Ajelin taas porissa!

Parkanon paappa!

Ja keksin porille oivan sloganin, sen saa ottaa korvauksetta käyttöön vaikka matkailumanoksissa tai poliittisissa yhteyksissä, kuinka vain.
Liikenneinsinööri Setälä antoi sloganin aiheen ja tuo slogan kuuluu seuraavasti:
"PORI, pienten ympyröiden kaupunki"!
Mielestäni kuvastaa monin tavoin porin olemusta!

13

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseasiassa ne on hyviä ne pienet ympyrät niistä pääsee ruuhka aikanakin suht nopeasti kulkemaan..

      • päräkänöööö

        Se uusikin joka tuli entisen kanakin/kebabilan likelle on aivan loistava, ennen sai odottaa parhaimmilaan 10 minuuttia jos mieli tien yli siwan puolelta, nyt pääsee oitis.

        Parkanossa varmaan ajellaan jollain vitun hevosilla vieläkin kun ei ole liikenneprobleemia.


      • make93939339
        päräkänöööö kirjoitti:

        Se uusikin joka tuli entisen kanakin/kebabilan likelle on aivan loistava, ennen sai odottaa parhaimmilaan 10 minuuttia jos mieli tien yli siwan puolelta, nyt pääsee oitis.

        Parkanossa varmaan ajellaan jollain vitun hevosilla vieläkin kun ei ole liikenneprobleemia.

        on vieläkin nelikulmaiset pyörät hevoskärryissään :)


    • porilaineee

      " Emme vilkuta.. NIH ! "

      • Parkanon paappa

        Mainitsin, että ympyrät eivät olisi käteviä liikenteen nopeuttajia? Ainoastaan puupäiset, nelikulmaisilla aivoilla varustetut porilaiset eivät osaa ajaa oikein ympröissä, sillä heidän autoissaanhan vilkun käyttö on ehdoton tabu!
        Pori nyt kertakaikkiaan on kovin pienten ympyröiden kaupunki, minkäs sille voit!


      • gfgf
        Parkanon paappa kirjoitti:

        Mainitsin, että ympyrät eivät olisi käteviä liikenteen nopeuttajia? Ainoastaan puupäiset, nelikulmaisilla aivoilla varustetut porilaiset eivät osaa ajaa oikein ympröissä, sillä heidän autoissaanhan vilkun käyttö on ehdoton tabu!
        Pori nyt kertakaikkiaan on kovin pienten ympyröiden kaupunki, minkäs sille voit!

        niin on niin. mutta hei, opetelkaa jo ajamaan siinä k-supermarket cityn ympyrässä OIKEIN, kiitos! katsotaan niitä liikennemerkkejä!


      • Parka parkanosta
        Parkanon paappa kirjoitti:

        Mainitsin, että ympyrät eivät olisi käteviä liikenteen nopeuttajia? Ainoastaan puupäiset, nelikulmaisilla aivoilla varustetut porilaiset eivät osaa ajaa oikein ympröissä, sillä heidän autoissaanhan vilkun käyttö on ehdoton tabu!
        Pori nyt kertakaikkiaan on kovin pienten ympyröiden kaupunki, minkäs sille voit!

        Parkanossa ei varmaan tarvi ympyröitä, kun ei ole autojakaan, vedellään hevosilla pitkin raittia heinä pyllyssä.

        Milläs tulit tänne? Kyläyhdistyksen ainoalla yhteismopolla? Veivaa se pappatunturis käyntiin ja polkase takasin parakanooooon sössöttämään.Mene kyläläisten kanssa latoon veivaamaan jenkkaa ja sitten vaikka riukupaskalle,täällä ei mutinasi ketään kiinnosta.Parakanooo taitaa olla sellaisten ruskeiden ympyröiden kaupunki, mutta minkäs sille voi.


      • Raumlaine mnää ole
        Parka parkanosta kirjoitti:

        Parkanossa ei varmaan tarvi ympyröitä, kun ei ole autojakaan, vedellään hevosilla pitkin raittia heinä pyllyssä.

