saaneet huonoa palvelua, joko minulta tai toisilta myyjiltämme. Palvelu on meille erittäin tärkeä ja sydämenläheinen asia. Teen tätä työtä ihan omasta tahdosta ja hapan ei kuulu myyjän ilmeeseen.
      Jokainen meistä asiakaspalvelussa ollut tietää että hymy kuuluu työpäivään ja happamuudet saa jättää kotiin. Joskus myymälässä on monta asiakasta kerrallaan, jolloin henkilökohtainen palvelu ei onnistu jokaiselle, kun yksin täällä olen, mutta pyrin huomioimaan jokaisen asiakkaan. Sanottakoon vielä, ettei ulkonäöllä tai vaatetuksella ole väliä, ketään ei katsota nenänvartta pitkin.

      Toivon, ettei kenellekkään ole jäänyt pysyvämpää harmia tai pahaa mieltä, sekä toivotan ihan kaikki tervetulleiksi ostoksille jatkossakin.

      Ystävällisin terveisin,
      Nita Ruuskanen
      Step-In

      p.s. hienoa, että keskustelua palvelusta on...kuinka muuten voimme ikinä kehittyä ja pyrkiä parempaan? :)

      • Uuz sotkamolainen

        Moi

        Itse olen saanut apteekissa loistavaa palvelua. Siellä homma toimii nopeasti. Reseptiasiakkaiden asioidessa, toinen työntekijä kiikuttaa jo lääkkeet valmiiksi palvelutiskillä olevalle. Palvelu nopeutuu tällä tavoin tosi paljon.


      • Letti-Leena

        Kiva kun vastaat ystävällisesti.
        Ainahan meillä jokaisella on kehitettävää, ei sen tarvitse tarkoittaa silti mitään kielteistä.
        Sanavapaus on jokaisella, mutta jokaisen tällaisille keskustelupalstoille kirjoittavien pitäisi ajatella vähän kirjoittaessaan, pahoittaako kirjoitus kenties jonkun mielen. Tuo näköjään pahoitti mielesi. Älä ota sitä liian henkilökohtaisesti.
        Täältä löytyy monista keskusteluista niin paljon törkyä. Monesti asiallisesti aloitettu keskustelu pilataan monenlaisella törkytekstillä, olen huomannut.
        Hyvä kuitenkin, että tällaisia keskustelupalstoja on. Kaikilla ei ole muita purkukanavia näköjään.
        Näitä tyytymättömiä asiakkaita, niinkuin asiakaspalvelijoitakin joskus, on aina ja sille ei mahda mitään. Jokaisella joskus on huono päivä, jolloin tekisi myös mieli jäädä kotiin, mutta ei se onnistu noin vaan töihin lähtevällä. Hyvä silti, että keskustellaan asioista.


      • SP

        ja lisättäköön vielä että itse en ole saanu ikinä missään huonoa palvelua, joskus joku vanhempi kaupan kassa saattaa katsella vähä erilailla kun vanhempaa siakasta luultavasti nuoresta iästäni johtuen ja nykynuoriso kun on mitä on niinkun vanhempi väki joskus tuumailee. Varmasti ei asiakaspalvelussanne ole mitään vikaa ja suurin osa herjauksista taitaa tulla tuolta naapuripitäjästä ihan piruuttaan. Juuttuivat sinne jonnekki 40 - 80 luvulle kun vihanpito oli vielä molemminpuolista. Jotkut vaan kehittyy ja kasvaa ihmisenä. Jotkut edelleen ajelee corollalla kylän läpi perseet laseissa ja kirjottelee juuri tämänkaltaisille palstoille pönkittääkseen omaa huonoa itsetuntoa tai muuten vaan omaa heikkouttaan.

        Ja sama pätee tuohon Pajakan mollaukseen. Viimeset 11v oon sieltä vaatteeni hakenu ja ikinä ei ole ollu palvelu asiatonta vaan suurimmaksi osaksi jopa täydellistä. Taitaa niissä omissa katseissa olla niin paljo sitä vikaa ettei myyjät uskalla lähestyä ollenkaan. Saattavatpa jopa ammattinsa vuoksi vilkasta päästä varpaisiin. Jos asiakas sattuu pyytämään apua tietääpähän vähä mitä alkaa tarjoileen ehdolle.

        Hävetkää ihmiset, olisitte sitte Kuhmosta tai ihan vaikka Sotkamosta.

        Sen palautteen voi antaa siellä liikkeessäkin eikä täällä anonyymisti herjaten. eikä keskustelun aloittaja ole yhtään sen parempi.


    • Hyvää ruokaa

      Sotkamon terveyskeskusta vastapäätä olevan lounasruokalan, jonka nimen nyt juuri sopivasti unohdin, palvelu ja ruoka ovat aina ilo kesä-Sotkamolaiselle.

      • Minnimellina

        saanut aina hyvää palvelua, niin hotellista (tulikettu ja katinkulta) ja Sotkamon torimyyjät mukavia, varsinkin tämä pieni tummatukkainen näyttelijätär-rouva (Kirsti Wallasvaara) on valloittavan ihana ja ystävällinen. Sotkamon tiimarissa on ihanat myyjät, nauravaiset ja ystävälliset palvelut saanut sieltä!!!


    • Humpahtaja

      Suastamoesen kenkäkaopassa suap Sotkamon parasta palavelluo!

      Napiksella myös!

      • dfgfhjm

        Sammoa mieltä oun!


      • seisokki loppu

        Napiksella paras. Siellä suap suihin oton.


      • reeeetu
        seisokki loppu kirjoitti:

        Napiksella paras. Siellä suap suihin oton.

        Hyi olkoon, empä oo nähnyt.


      • JEEAH

        JEP!


      • x

        Samat sanat.


      • penamies
        seisokki loppu kirjoitti:

        Napiksella paras. Siellä suap suihin oton.

        suihin otto on yh dyd sa na

        vai mahtanetko edes tietää mikä se on....


    • lokjmbn

      Sotkamon Nestteeltä saa hyvvee kahavia.

      • Tanssaaaaaja

        Juu, ja Napikselta saa kans hyvää palaveluo ja kahavia.
        Napiksen tantsut alakaa taas maaliskuussa, sinne viivana.

        Saastamoisen kenkäkaupasta löytyy kengät jokaiseen tarpeeseen, jos ei oo sopivaa hyllyssä, löytyy kyllä varastosta.


    • ei muuta sanottavaa.

      kantiksessa asiakkaan kohtelu on heti ovella ala-arvoista. portsarit luulevat olevansa korkeassa asemassa olevia virkamiehiä, joiden tahdon ympärillä koko maailma pyörii. sama meno jatkuu narikan jälkeen juomia tilatessa.

      mukavahan siellä tuttuja tapaamassa on käydä, jos ei välitä henkilökunnan asenteesta ihmisiä kohtaan. ainakin osa tampuurimajureista pitäisi saada vaihtoon.

      • Poplari

        Alkossa hyvä palvelu - ja nättejä tyttöjä myymässä))


      • pihpoipij
        Poplari kirjoitti:

        Alkossa hyvä palvelu - ja nättejä tyttöjä myymässä))

        saastamoisella AINA muka kaikki tarjouksessa. Tuskasen kalliita pilipali kenkiä ja aina 79e tai 69e punainen tarjouslappu. Samat ronttoset maxixta 25e.


      • Entinen "fani"

        Huonoksi on menny palvelu ovella... Voi voi omistaja parkaa. Iso Mies ovella ottanu aina työnsä työnä. Ei liiemmin kiittele eikä kumartele tai hymyile, muuten asiallinen ja "puolueeton". Samaa ei voi sanoa muista. Sivusta seuranneena oikein hirvittää. siellä väännellään velttoa humalaista hymy huulessa niin että nivelet paukkuu. Ei muuta kun miniviikset ylähuuleen niin Aatusta menee... Harmillinen homma...


    • ijurmeli

      Olisipa jo kesä ja pääsisi taas torille kahville. Siellä on mukavia ja iloisia tyttöjä palvelemassa!

      • Kahvi-Katariina

        Juu, kaikilla toreilla mis oon käynyt, on rento ja lepposa meininki ja hyvät nisukahveet.


      • erkkimerkki48126qrw3
        Kahvi-Katariina kirjoitti:

        Juu, kaikilla toreilla mis oon käynyt, on rento ja lepposa meininki ja hyvät nisukahveet.

        thai-hieronnasta sai melkoisen hyvää palvelua. sanoisinko jopa kiitettävän hyvää ;)))


    • ärräilijät

      R-kioskilla saa melko paskaista palvelua

      • sunnys1

        Sotkamon ärrältäkö? Aina niin hyvä palvelu että:)


    • Tantsujalkoikutkutta

      No, Napiksen kahvilan emännät tietty, myöpi hyvvee kahavee nisujen kera.
      Kiitokset, myös muulle talkooporukalle!

      Tännään tantsut taas alakaa, sinne viivana.

      • Napislainen

        No, mites palavelu Napiksella eilen oli?

        Kun tuolla toisella sivulla morkataan välillä Napista.

        Ihan hyvvee palaveluo oli.


      • poiliiiiiiii
        Napislainen kirjoitti:

        No, mites palavelu Napiksella eilen oli?

        Kun tuolla toisella sivulla morkataan välillä Napista.

        Ihan hyvvee palaveluo oli.

        Sotkamon koti pizzassa palvelu hyvää,mutta
        kokilla sormus sormessa.


      • Milj. basilleja
        poiliiiiiiii kirjoitti:

        Sotkamon koti pizzassa palvelu hyvää,mutta
        kokilla sormus sormessa.

        Joo, ruuanlaittajalla ei saisi olla sormuksia sormessa, vaikka olisi käsineetkin. Sillä kokilla on hygieniapassi käymättä tai unohtunut. Jos mä olisin ollut sinne menossa syömään, olisin kyllä huomauttanut asiasta ja lähtenyt pois.


    • 11111111111111111111

      Iso kiitos Napikselle Antti Tuiskun konsertista.
      Lisää sunnuntain päiväkonsertteja lapsukaisille mummoille ja vaareille.

    • """"""""""""""""""""

      Noh, Napiksella tietty parasta palvelua.
      Talkooväki jaksaa vuodesta toiseen järjestää hyvät tanssit.
      TUPLAKIITOKSET!

      • Ilveskasino

        Paskat turhaan kehutte sielä on suorastaan huonoa toimitaa,järkkärit ja henkilökunta on kuin maailman napoja.


      • """"""""""""""""""""
        Ilveskasino kirjoitti:

        Paskat turhaan kehutte sielä on suorastaan huonoa toimitaa,järkkärit ja henkilökunta on kuin maailman napoja.

        HÄH, vai maailman napoja. Ei todellakaan.
        Oletko saanut lähdöt sieltä jonkun järkkärin toimesta, tai ei oo kaljaa enää myyty? Eli olet liikaa nauttineena siellä ollut.
        Etkö tiedä, että ko kunnolla käyttäytyy, vastinekin järjestäjiltä on positiivista.


      • Kauhajoen kasino
        Ilveskasino kirjoitti:

        Paskat turhaan kehutte sielä on suorastaan huonoa toimitaa,järkkärit ja henkilökunta on kuin maailman napoja.

        Pakko kehua. Oli viime lauantaina hyvää ja auttavaista palvelua niin ulkona kuin sisälläkin. En ole moiseen ystävällisyyteen ja palveluhenkeen vielä Pohojanmaalla törmännyt.


    • ``````

      Et taida olla pohjanmaallla käynytkään,selväst napiksen järkkäreitä

      • ((((((

        Just póhjanmaalainen ei kirjoita lauantaina ,sielä se on lauvantaina,selvä napislainen järkkäri on ite asialla. omiansa kehuskelee Kauhajonen laskuun.


    • Kauhajoen kasino

      Vai Kauhajonen. Äitini isä oli Kauhajoelta lähtöisin. Uusi murreilmaisu tuo Kauhajoni paikannimestä.
      Meillä on loma-asunto Vuokatissa. Syntyisin olen Jyväskylän tienoilta. Yli kymmenen vuotta olen asunut Seinäjoen tuntumassa. Järjestysmieskortti oli vanhan lain aikaan.
      Tässä teille näsäviisaat, kateellisetr sekä varsin todennäköisesti melko tyhmät kainuulaiset

      • alatölviöltä

        Taidat olla törnävän asukkeja, eikö ne ole siellä Seinäjoen liepeillä. Nehän on niitä vähän pipipäisiä.


    • Asiaa vaihteeksi

      Naapurinvaaran suuri suosio kertoo kaiken. Yleisö äänestää jaloillaan,.

      • Humpppppaaja

        Näinhän se on. Yleisö äänestää jaloillaan.
        Jos yleisöä on muutamasta sadasta aina 1500 asti, voi sanoa, että suosio on suuri.

        Kateus on kansainvälinen ja kansallinen häpeäpilkku.

        Viime lauantaina olin Napiksella, huomenna en ole, olen tanssahtamassa ehkä seuraavan kerran viikon tai kahden viikon päästä.
        Yleensä käyn noin kerran kuussa vähintään.


    • ei tanssitaitoinen

      Juu ihan turha napista on parjata... sinne on ollu tervetulleita kaikki hymyn kera enkä ole nähny ulos heitettävän kuin yhden kerran ja seki oli liian humalassa oleva mies henkilö joka vielä mökisi ja sinnikkäästi harasi vastaan koko ajan. ihmeen pitkällä pinnalla oli varustettu nämä järkkärit.

    • Haamuasiakas..

      Sotkamon Shelliltä, foxinasta, jöllistä saa Sotkamosta parasta palvelua..ja tietysti Kantiksesta unohtamatta Kummitusbaaria..napis on heinähattujen ja savisaappaiden junttipaikka.Mikäs siinä jos tykkää muumimeningistä:))

      • Tanssaaaaaaaaja

        Miten niin Napis on junttipaikka?
        Mitä yleensä tarkoittaa juntti?
        Ihan niinko olisi jotain kielteistä vai?
        Jos on junttipaikka, Napis on p...n hyvä junttipaikka tanssipaikkana ja mun mielestäni myönteisessä mielessä.


    • Neiti heinäkenkä

      Jos tykkää kännimeiningistä ja haluaa tappeluihin osallistua (perustuu lehtjuttuihin) on kantis ja kummitus oikeita paikkoja, Mä tykkään tanssia, örvellys ei kiinnosta.

    • onhan se palvelua

      parasta palvelua sotkamossa saa ravintola kantarouwin järjestyksenvalvojilta ja huonointa palvelua siwan kassalta,nainen puhuu omia puheluitaan ja siinä sivussa perii ostokset,sama on kyllä sotkamon ärrällä,sielläkin se akka vaan jauhaa kylän juoruja kavereilleen puhelimessa,kun jonot on ovelle asti,niin tulee takahuoneesta palvelemaan sen näköisenä,että perkele kun jäi hyvä juttu kesken :)

    • A(a)siakasko???

      Tiimarissa ärsyttää kun myyjä tyrkyttää tiskillä milloin mitäkin. Kerran ostin postikortin niin kysyi: onko postimerkkiä? EN TARVITSE. onko kynää millä kirjoittaa korttia? NO VITTU EI OO! Jöllissä on asiakaspalvelu parantunut kun on tullut uusia kassaneitejä, varsinkin tämä venäläinen tyttö on todella ystävällinen ja iloinen, vanhemmat kassaneidit harvoin muistivat tervehtiä tms. Siwassa ärsyttää kun todellakin yksi myyjä puhuu samaan aikaan puhelimeen (kuulostaa omilta puheluilta) ja sitten toinen asia kun joutuu joskus odottelemaan kassalla vaikka kuinka kauan palvelua kun myyjä täyttää hyllyjä tms. jossain.. Yksi Lidl:in myyjä noituu facebookissa aina miten vituttaa tyhmät asiakkaat jne, ei ehkä ole ihan oikea paikka purkaa vitutusta jos on asikaspalvelualalla..... Villissä vekaroissa aina ystävällinen palvelu ja muutenkin siellä palvelu pelaa kaikin puolin :) Siinä jotain minun henkilökohtaisia mielipiteitä :)

      • z

        Niin että myyjä kysyy, onko postimerkkiä?
        Sehän on vain hyvää asiakaspalvelua, ei tyrkyttämistä. Kortteja usein laitetaan myös postin kautta ja siihen tarvitaan postimerkkiä, joka myös monesti jää ehkä ostamatta. Hyvähän se vaan on, että myyjä kysäisee sitä.

        Missään työssähän ei saisi puhua työaikana omia puheluitaan. Välttämättömät lääkäri ym. puhelut on eri asia, ne pitää saada hoitaa myös työaikana. No, ei varmaan kukaan työnantaja tykkää pitemmän päälle, jos työntekijä puhuu muita omia puheluitaan yhtenään. On lopulta entinen työntekijä.


      • lakkamestari

        joku tiimarista käyny tän kirjottaa....


    • asdassasasasa

      tuo on totta, kaksi tollukkaa tiimarissa tyrkyttävät tuotteita ja sitten ollaan hapan naama yllä

    • sotkamo - kaikkun ka

      kerran haisi pieru siinä kantiksen eteisessä, olenko oikeutettu korvauksiin?

    • Pohjoiskarjalainen

      Saimme loistavaa palvelua kun vierailimme turistina kunnassanne männä viikolla. Sokoshotellissa, Amarillossa, Kotipizzassa, Alkossa, jne. Erityismaininnan ansaitsee kenkäkauppa Saastamoinen ja Tiimari ja kotileipomon kahvila nimi jo unohtui. Molemmissa todella ystävällistä ja osaavaa väkeä. Sensijaan Katinkullan kylpylä oli sekava paikka, ei riittävästi opasteita ja respassa rannekkeita jakavat nuoret naiset vaikuttivat ylityöllistetyiltä ja väsyneiltä, sillä väkeä liikkui paljon.
      Luterilainen tiekirkko on upea, mutta harmiksemme ei ortodoksi kirkkoon ollut asiaa, se on suljettu, ilmeisesti ei ole resursseja pitää sitä auki.
      Silti on sanottava, että kuntanne on upea ja palveluammateissa työskentelevillä on oikeaa asennetta, jota kannataa ylläpitää ja josta pitää olla ylpeä. Voisin vaikka heti muuttaa sinne kulmille asumaan loppuiäkseni, mutta sopivien asuntojen hinnat hirvittää. Varmaa on, että palaamme uudelleen vierailulle niin hyvän vaikutuksen saimme.

    • B

      Sotkamossa saa hyvää palvelua monessa paikassa välillä jopa todella yllättävissä kuten mm. työkkäri tai kela. johtuneeko siitä että kun asennoituu itse ystävällisesti niin samaa saa takaisin. tosin on täällä niitäkin paikkoja joissa tämä ei päde kuten mm. kirpputori löytö-kellari... huokaus... oikeasti se hapannaama blondi... miksi hän on edelleen asiakaspalvelutyössä kun jo edellisessä paikassa varmasti huomattiin että ei hän ole kyseiseen hommaan sopiva. mutta missä on kellarin mukava ja ystävällinen työntekijä joka oli vain vähänaikaa paikassa töissä?! tai en ainakaan ole nähnyt häntä aikoihin kyseisessä paikassa. oli ystävällinen ja kohtelias nuorinainen ja tervehti hymyillen asiakkaita!

    • UKKkkk

      Aivan samaa mieltä!

    • 65656599

      Pitäs hommata isompi nenänvarsi.

    • kaisankurvi

      Parasta palvelua sai aikoinaan kaisankurvilta! kaikki oli kohdallaan siinä paikassa! :)

    • Z

      No, Jymyn peleissä isot kiitokset yleisölle, talkooväelle ja munkkikahvien ym. syötävien ja juotavien myyjille, jotka jaksaa vuodesta toiseen palvella.

      • utro

        Joo mahtava homma, jotta talkooväki jaksaa tehdä ilmaista työtä vuodesta toiseen, ja rosvopääliköt nauravat mennessään pankkiin. Rajaton on ihmisten tyhmyys, ja sinisilmäisyys.


      • 1-0 (8-1 ja 1-1)

        Voihan siellä pesiskentän myyntitiskeillä olla hyvä palvelu, mutta kentällä meidän vierasjoukkueiden pelaajille kohtelu on melko tylyä. Tappio tappion perään eikä armoa anneta. Kyllä se niin vain on. Taisi joku lupulta suivaantua ja yritti sahata Konstan päätä pois.
        .
        Arvelee täällä vimpeliläinen


    • Hymyä kassalle!

      Sotkamon apteekissa on muuten nopea ja asiantunteva henkilökunta mutta se HYMY mikä kuuluisi asiakaspalveluun..-se puuttuu...-mitä nyt muutama nuorempi Farmaseutti ( liekkö harjoittelijöita ) ? mutta muuten jos hakee vaikka ihan päänsärkyyn Buranaa..- sama ois poiketa hakemaan TK: sta masennuslääkkeet !

    • liiteri

      Lidlissä on ilmeisesti vaatimuksena, että kassahenkilöt ovat totisia ja ynseitä.

    • gurgo gogo

      mikä on ynseä ?..mutta halpaa vichyä sieltä saa

    • Naapurikunnasta

      Mä oon kyl saanut parasta palvelua kampaamo Helenassa! Hinta on aina ollut edullinen myös, niin että viittii tulla kauempaaki.

      • Permis

        Kuulostaa hyvältä, missä tuo ko. kampaamo sijaitsee? Voisin kokeilla


      • Heluna Am.
        Permis kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, missä tuo ko. kampaamo sijaitsee? Voisin kokeilla

        Entisen Teboilin vastapäätä, Akkoniementiellä.


      • Tolosen Hellu
        Permis kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, missä tuo ko. kampaamo sijaitsee? Voisin kokeilla

        Parturi-kampaamo Helena
        Akkoniementie 14
        88600 Sotkamo

        avoinna ma-pe klo 08.00-17.00

        ajanvaraukset:
        08-6660135

        t. Helena : )


    • :)

      Voi että ihmisten pitää kitistä ja känistä turhan takia. rakentava, positiivinen (ja myöskin huono palaute) ovat tärkeitä.
      mutta että se että jos joku alkaa vauhkoamaan siitä että on tiimarissa tarjottu postimerkkiä kassalla niin kertoo että asiakas ei ole ollut kovin tasapainoinen yksilö!
      asiakaspalvelija ei osaa lukea ihmisen ajatuksia ja keksimään että mitä asiakkaalle sanotaan. jokut loukkaantuu kun tervehditään, jotkut suuttuu kun ei tervehdita. Jotkut kiittelevät kun tarjotaan sitä postimerkkiä kirjeen kaveriksi ja sitten ne ei tasapainoiset ihmiset suuttuvat kun sitä postimerkkiä tarjotaan??!
      asiakaspalvelijat eivät ole ennustuseukkoja!
      JA muistakaa ensi kerralla kun asiakaspalvelija näyttää hieman tympääntyneeltä, se voi johtua huonosta päivästä(joskus myös asiakapalvelioilla on niitä) TAI edellinen asiaka oli täysi PISSIPÄÄ!
      Sotkamon asiakaspalvelu on erittäin hyvää ja missään liikkeessä ei mielestäni arvostella ihmisiä vaatetuksen perusteella, kuten joku tuolla aikaisemmin vihjaisi!
      Hauskaa syksynalkua!

    • roskaseppo

      Sotkamon lajitteluasemalla on ainakin töissä joku Hitleri joka kyylää perseen takana ja ei auttavaa elettäkään tee.

    • manginaman

      Minä olenkin lajitellut lähimetsiin rojuni.

    • polletohtori

      Mitenkäs Tuhkasen palvelut on sujuneet?

    • Tsäki kaan

      Tuhkasessa oppii asiakkaatkin ninja-otteita. Se on paras paikka.

    • aamupojat

      nesteellä muutama Kyrpä otsassa palveleva ihminen.... kahvikin maistuu hassulta...

      • Iivari

        Muualla asuvana Sotkamolaisena täytyy kyllä sanoa, että kahvit nesteellä kuuluu jokapäiväiseen traditioon Sotkamossa lomaillessa.
        Palvelu on ollut lähes aina moitteetonta. Siinä on mukava istuskella kesällä terassilla ja seurailla kylän tapahtumia.


    • eirufhe

      Sitä palvelua saa helsingissäkin,kun menee nyrpeänä itsekkin.

    • Entinen asiakas

      Ikävää kun tämä maatalouskauppias on menettänyt paljon asikkaita jonninjoutavaa paskaa kanssaihmisistä jauhamalla.

    • Tanssaaaaaja

      Tietty, parasta palaveluo suap Sotkamon nuorisoseuralta, on järjestänyt jo vuosikymmeniä Suomen parhaat tantsut Napikselle.
      Siittä Ykköskiitos kaikille järjestäjille.

      • nuorisoseura?

        kertokaapa joku viisas että miten tuo tanssien järjestäminen varttuneemmalle väelle tukee nuorisoa ja nuorisotoimintaa?


      • HÖÖÖH
        nuorisoseura? kirjoitti:

        kertokaapa joku viisas että miten tuo tanssien järjestäminen varttuneemmalle väelle tukee nuorisoa ja nuorisotoimintaa?

        Eikös niitten pitäsi tansseista tienatuilla rahoilla tukea esim. nuorison urheiluharrastuksia.


      • Naapurinvaara-Team
        HÖÖÖH kirjoitti:

        Eikös niitten pitäsi tansseista tienatuilla rahoilla tukea esim. nuorison urheiluharrastuksia.

        Hei hallooo! Näinhän he tekevät. Kymppitonneilla vuosittain!


      • Tanssaaaaaja
        Naapurinvaara-Team kirjoitti:

        Hei hallooo! Näinhän he tekevät. Kymppitonneilla vuosittain!

        Niin ja eikös ne jollain tavalla ole julkista tietoa tämmöset tukirahat, joista tavallaan summat pitää tulla tietoon.
        Aivan kuten esim. Veikkaus oy:kin tiedottaa, kuinka paljon rahaa veikkausvaroista milloinkin ja mihinkin menee.
        Joten jos jotakuta kiinnostaa, ei kun kyselemään nuorisoseuralta, paljonko ja mihinkin rahaa menee.


    • kelkan ostaja

      Tuhkasella on hyvä henkilökunta, kauppiaan tapoja ja käytöstä voisi hieman parantaa.

      • Käyn vain pakosta

        Sitä mieltä vähän minäkin. Näyttää kuin Tuhkaselle kauppias olisi kuningas, ei asiakas


      • tiedoton

        toimiiko tuhkasella käytetyn laitteen takuu?


    • nopolle

      Arvaappa miten käy jos kelkassa ilmenee jotain vikaa?

    • dgdgdfgfg

      kerro

    • Muru

      Parasta palvelua Vuokatin Sokos hotellissa sekä kahvila Murusessa!

    • Herkusuu

      Murusessa todella huippuhyvä palvelu ja maukkaat herkut ja keitot.

    • nepparikas

      Hyvä ja iloinen palvelu on kaiken A ja O! Tosin, joissain tapauksissa kun palvelu menee jo liian lipeväksi, se nostaa karvani pystyyn!

    • raiskiiii

      Murusessa palvelu on välillä hyvää, välillä huonoa ja välillä lipevää.
      Paljon sitä on kehuttu, mutta pettymykseksi jäi loppujen lopuksi. Tuskin enää käyn, vaan haen pullani muualta.

    • ringaropot

      ärrällä akka vois keskittyä työntekohon eikä jauhaa paskaaa puhelimessa työajalla

      • Harvaanveikkaaja

        Vähän samoja ajatuksia. Tosin olen kuponkini saanut aina jätettyä


    • perunajaranskanperun

      tiimarissa testasin kynää vihkoon, johon oli piirrelty. myyjä tuli halloween asu päällä perässämme seppälään ja huusi! jouduimme korvaamaan vihkon. Menin myös uudelleen asioimaan siellä ja tiimarissa tapahtui kaikenlaista... ei sanottu päivää eikä heiheitä. En mene toista kertaa..

    • kirkisis

      Pari vuotta sitten kun menin siihen linja-autoaseman rakennuksessa olevaan "muotiliikkeeseen" myyjänainen ei huomioinut minua juuri lainkaan. Toinen asiakas taisi olla vanha tuttu, koska aikaa hänelle kyllä riitti. Toista kertaa en ole mennyt.

      "Hyvää" palvelua, siis sellaista, missä tervehditään ja hoidetaan myyntitapahtuma iloisesti, saa useasta liikkeestä.
      Mutta oikeata, hyvää palvelua, asiakkaan välittämistä, auttamista ja huomioimista, saakin sitten hakemalla hakea. Harvassa enää on ne liikkeet, jossa oikeasti kysytään "Voinko olla avuksi". Kiitos InterSport Piipponen, te vielä tunnette erinomaisen asiakaspalvelun perusteet.

    • Alin Alli

      Sisustajan kauppa Oksanen! Siellä se vanhempi rouvas myyjä. Kaikkialla muualla kuulostaa olevan ainoastaan paskaa myytävänä, ainoastaan heidän HELvetin kalliit mööpelit ovat kelpaavia. Painosanlla HELLVETIN KALLIIT!!! Asiakkaita palvellaan ainoastaan pärstäkertoimen mukaan.

    • huopåå

      Hääpukua ei sitten kannata ainakaan muoti&käsityöstä ostaa, ovat aivan ylihintaisia ja koot ovat 50 kiloisille max.
      Myyjä yrittää väkisin myydä talon kalleimman puvun vaikka morsian ei sitä tahdo, eikä puku ole lainkaan sopiva!
      Ajakaa Kajaaniin La Feteen, eiellä on niin hyvä palvelu ettette usko, ja hinnat paljon edullisemmat! Myös juhlapukuvalikoima on valtava, ja myyjällä aina aikaa asiakkaalle!

      • TMKiliar

        huopåå! Äläpä mokaa Sotkamon parasta vaatekauppaa. Hinta on aivan kohdallaan.
        Toki ei sieltä saa morsius-tai iltapukua yhtä halvalla kuin nettikaupasta. Kajaanista hakien tulee myös matkakustannukset. Ja otapas huomioon korjauspalvelu .
        Jotkut röyhkeät yrittävät tuoda korjattavaksi netistä ostamiaan ryökköjä.
        Minulla on vielä riitänyt rahaa muutamaan Muotin kalliinpaaseen vaatteeseen.
        vaikka en rikas olekaan.


    • Tukholmassa suomalainen nainen myy liikkeessä lähellä Siljan terminaalia Amerikasta tuotuja tehtaitten outlet-pukuja, UPEITA. Mun puku maksoi 2380 kruunua eli n. 270 euroa. ( euro on noin 8,8 kruunua). Se on huippusuunnittelijan tekemä ja todella ihana. Tässä sivut:
      http://www.bridaloutlet.se/

    • kebabranskalaisilla

      Sotkamon Pizza Kebabissa oli hyvin pahanmakuinen tomaatti sattunut "Kebab Ranskalaisilla" annokseeni. Aina on ollut hyvää ruokaa siellä, nyt petyin suuresti ja menin valittamaan asiasta. Mies sanoi että se on tuore eikä hyvittänyt annosta vaan antoi alennuskuponkeja vain!

      HYI mitä sontaa siellä tarjottiin.

    • Napis-tanssaaja

      No, Napiksella tietty parasta palvelluo.
      Tännään taas alakaa tantsut ja sinne hilipastaan.

    • shingshanshung

      Kiinlalaisesta ravintolasta saa todella maukasta ruokaa nopeasti :) On terveellistä!

    • sak joo

      sk ja joonas

    • rreujmc

      Saastamoisen kk.

    • Lomalaisetsotkamossa

      Kiitämme Pirjon Makuparkin väkeä. Oli todella mukava nauttia kahvit ja läpökkäät. Pizzojen nimi kertoo huumorista, kuka lieneekään keksinyt?

    • Kovapäinen autettu

      OP kiinteistökeskuksen naiset ovat pitkävieterisiä. Neuvovat avuliaasti vaikka asiakkaat olisivat joskus melko hankalia

    • tärppinärppi

      Sen linja-autoaseman kirppiksen, Tärpin vessat ovat aivan järisyttävässä kunnossa kun siellä satuin piipahtamaan. Muuten palvelu siellä pelaa.

    • röhröhröh.

      Kerran haisi pieru R-kioskissa, hyi kauhia! Tiimarissa tosiaan ärsyttää kun myyjä tyrkyttää milloin mitäkin, siellä oli ne kaksi vakituista alakuloista myyjää, ja nyt kun kävin niin oli joku mukava harjoittelija :)

      Murusessa on kalliit hinnat. Pajakasta saa parasta palvelua, samoin OP:ltä.

    • pierumaakaria

      No älä! Kerran haisi pieru siinä harmaassa taksissa...

      • Tanssaaaaaja

        Mulla ei jotenkin nyt sytytä.
        Miten se pieru todistaa asiakaspalvelun hyvyyden tai huonouden?

        Jokaisella joskus pieru pääsee ja useimmiten just silloin kun ei pitäisi.

        Ihan varmasti yhtä lailla esim. Linnan juhlissakin pieru pääsee niin niiltä maalaisemänniltä/isänniltä tai hienoilta rouvilta/herroilta, kuin jossain Kainuun perukoilla Ärrällä taikka taksissa.
        Onko muka vastaavasti pressalla sitten huonoa palvelua, jos Linnan juhlissa joku pieree?


    • haiseejapalalaikkaso

      Tänään aamusella kävin maxisissa juhannusostoksilla 9.50 aikoihin, hyi kauhia että haisi paska ja navetta joka nurkalla. Oli ilmeisesti maalaiset menneet ostoksille, oli ihan täyttä, jonot pitkät ja huhuyh.

    • kajaanilainenostaja

      Sotkamon Expertiltä on saanut hienoa palvelua.

    • chilinougatti

      Olipa tiistain Sotkamo-lehdessäkin kehuttu Sotkamolaista asiakaspalvelua pääkirjoituksessa! Hyvä!

    • murunealasvinttiylös

      Herkkusepillä on joskus tyly asiakaspalvelu, mutta voittaa murusen 10 - 0!

    • ??

      ^ kuka Herkku Sepillä muka tylysti palvelee..?

    • eukkomestari

      yksi hapan ?

    • fu

      Kukahan tämä hapan mahtaa olla..? Aina olen sieltä hyvää palvelua saanut,että hieman rupeaa ihmetyttämään.. :)

    • lounasaika

      Tuo on kyllä totta, olen itsekkin huomannut saman kun olen asioinut joskus ruuhka-aikana Herkku Sepillä, noh, eipä se ruoka siellä nykyisin niin maukasta ole, että käynpä ainakin lounaani töissä syömässä Messissä jossa on joskus jopa lehtipihvejä!

      • Missä on herkkusepät ?


    • mainosmaakari
    • autoileva

      Sotkamon katsastus asemalla on toooosi hyvä palvelu jos sattuu niin että se laihapoika syynää autosi olikohan nimi Korhonen.
      aina ajoissa, täsmällinen , ystävällinen, asiansa osaava.
      ISO KIITOS ....tulen uudestaankin vuoden päästä

    • ...

      niimpä mistähän tuo johtunee että muutamissa pitkä aikaisissa sotkamon liikkeissä on aika ynseä palvelu??? liekö syy asiakkaan asenteessa vaiko itä naapurien "dollareissa"!? tiedä häntä...
      siispä ostoksensa toimittava kajaanista vaikka paikkakuntalainen!

    • Pipo päähän

      Just ihan kähee lankamesta on Galleria Vuokatissa, Keskuskatu 3. En ollu uskoo silmiäni, kun sinne ens kerran menin. Että tällanen paikka voi olla meillä. Myyjärouva anto vielä monenlaiset neuvot. Ystävällinen oli palvelu. Jäi ihan hyvä mieli. Käyn siellä varmaan vakituiseen.

    • otsamo

      Huonoin palvelu on pesiskentän ylimieliset järkkärit.
      Luulevat omaavansa kaikki poliisin oikeudet 3 tunnin aikana ja munaavat koko seudun julkisesti.

      • hehe

        ei tainnut Otsamo saada viedä sateenvarjoaan katsomoon xD


    • yks vaan

      Pakko on kehasta tätä meidän ulosottomies Ilkka Heikkistä, hieno mies. tässä vuosien saatossa on mennyt muutamia laskuja ulosottoon, mutta aina on voinut Ilkan kans maksuista voinut sopia. Tietysti jotku ovat asiasta eri mieltä, mutta henkilökohtainen mielipiteeni on tämä. Omaa tyhmyyttään maksut ovat sinne menneet, niin eipä siitä voi kun itteään syyttää. Ilkka tekee työtään ja hienosti hommat hoitaakin. Kiitos Ilkalle.

    • taxillakantikseen

      taksipalveluista on pelkkiä positiivisia kokemuksia, varsinkin iso harmaa tilataksi

    • TMKiliar

      Muoti ja käsityössä on hyvää ja reipasta palvelua, myös Pajakassa. Huonointa
      Kelassa,osaamatonta porukkaa töissä. Muruseen en menisi, vaikka ilmaiset
      kahvit saisin, miesmyyjä imelä. Kaipa se imelyys merikitsee näille vanhoille
      rouville, jotka luulevat olevansa Sotkamon napa. Apteekissa on saanut aina
      hyvää ja osaavaa palvelua. Saastamoinen on oma lukunsa, iloisia myyjiä
      .

    • murunenhyi

      Yhdyn edelliseen, Saastamoisessa on älyttömästi kenkiä ja mukava palvelu, harmi vaan kun ei tiloja laajenneta, aina pitää varastosta tuotteita mennä hakemaan, mutta silti palvelu pelaa ja hinnoista on vara tinkiä.

      Muruseen en mene toista kertaa, myyjä tuli kyselemään mistä päin olen ja tuli muutenkin sellainen olo, että asiakasta ei arvosteta tuossa paikassa, vaan valitaan kermat kakusta. Noh, kyllähän se on hyvä jos kauppa käy, mutta minä en tuonne Muruseen enää astu! Herkku Sepiltä saa yhtä hyviä leivonnaisia ja pullia, ja vielä edullisemmin! Siellä sentään myyjät osaavat arvostaa asiakkaita, ja osaavat olla neutraaleita, mutta silti ystävällisiä!

      Kiitos HerkkuSepät ja Saastamoisen kenkäkauppa

    • Kiitosjaanteeksi

      Paikallisena sanoisin että parhainta palvelua olen saanut keskusliikkeeltä,kotileipomo helmistä,k-vuokatista,jöllistä,kiinalaisesta ja kiposta.Aina on saanut apua kun on kysynyt ja keskusliikkeellä ei tarvitse edes kysyä vaan apua tarjotaan pyyteettömästi.Nuorena asiakkaana tuntuu välillä ettei ikänsä takia oteta vakavasti vaan esimerkiksi terveyskeskuksessa tai virastoissa saa v*ttuilut kaupantekijäisiksi kun jotain ei tiedä ja menee kysymään.Pajakassa ei ole kuin YKSI myyjä tarjonnut apua ja poinzit siitä hänelle.

    • tirri

      Niin Sotkamossa on "elitisti jupeille" tarkoitettu kauppa ja baari ja molemissa se kyllä tulee ja tehdään selväksi, että tavallisen talleron ei tarvitse hiekkaa kengissään näihin putiikkeihin kantaa.Sattuvat muuten olemaan Torikadun varrella vierekkäin.

      • Yksi mökkiläne vuan

        Tuskin Sotkamossa mitään elitistä juppikuntaa on edes olemassa. Ehkä joidenkin kuvitelmissa. Tavallisia mökkiläisiä ovat kaikki.


    • Kahven ystävä

      Olipa hyvää kahvia Murusessa. Matkailijan mieltä oikein lämmitti kylmänä päivänä

      • Kuviski

        Hieno piilomainos, arvon Murusen omistaja.
        Kyseessähän on hirveällä ylihinnalla tavallista kahvia ja tavallistakin tavallisempia leivoksia kauppaava perus ärsyttävän kokkarin pyörittämä pulju, johon en aio itse ainakaan astua enää jalallakaan.


      • Perus S pelasti
        Kuviski kirjoitti:

        Hieno piilomainos, arvon Murusen omistaja.
        Kyseessähän on hirveällä ylihinnalla tavallista kahvia ja tavallistakin tavallisempia leivoksia kauppaava perus ärsyttävän kokkarin pyörittämä pulju, johon en aio itse ainakaan astua enää jalallakaan.

        Viestistäsi henkii tyypillinen kepuajattelu, jossa muut leimataan miten halutaan ja yritetään tehdä vahinkoa. Paljastit todellisen karvan.


      • Pysy tunkiollasi
        Kuviski kirjoitti:

        Hieno piilomainos, arvon Murusen omistaja.
        Kyseessähän on hirveällä ylihinnalla tavallista kahvia ja tavallistakin tavallisempia leivoksia kauppaava perus ärsyttävän kokkarin pyörittämä pulju, johon en aio itse ainakaan astua enää jalallakaan.

        Poissaolosi on palvelus meille Murusessa käyville.


    • noenikinä

      Kerran haisi pieru siellä Murusessa, olenko oikeutettu korvauksiin?

    • Vakkari!

      En ymmärrä tätä Murusen haukkumista. Mahtavaa että joku uskaltaa alkaa YRITTÄJÄKSI Sotkamossa ja tuoda jotakin uutta!

      Itse ainakin pidän paikasta ja menen joka kerta kun Sotkamossa käyn, olen valmis maksamaan tunnelmasta ja asiakaspalvelusta. Jos se kahvi maksaa jonkun sentin enemmän, ei minun maailma ainakaan siihen kaadu.

      Ainiin, ja onhan se kamalaa jos joku KEHTAA kysyä mistä päin joku on, hirveää ja törkeetä, parempi olis kun kaikki kattelis vaan maahan ja mumisis itekseen! ;)

      Ei kyllä ole muutenkaan moititavaa kylän paikoista, jatkakaa samaan malliin!

    • hfgsd

      Angry Birds puisto on surkeista surkein paikka. Kallis, eipä erikoinen, henkilökunta aivan öönä, ruokapaikka surkea, ruma rakennus ja vielä rumempi ympäristö.

      Totaalinen pettymys. Lähes 100 euroa meni eipä kiitos mistään.

    • eheiangrybirdsille

      Sama täällä, en toista kertaa sinne astu. Henkilökunta oli osaamatonta ja hinnat huipussa. Ravintolapalvelut olivat ala-arvoisia. Suosittelen mieluummin keilausta Bowling Circuksessa tai kylpylää Katinkullassa, erittäin loistava palvelu oli myös Amarillossa, Vuokatissa. Käyn Sotkamossa joka talvi.

    • first and last time

      Huoltiksella on nopea palvelu. Vielä kun olisi hampurilainen maltettu lämmittää
      kokonaan, niin olisi ollut 9 arvosanan arvoinen, noin kouluasteikolla mitattuna.

      • m.zittingggg

        ihan arsesta koko huoltis... ei minkäänlaista hajua asiakaspalvelusta siinä talossa.


    • hyiihemmetti

      Samat sanat, eivät osaa asiakaspalvelua ja hampurilaiset ihan paskaa! Menet ostamaan muualta Scan Burgerista niin paljo parempia, liekkö vika kokissa vai missä?

    • vihainenasiakas

      ärrällä voitas keskittyä työntekoon eikä jauhaa paskaa puhelimessa työajalla

    • ällinkälli

      Jöllissä on sitten äkäinen ja työhönsä tympääntynyt kassaeukko!!!
      Ei tervehdi ja viskoo ja nakkelee tavarat. Mitä on töissä jos ei asiakaspalvelu kiinnosta, huomaa kyllä kun hänen kanssajono on aina lyhin. Aivan järisyttävää!!

      S-marketissa on kaikki myyjät niin kohteliaita, mutta S-marketissa ei ole ikinä tuotteita hyllyissä ja esim. yksikin tuote on ollut poissa kohta 3kk!
      Jöllissä siis se etu, että ei ole eioota.

      • Toriarska

        Kannattaa ajaa viinatietä suoraan Hyvän palvelun Kuhmoon , täällä on Suomen parhain laskettelukeskus,kenkäkauppa,Lidl,maatalousmyymälä,supermarket,suuret saastettomat kivi,puuteollisuuslaitokset ja jätevesijärjestelmät jossa pissit muuttuu loca-colaksi joka on mainio lantrinkiaine hienostuneessa Kuhmolaisessa alkoholinkäytössä.


    • Ei näin!

      Ärrällä tosiaan pistää aina silmiin...ja korviin kun tämä myyjätär kovaan ääneen juoruaa ihmisten asioita jonkun tiskillä notkuvan tuttunsa kanssa.
      Ei oo kyllä kovin asiallista käytöstä myyjältä tommonen.
      Samahan se silloin on juoruta,jos liikkeessä ei oo muita asiakkaita paikalla.
      Monet kerrat oon ite ollut jonossa ja siinä sitä iloisesti vaan käydään toisten ihmisten asioita läpi kun peritään maksua ostoksista :(

    • kuulin-huhun

      Tuo on niin totta! Olin kerran menossa viemään lottoa kun yksi myyjä siellä takahuoneessa raivosi puhelimeen naapurinsa asioista. R-kioski Sotkamossa on tunnetuin juorupesä, en ole muualla ärrällä tämmöiseen törmännyt. Jotenkin outoa toimintaa. Murusessa ei kuule juoruja, mutta omistaja alkaa utelemaan "Mistä olet tms" En tykkää!

      Tiimarissa, Pajakassa ja Piipposella sekä Saastamoisessa on todella avualiaat myyjät ja hyvä asiakaspalvelu! Ehkä ravintoloista, niin Kotipizzassa on aina iloiset tarjoilijat!

      Noh, kuten sanottu: R-KIOSKI HIDASTA JA TYMPEÄÄ ON ASIOINTI!

      • Nopea lotto

        Vie lotto tien toiselle puolelle Nesteelle, niin ei kauan nokka tohise jonossa seisomisessa


      • shell3
        Nopea lotto kirjoitti:

        Vie lotto tien toiselle puolelle Nesteelle, niin ei kauan nokka tohise jonossa seisomisessa

        Nimenomaan ei jonoa, ei kauppaa... ja johtunee asiakaspalvelun laadusta.


    • Huomattu on

      Pitkä jono on monesti ärrällä ja palvelukin varmasti sujuisi nopeammin,jos työntekoa ei hidastaisi se suun soittaminen ja turhien asioiden jaaritteleminen työaikana.Ihan ihme touhua!

      • Sanokaa suoraan

        Onko kukaan sanonut sille akalle (kait häntä tarkoitetaan) näistä keskusteluista ja siitä ettei kylän asioita selitetä koko pitäjälle. Hän tuskin lukee näitä sivuja. Ällistyisi varmaan. Ehkä huomaisi miten ei menetellä


      • ihmekauppa
        Sanokaa suoraan kirjoitti:

        Onko kukaan sanonut sille akalle (kait häntä tarkoitetaan) näistä keskusteluista ja siitä ettei kylän asioita selitetä koko pitäjälle. Hän tuskin lukee näitä sivuja. Ällistyisi varmaan. Ehkä huomaisi miten ei menetellä

        Tiimarissa on sen sijaan aina niin ystävällinen ja hyvä palvelu, että! Myyjättäret tervehtivät ja avustavat aina avuliaasti.

        Ennen piti aina lotto viedä ärrälle, mutta onneksi Veikkauksen netissä on helppo jättää rivit poikimaan rahaa. En kehtaa mennä sinne puljuun enää, koska tunnelma on jotenkin mennyt oudoksi juoruilun ja muiden seikkojen takia, mm. myyjän oma lapsukainen on siellä tiskin takana ollut ja vakoillut asiakkaita lasin läpi ja ei oikein vaikuta ammattimaiselta tuollainen käytös. Kuitenkin omat rahat siinä on kyseessä kun esim. jätän arvan lisäarvontaan ja pahimmassa tapauksessa ottavat omaan taskuun!


    • r-kitskalle

      Tuttua menoa tuollainen R-kitskalla..

    • Rinneluuta

      Teillähän on siellä, eläinkunnan Talvivaara nimeltä K.Tikkunen luulempa et hän on teidän kylän huonoin palvelija, matkailijoille.Onneksi on Tahko,ei tarvii teille perheen kans ajella!!

    • Luonnon oikeus

      Kyllä saa taas hävetä olla sotkamolainen,kun Tikkusta seurasi susi-illassa.
      Mihin se oli sen hatunreuhkansa jättäny?
      Muuttaisi hittoon sieltä tipaksen perukasta.Vaikka kirkonkylälle niin ei tartte kuset housussa pelätä,ettei susi vaan pihasta syö.
      Kun pitää sitä miehisyyttään niin kovasti todistella...

      • ukko lammasperältä

        sehän hatun reuka oli tehty iso tätini sus turkista joskus nelkyt luvulla kuhmossa


      • tauno orava
        ukko lammasperältä kirjoitti:

        sehän hatun reuka oli tehty iso tätini sus turkista joskus nelkyt luvulla kuhmossa

        huom.sekö susi lakki joka on tikkusen netti sivuilla


    • shell2

      onneksi shell on lopettanut siellä oli tylyä palvelua oon aina iloinen kun ajan ohi tyhjän tontin

      • eivalittamista

        Olen saanut hyvää palvelua erityisesti Katinkullassa, Kiinalaisessa ravintolassa, S-marketissa ja mm. Innittäressä ja Hiuspiste Lisassa! Aina on niin mukava kun pääsee osaavan kampaajan luo ja hiusten värjääminen ym. onnistuu kuin tanssi! Tässä ketjussa tuntuu nyt tuosta ärrästä olevan aikamoista keskustelua ja mitä itse olen kokenut, niin palvelu pelaa, mutta kyllä siellä juorutaan..


      • Hyvä esimerkki
        eivalittamista kirjoitti:

        Olen saanut hyvää palvelua erityisesti Katinkullassa, Kiinalaisessa ravintolassa, S-marketissa ja mm. Innittäressä ja Hiuspiste Lisassa! Aina on niin mukava kun pääsee osaavan kampaajan luo ja hiusten värjääminen ym. onnistuu kuin tanssi! Tässä ketjussa tuntuu nyt tuosta ärrästä olevan aikamoista keskustelua ja mitä itse olen kokenut, niin palvelu pelaa, mutta kyllä siellä juorutaan..

        Mitäpä sanotte seuraavasta: Viime sunnuntaita vasten yöllä jäi naiselta käsilaukku Napikselta Sokoshotellille tullessa linja-autoon. Hotellin respa kaivoi jostain Napiksen järkän numeron, joka tiesi linja-autonkuljettajan numeron. Respa soitti kuljettajalle ja kuljettaja toi käsilaukun asiakseen hotellille. Kello oli jotain 02.30.
        Pohjolan Matka, Sokos Hotell Vuokatt ja Naapurinvaaran Huvikeskus näköjään välittävät asiakkaistaan.


    • Virtuaaliminä

      Asiakaspalveluhan on vuorovaikutusta. Jos asiakkaana koen, että myyjällä on huono päivä, voin itse toimia niin, ettei hänen päivänsä ainakaan huononisi, päinvastoin kohenisi.

      Millaisiahan asiakkaita sotkamolaiset ovat? Millainen asiakas sinä olet? Oletko hyvän levittäjä? Katsotko myyjää silmiin tervehtiässäsi ja kiittäessäsi?

      Ne nämä vanhankansan käyttämät elämäntotuudet ovat meleko hyviä. Esimerksiksi:
      " Niin kaiku vastaa kuin sille huutaa."

      Se on mielenkiintoista seurata eri ihmisten käyttäytymistä esimerkiksi klaupan kassajonossa. Odotelessa joskus olen paneutunut ihmisten kehonkielen tutkimiseen. tv. virtuaaliminä

    • Esimerkiksi kelpaava

      Tuollaista kuin mistä "hyvä esimerkki" kirjoitti tarvitaan lisää. Olkoon ohjeena kaikille sotkamolaisille ja vuokattilaisille.

    • Pekka poika

      Jöllissä on sitten äkäinen ja työhönsä tympääntynyt kassaeukko!!!

      R-kioski Sotkamossa on tunnetuin juorupesä, en ole muualla ärrällä tämmöiseen törmännyt.

      Tässä kaksi, ja Sotkamossa ylivoimaisesti ärsyttävimmät, kaupan "ammattilaiset".
      Mutta on sitä oikeesti hyvääkin,Lidlin henkilökunta on ystävällistä ja palvelualtista.

    • HeliM.

      Allekirjoitan Pekka poika, ja jokainen meistä tuntee nämä henkilöt. Tiimarissa palvelu pelaa ja myös monissa vaateliikkeissä osataan asiakaspalvelun salat :)

    • seurannut

      Ihmettelen näitä sotkamolaisia, eivätkö uskalla käydä paikan päällä kertomassa HEIDÄN HUOLIA tämä on todella lapsellista! Mitä minä olen käynyt ärrällä sieltä olen todellakin saanut hyvää palvelua kaikilta! KIITOS! Ja mitä se haittaa jos ne vähän juoreilevat ja ei teidän tarvitsekäydä ärrällä jos teita tosissaan haittaa juoruillu. ihmisiä ne on ärräläisetkin.

      • Rämpän rämpän

        Kyllä se vaan haittaa jos ärrällä juoruillaan. Toivoisitko sinä omista asioista suulaan akan rämpättävän kaikkien kuullen


    • pirttijärveläinen

      Siellä leviää kaikkien ihmisten juorut, on kumma, kun elämä on niin pieni, että pitää juoruilla muista. Kertoisi omista asioistaan eikä esim. muiden kassatyöntekijöiden, ravintoloitsijoiden, opettajien tai kuntalaisten asioista.

      Aina jonottaessa saa ihan hävetä muiden puolesta kun juoruaminen alkaa. Toinen on ajoittain puhelimessa puhuminen kun takahuoneessa kailotetaan asioita. Siwassa on myös se myymälänhoitaja todella outo, ei tervehdi, ärrällä sen sijaan tervehditään ja vaihdetaan pari sanaa. Siwassa myyjätär puhuu puhelimessa ja perii maksua samaan aikaan, röyhkeyden huippu, mutta ärrälle tuntuu ihmisiä menevän myös pelkän juoruilun takia, osa ostoksille (tuskin, jos haluaa maksaa kolmioleivästä 5e) tai lottoa viemään. Loton voi ihan hyvin jättää Veikkauksen nettisivuilla, on nopeampaa ja voittojen kotiutuskin on helpompaa.

    • muuan mökkiläinen

      napiksella on mukava melaa mekkoon murjoa. Kantiksessa kuulemma kerran portsari tunkasi. Nesteellä haisoo perma.

    • kanalintunen1

      Tekopirteys ja mielistely puistattaa minua. Se on eri asia kuin hyvä asiakaspalvelu.

    • lehti1

      seinilläkin on korvat!! kerrotaaanko ärräläisille ketkä ovat tämän takana!

    • hyihyihyy

      ärrällä haisi tänään löyhkä ja paha pieru. hävetti niin kun siellä taas juoruiltiin kylän asioita..

      • sumo

        Joo se siwan akka on törkee.Jää pois jos on noin huono olla töissä!


    • Testattu-toimii!

      Kiitos, toimii ja rahat tulivat 4 päivässä tilille, yli 2000 euron nosto!
      Peukkua!

    • cybermanshow.fi

      Tiimarin konkurssimyynnissä oli hyvä palvelu, vaikka varmasti noloa ja, vaikka pieru haisi! (en tiedä tuliko haju Kebabista vai mistä)

    • vanha juttu

      Jos nyt lopettaisitte nuo pieruviestit.Ei ne oikeesti voi naurattaa enää ketään...jos nyt koskaan on naurattanu.

    • prööt

      prööt

    • fakta.

      Sotkamosta olen kotoisin ja asiakaspalvelut ovat siellä loistavia. Menkääpä etelä-suomen liikkeisiin ja verratkaa sitten sitä palvelua. Jo ruokakaupassa huomaatte eron.

    • koko n:38

      Missäs se uus kauppa on? Pitäis ostaa jo uuet saappaat.

    • hateallofu

      vittu teitä suomi24 anonyymejä. Haukutaan vaan jokaista joka ei omaan silmään ole nätti

      • RUMA HORO

        NÄTTI NÄTTI NÄTTI


    • ekavika

      Kyllä toi Siwa Sotkamo on huonon palvelun paikka kun luki vanhoja viestejä.
      Viime kesänä kävin puljussa ekan ja toistaiseksi viimeisen kerran. Ostin jäätelöä
      Jäätelöpakasteen edessä oli asiakkaana joku akka,joka ei millään meinannut ymmärtää siirtyä suurehkon ruumiinsa kanssa sitä vertaa, jotta saisin otettua jäätelön altaasta.Oli ihan juntti käytökseltään kyseinen akka.,Menin kassalle. Kassalla ei ketään. Jostain takaa kuului ääntä. Näin vilauksen myyjästä ja se näki minut. Ei kuitenkaan tullut kassalle. Olin jo etsinyt sopivan rahan maksaakseni jäätelöni, jäätelö alkoi jo sulaa. Sitten em. asikas-akka tuli kassatiskille minun taakseni ostoksineen.
      No, siinä vaiheessa myyjä, kun havaitsi asiakas-akan olevan kassalla, tuli kassan taakse työpisteeseensä. Alkoi heti juoruilla ilmiselvästi tuntemansa asiakas-akan kanssa. Kaiken järjen ja peruskäytöstapojen mukaanhan myyjäakan olisi pitänyt minun mielestäni ottaa minulta maksu ostoksestani. Mutta ei! Myyjä kyllä mulkoili minua ja katsoi ostostani ja näki kädessäni olevat rahat, mutta siirtyi palvelemaan minun takanani ollutta asiakas-akkaa! Ja siinä he vaihtoivat monet juorut, ennenkuin asiakas-akka tuli palvelluksi. Sitten kelpasi myyjäakalle minun rahani, hyvin välinpitämätön oli rahan vastaanotto myyjällä.
      Meinasin kysyä, jotta toimiiko se Sotkamossa kassalinja toisinpäin kuin muualla Suomessa! Arvelin ettenpä tarvitse toista kertaa Sotkamon Siwassa asioida.
      Menin autolleni syömään jo hyvin sulanutta jäätelöäni, kun huomasin että asiakas-akka ajoi farmarivolkkarillaan Siwan parkkipaikalta Siwan takana olevan talon pihaan. Ilmeisesti asui siinä. Että tämmöistä paikallista palvelua!

      • Naama mieleen

        Minä olen joskus samanlaisessa tilanteessa karjaissut useammalla kielellä: Minun vuoro, c´est mon tour, jetz ist meine zeit.....Ei pidä tyytyä mihin tahansa asiakas-akkojen etuiluun. Häpeäsi moinen kassa!


    • kohtikajaania

      Vuokattii äkkiä uusi ruokakauppa, s-marketissa ei löydy lihatuotteita ja k-kaupasta ei löydy mainostamiaan tarjoustuotteita. Touhu on kuin venäjällä näin uudenvuoden aattona.

      • jejeeje

        Samaa mieltä, keskustasta joutui uudenvuoden ostokset hakemaan...


    • olenkovaienko

      r-kioskilla haisi pieru,olenko oikeutettu korvaukseen

      • Hevonpersepaikka

        Ärrällä on se yksi nuorempi työntekijä aivan perseestä revitty.!
        Ei mitään asiakaspalvelu käyttäytymistä tipan tippaa.


    • Anonyymi

      Tuhkasen pulju ylivoimaisesti huonoin

    • Anonyymi

      Erkki hoitaa asiat jämäkästi, toimii myös tarvittaessa portsarina.

    • Anonyymi

      Miten toiset voi asioida vuodesta toiseen Tuhkasella ihan Erkin itsensä palveltavana,eikä koskaan mitään ongelmaa.Suorastaan reilu.
      Toiset sitten tappelee jatkuvasti?!

      • Anonyymi

        Ei mulla ole ollut Erkin kanssa mitään ongelmia. Johtuneeko sitä, että olen kilpikonna ja parasta aikaa uimassa kosmokseen tähtisumussa.


    • Anonyymi

      Räkälän työntekijät🤮

    • Anonyymi

      HT-Erä on kyllä aika hyvä vitsi

    • Anonyymi

      Sotkamon OP-kiinteistökeskus

      • Anonyymi

        mikäs oopee kiinteistökeskuksessa on muka vikana?


      • Anonyymi

        Ylimielisiä välittäjiä, jotka yrittävät saada kiinteistöt alihintaan myyntiin. Saavat saman palkkion huolimatta mihin hintaan tekevät kaupat tai sitten toimivat bulvaanina sukulaiselle tai tutulle. Ei kannata luottaa heidän hinta-arvioihin missään nimessä! Nämä kaksi toimistoa pelaavat hintojen osalta keskenään. Saisi joku tutkia noita kauppoja millä hinnoilla myyneet ihmisten kiinteistöjä


    • Anonyymi

      Minä olen kakka.

    • Anonyymi

      Prööt ripulikakka made me do it sussybaka🍆🍆

      • Anonyymi

        Hoitoon!


    • Anonyymi

      Ravexilta saa ainakin helvetin hyvää palvelua autoasioissa voi saada muutakin

      • Anonyymi

        Korjaaja laittoi perään viestiäkin😉🥰


      • Anonyymi

        Ai Artulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Artulta?

        Arttu best🥰


    • Anonyymi

      Parasta palvelua ehdottomasti saa ravintola laavusta ja nimenomaan omistajalta🤗

      • Anonyymi

        Joopasen joo..😅


    • Anonyymi

      Kyllä tänäänkin palveltiin hyvin laavulla🌹

    • Anonyymi

      Arttu rassaa muitakin kuin autoja ;)

      • Anonyymi

        Arttu prkele!


    • Anonyymi

      K-kaupassa parhaat asiakaspalvelijat

    • Anonyymi

      Keskusliikkeeltä ei saa hyvää palvelua, varsinkaan uudelta toimarilta.

    • Anonyymi

      Tuulan torilla sai tänään hyvää palvelua

      • Anonyymi

        Höpsis


      • Anonyymi

        Saitko pesää samalla reissulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko pesää samalla reissulla?

        mitähän tämä meinaa


    • Anonyymi

      Laavusta sain hyvää palvelua äskön🌹

    • Anonyymi

      Ravexin Artulle ja Nesteen Antille ruusut täältä🤗. Erinomaista asiakaspalvelua👌

    • Anonyymi

      Tuulan torilla huonoin posti tähän asti mitä Sotkamossa posteja ollut.

      • Anonyymi

        Tulit sitten tähän ketjuun haukkumaan kun edellinen poistettiin... pistähän vähän faktoja pöytään näille sinun väitteille. Posti on kerennyt olla siellä 2 täyttä työpäivää... Käytä jotain muuta palvelua tai mene jonnekin muualle lähettää ne postisi...

        Onko asiakaspalvelijoitten haukkuminen joku tapa? Saatko jotain mielihyvää tästä?Vai ootko katkera jostain?

        Porttikielto joka ikiseen liikkeeseen vois toimia niin oppisit olemaan👍


      • Anonyymi

        Kai ymmärrät että se on sinne vasta avattu, ja työntekijätkin on vain ihmisiä eli ekat päivät on vasta harjoittelua, ei kukaan osaa heti mitään automaattisesti? Itse kun kävin niin osasivat kyllä hyvin asian minkä vuoksi siellä asioin.


      • Anonyymi

        Tämä nuorimmainen ainakin näytti homman osaavan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai ymmärrät että se on sinne vasta avattu, ja työntekijätkin on vain ihmisiä eli ekat päivät on vasta harjoittelua, ei kukaan osaa heti mitään automaattisesti? Itse kun kävin niin osasivat kyllä hyvin asian minkä vuoksi siellä asioin.

        Tämäpä, työ tekijäänsä opettaa❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulit sitten tähän ketjuun haukkumaan kun edellinen poistettiin... pistähän vähän faktoja pöytään näille sinun väitteille. Posti on kerennyt olla siellä 2 täyttä työpäivää... Käytä jotain muuta palvelua tai mene jonnekin muualle lähettää ne postisi...

        Onko asiakaspalvelijoitten haukkuminen joku tapa? Saatko jotain mielihyvää tästä?Vai ootko katkera jostain?

        Porttikielto joka ikiseen liikkeeseen vois toimia niin oppisit olemaan👍

        En kannata porttikieltoa vaan asiakaspalvelijaksi jonnekin missä ihmiset räkyttävät sulle koko työvuoronajan päin naamaa. Oppisin itse käyttäytymään jatkossa ja arvostamaan asiakaspalvelijaa.


    • Anonyymi

      Kertokaapa mitä vikaa on asiakaspalvelijassa jos hän tervehtii hei tai terve?

      Onko parempi olla tervehtimättä jos kaksi yllä mainittua saavat asiakkaassa raivonpurkauksen?

    • Anonyymi

      Alkossa ja Jöllin kassalla, kun isorintainen nainen on työvuorossa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe