Onko täällä muita pullonkorkkien keräilijöitä?
Olisin kiinnostunut ostamaan/vaihtamaan korkkeja, itseltä löytyy paljon vaihtokorkkeja sekä sumesta että ulkomailta!
pullonkorkit
13
2900
Vastaukset
- korkkeja
Minulta löytyy useita pullonkorkkeja. Vanhimmat 70-luvulta, ajalta ennen kruunukorkkeja. Alumiinisia olut pullonkorkkeja (Karjala, Koff, jne.), löysin maasta mökiltäni. Ovat tietysti hieman kärsineen näköisiä, voin laittaa kuvia sähköpostiin jos kiinnostaa. Myös 80- ja 90-luvun kruunukorkkeja löytyy satoja. Mitä ajattelit maksaa?
- Hannuz
Laita ihmeessä kuvia tulemaan kaikista korkeistasi, jos löytyy puuttuvia korkkeja niin saadaan varmasti kaupat aikaiseksi!
[email protected] - JaniPro
Hannuz kirjoitti:
Laita ihmeessä kuvia tulemaan kaikista korkeistasi, jos löytyy puuttuvia korkkeja niin saadaan varmasti kaupat aikaiseksi!
[email protected]minulla on noita smurffi korkkeja jonkin verran mutta eivät tosin ole hirmu vanhoja vielä...
- Korkkejalöytyy
Mulla olis noin 1500 erilaista kruunukorkkia kaikkialta maailmalta, Suomesta ja Saksasta paljon mutta paljon myös muualta. On siinä jonkun verran vanhojakin jotka löytynyt mökiltä. Voisin hyvin myydä jos vaan ostaisit!
- ostakaa
mulla on duff beer korkki joks n peräisin italasta 1998
Tietääkös kukaa mikä se muistaakseni siideripullon korkki oli, joka oli iso ( nyk. limupullon korkin muotoinen ), musta, päällä salmiakki-kuvio oranssilla/vihreällä? En todellakaan muista milloin näitä oli myynnissä, ei kyllä ole ollut ainakaan 5 vuoteen.
- korkkeja
Olen vaihtamassa/ostamassa pullon korkkeja.jos on alle 1970 niin voin ostaa yli 10€
Ja kysyn mistä Nokialla olisi hyvä paikka pullonkorkkien etsimiseen
Sähköpostini on [email protected]
Eli sinne viestiä- Crowncaps.net
Moi!
Täältä löytyy paljon vanhoja korkkeja vaihtoon/myyntiin!
Pistä viestiä!
[email protected]
- Kertokaa
osaako kukaan sanoa mitä arvoa on oy alkoholiliike ab korkeilla?
- Mikämuumuka
Entäs minkä arvoinen on harvinainen seitsemän veljestä repäisykorkki?
- suomalainen1234
itellä on semmonen 15000kpl korkkeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086