        Milläs tulit tänne? Kyläyhdistyksen ainoalla yhteismopolla? Veivaa se pappatunturis käyntiin ja polkase takasin parakanooooon sössöttämään.Mene kyläläisten kanssa latoon veivaamaan jenkkaa ja sitten vaikka riukupaskalle,täällä ei mutinasi ketään kiinnosta.Parakanooo taitaa olla sellaisten ruskeiden ympyröiden kaupunki, mutta minkäs sille voi.

        Voisi olla hyödyllistä vilkaista peiliin, saattaa näkyä ihmistä etäisesti muistuttava persereikä naaman tilalla.
        Vanhempas ovat takuulla siikaisista, ei noin pöljää muuten voi kirjoittaa!


      • pararararaaaaa
        Raumlaine mnää ole kirjoitti:

        Voisi olla hyödyllistä vilkaista peiliin, saattaa näkyä ihmistä etäisesti muistuttava persereikä naaman tilalla.
        Vanhempas ovat takuulla siikaisista, ei noin pöljää muuten voi kirjoittaa!

        omat vanhempasi lienevät korkeasaaresta,on vain toistaiseksi epäselvää mistä häkistä.


      • Raumlaine!
        pararararaaaaa kirjoitti:

        omat vanhempasi lienevät korkeasaaresta,on vain toistaiseksi epäselvää mistä häkistä.

        Omat vanhempani ovat todellakin korkeasaaressa, mutta vain henkilökuntana valvomassa siellä niitä sinun vanhempiasi, siellä apinatalossa, se viimeinen häkki on vanhempiesi osoite kuten hyvin tiedät!


      • PARAPARAaaa
        Raumlaine! kirjoitti:

        Omat vanhempani ovat todellakin korkeasaaressa, mutta vain henkilökuntana valvomassa siellä niitä sinun vanhempiasi, siellä apinatalossa, se viimeinen häkki on vanhempiesi osoite kuten hyvin tiedät!

        Väärin.

        Genetiikan tutkijat ovat jo vuosien mittaan tehneet kattavan selvityksen parkanon sekä rauman tilasta.Raumalaiset syntyivät sattumalta, kun manigold niminen kiimainen oranki erehtyi pimeässä aasihäkkiin.

        Parkanolaiset taasen on tuotu amazonin sademetsästä jossa he olivat ugbiheimon lemmikkeinä.

        Tunnettu kankaanpääläinen seikkailija herbert moto toi tuliaisiksi afrikanmatkaltaan häkissä 4 otusta joita paikalliset kutsuivat nimellä "parakahnoo". Nilsiäläinen "kettutyttöryhmä" kävi yöllä vapauttamassa parakahnoot häkistä, koska pitivät elukoiden kohtelua vääränä ja epäinhimillisenä.

        Luontoon karanneet parakahnoot lisääntyivät ja nykyään alue jossa he asuvat, tunnetaan parkanona.Parakahnoo lisääntyy vain toisen parakahnoon kanssa, josta johtuu parakahnoo heimon älyllinen taantuminen.


    • nami nami

      Erittäin osuva slogan, kuten voi jo päätellä vastauksista. :D
      Toisaalta vaikuttaa siltä että kyltti, jossa lukee "Kiva kun kävit, tul toisteki",
      voidaan vaihtaa toiseen, jossa lukee "Kiitos, että ymmärrät pysyä pois. Tervemenoa".

      Ehkä Porin ulkopuolelle voisi lisätä erilaisia opasteita, joissa neuvotaan miten Porin voisi kiertää mahdollisimman kaukaa, ja jopa välttyä käynniltä kokonaan.
      Alkuperäisasukkaat nimittäin hermostuvat helposti ja stressaantuessaan saattavat olla jopa väkivaltaisia. Lisäksi kuten monesti on todettu, asujaimisto on leväperäistä, eivätkä liialliset makupalat, joita turistit heille syöttävät, ole painon kehityksen kannalta hyväksi.

      Antropologeille tietenkin runsaasti parkkitilaa ja yöpymismahdollisuuksia, sillä heillä on paljon tehtävää Porissa. :D
      Toivottavasti HE osaavat ajaa porilaisissa liikenneympyröissä.

      • Ent. porilaine!

        On osunut asian ytimeen tuon varsin osuvan sloganin suhteen. Hieman paranneltuna ehdottaisin sen kuuluvan seuraavasti: Pori, pikkukaupunki, vielä pienemmin ympyröin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe