Onko täällä muita pullonkorkkien keräilijöitä?
Olisin kiinnostunut ostamaan/vaihtamaan korkkeja, itseltä löytyy paljon vaihtokorkkeja sekä sumesta että ulkomailta!
pullonkorkit
13
3305
Vastaukset
- korkkeja
Minulta löytyy useita pullonkorkkeja. Vanhimmat 70-luvulta, ajalta ennen kruunukorkkeja. Alumiinisia olut pullonkorkkeja (Karjala, Koff, jne.), löysin maasta mökiltäni. Ovat tietysti hieman kärsineen näköisiä, voin laittaa kuvia sähköpostiin jos kiinnostaa. Myös 80- ja 90-luvun kruunukorkkeja löytyy satoja. Mitä ajattelit maksaa?
- Hannuz
Laita ihmeessä kuvia tulemaan kaikista korkeistasi, jos löytyy puuttuvia korkkeja niin saadaan varmasti kaupat aikaiseksi!
[email protected] - JaniPro
Hannuz kirjoitti:
Laita ihmeessä kuvia tulemaan kaikista korkeistasi, jos löytyy puuttuvia korkkeja niin saadaan varmasti kaupat aikaiseksi!
[email protected]minulla on noita smurffi korkkeja jonkin verran mutta eivät tosin ole hirmu vanhoja vielä...
- Korkkejalöytyy
Mulla olis noin 1500 erilaista kruunukorkkia kaikkialta maailmalta, Suomesta ja Saksasta paljon mutta paljon myös muualta. On siinä jonkun verran vanhojakin jotka löytynyt mökiltä. Voisin hyvin myydä jos vaan ostaisit!
- ostakaa
mulla on duff beer korkki joks n peräisin italasta 1998
Tietääkös kukaa mikä se muistaakseni siideripullon korkki oli, joka oli iso ( nyk. limupullon korkin muotoinen ), musta, päällä salmiakki-kuvio oranssilla/vihreällä? En todellakaan muista milloin näitä oli myynnissä, ei kyllä ole ollut ainakaan 5 vuoteen.
- korkkeja
Olen vaihtamassa/ostamassa pullon korkkeja.jos on alle 1970 niin voin ostaa yli 10€
Ja kysyn mistä Nokialla olisi hyvä paikka pullonkorkkien etsimiseen
Sähköpostini on [email protected]
Eli sinne viestiä- Crowncaps.net
Moi!
Täältä löytyy paljon vanhoja korkkeja vaihtoon/myyntiin!
Pistä viestiä!
[email protected]
- Kertokaa
osaako kukaan sanoa mitä arvoa on oy alkoholiliike ab korkeilla?
- Mikämuumuka
Entäs minkä arvoinen on harvinainen seitsemän veljestä repäisykorkki?
- suomalainen1234
itellä on semmonen 15000kpl korkkeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353