Hello! Ongelma koskee uutta Elisan langatonta nettiyhteyttä, paketin mukana tuli digiboxi joka yhteydessä myös nettiin ja langaton modeemi virustorjunnalla. Aikaisempi Elsia toimi moitteettomasti. Mutta tämä uusi nettiyhteys - langattomana nimenomaan pätkii hyvin usein, jolloin koneet eivät edes yhdistä verkkoon vaikka tämä näkyy valikossa, (hakee mutta ei löydö) Pitäisikö verkkosivuilla muuttaa joitakin asetuksia ja jos niin mitä?
Toisessa koneessa on XP Profesional ja toisessa Home.
Thanks!
Langaton
1
450
Vastaukset
... tarkoitat "... paketin mukana tuli digiboxi joka yhteydessä myös nettiin ja langaton modeemi ..."
langaton nettiyhteys tarkoittaa normaalisti "nettitikku"käyttöä (DNA ominut termiksi "mokkula") joka netti sitten otetaan yhteen koneeseen tai reitittimellä useampaan koneeseen
onkohan "digiboxisi" 3G-reititin? Siis nettitikku liitetään sen USB-liitäntään ja jakelu työasemille UTP-kaapelilla tai langattomasti? Ettei vaan ole A-Link WNAP jollaisia Elisashopin hyllyssä oli melkoinen pino? Jos on, niihin voi liittää myös kaapelilla ja sen jälkeen omana vaiheenaan viritellä langattoman jakelun ("wlan") salauksineen kuntoon.
A-Link WNAP on tunnettu maanantaikappaleistaan, mutta viallisten vaihtopalvelu toimii. Hyvä myös siitä että Elisan nettisivilla on paljon ohjetta sen käyttöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492