Kiihotun

läskeistäni

Kiihotun nykyisin todella helposti, kun esim. joku katselee rintojani avonaisessa paidassa.
Olen myös alkanut kovasti kiihottua, kun liikun julkisilla paikolla liian pienissä vaatteissa, jotka jättävät mm. paljasta mahaa esille makkarana tai vielä parempi jos housut ei mee ees kokonaan kii, vaan napin ja vetskarinkin välistä näkyy pieni tursu. Käytän myös housuja niin että nostan mun riippuvan mahan niiden päälle ja vielä tietysti pikkasen pieni paita, et jää mahaa roikkumaan näkyville. Myös napitettavat paidat ovat kovassa käytössä, oikein toivon että joku päivä viel kun istun metrossa, joku nappi vaan napsahtais irti...
Kiihottuuko kukaan muu tälläisestä tai tälläisen katselusta?
Olen siis nuori nainen Helsingistä mitoilla 165/130

41

5993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cfnm_M_Hki

ensiksi jokaisella on oma maku ja sinun mitat eivät ole minun makuuni, mutta luulen että moni haluaisi katsella sinua.
      Pukeutumisella on väliä! Olen onnellisesti naimisissa, mutta kun lämpimät kelit tulevat on minun vaikea hillitä himojani. Halusin vaan sanoa sen että jos nainen miettii pukeutuessaan seksikkäisiin vaatteisiin että: ei siitä voi olla mitään haittaa, niin hän on väärässä. Siitä voi olla haittaa ja vaikka itse pidän itseni paljastelusta toivoisin etten tekisi sitä.

• uuuuh..

kyllä kiihottuisin sun katselemisesta!

• Ihailija.

miten voisin saada ihailla Sinua.

• Minä kun pidän yli kaiken muodokkaista naisista niin sinä olisit varmaan todella seksikäs ja kiihottava näky

• Djannex

Ehdottomasti olisi todella kiihottavaa nähdä juuri tuollainen nainen esim. junassa tai bussissa istumassa.
      Entäs jos tulisin viereesi istumaan juttelemaan ja välillä vilkaisisin tuota sun ihanaa mahaa, rintoja ja reisiä.
      Katsoisin ja mielessäni ihmettelisin, miten nuo napit voi kestää, kun nuo läskit painavat - kiihottuisin todella.
      Ja entäs vielä, jos "vahingossa" hipaisisin vatsaa...

• läskeistäni

Tykkäisin tuollaisesta... ajatuskin jo kiihottaa kovin.

• kumpparit

Olis kiva nähdä ja kokea sut.Kokeile mustia wetlook-leggareita ilman pikkareita,niin et tulee kamelinvarvas.Mustista huousuista kun ei näe vaikka kastuvat ja mitähaittaa kun on kivaa ja muista se kameliilmiö.Oon nähnyt kamelijutun valkoisillakin viskoosihousuilla.seisoo jo....!
      Eli leiki vaan kaikki kivat,niin mäkin,esim mustissa wetlook-leggareissa ilman pikkareita muka urheilullisesti..Ja naiset katsoo.Kaikki eivät kehtaa suoraan,vaan sivusilmällä ja vino hymy...

• pro_ana_taiteilija

Moi! Mäkin rohkaistuin kirjoittamaan, kun tuntuu että olen samanlainen, tosin vastakkaisesta ääripäästä.

Olen itse anorektikko, nykyisillä mitoillani 165/36, ja teen kesäisin ihan samaa kuin sinä :)Pukeudun käsivarret paljastaviin tiukkoihin toppeihin ja lyhyisiin hameisiin tai tiukkoihin legginseihin ja korkokenkiin Kiihotun omista kylkiluistani ja törröttävistä lantioluistani. Nautin siitä, kun ihmiset kadulla jäävät tuijottamaan perääni. Joskus, kun laitan päälleni tiukan valkoisen topin, vedän vatsaani sisään, jotta kylkiluut näkyisivät vielä paremmin. Itsekin mietin samaa, onko olemassa ketään miestä, joka kiihottuisi tästä yhtä paljon kuin minä itse. Tiedän, että on olemassa paljon miehiä, jotka pitävät sinunkaltaisistasi lihavista naisista. Mutta onko olemassa miehiä, jotka haluaisivat auttaa minua laihtumaan vielä hieman lisää?

• lihis sulle
        pro_ana_taiteilija kirjoitti:

Moi! Mäkin rohkaistuin kirjoittamaan, kun tuntuu että olen samanlainen, tosin vastakkaisesta ääripäästä.

Olen itse anorektikko, nykyisillä mitoillani 165/36, ja teen kesäisin ihan samaa kuin sinä :)Pukeudun käsivarret paljastaviin tiukkoihin toppeihin ja lyhyisiin hameisiin tai tiukkoihin legginseihin ja korkokenkiin Kiihotun omista kylkiluistani ja törröttävistä lantioluistani. Nautin siitä, kun ihmiset kadulla jäävät tuijottamaan perääni. Joskus, kun laitan päälleni tiukan valkoisen topin, vedän vatsaani sisään, jotta kylkiluut näkyisivät vielä paremmin. Itsekin mietin samaa, onko olemassa ketään miestä, joka kiihottuisi tästä yhtä paljon kuin minä itse. Tiedän, että on olemassa paljon miehiä, jotka pitävät sinunkaltaisistasi lihavista naisista. Mutta onko olemassa miehiä, jotka haluaisivat auttaa minua laihtumaan vielä hieman lisää?

Kyl mie ainakin tahtoisin jo vähän lihottaa sinuu.
        Et hä sie voi tuosta juur enää laitua.

• oohhh

Olet jo nyt hyvissä mitoissa, mutta vielä parempi pulskempana. Kiihottaisiko sinua ajatus mässäilystä julkisella paikalla liian pienissä ja kireissä vaatteissa, kunnes napit lentelisivät? Tulisin varmasti siihen paikkaan, kun sinua katselisin turpoamassa ulos kuteistasi.

• läskeistäni

Ajatus on itselläkin käynyt mielessä usein, ja pienessä mittakaavassa tuollaista harrastankin, kun olen ulkona liian kireissä vaatteissa, yritän syödä todella raskaasti, että housujen nappikaan ei pysyis kii, vaan olis pakko selvitä kotiin ihan turvoneena vaatteista ulos... Joten kyllä voi sanoa, et kihottaisi kyllä, enkä vastusta ajatusta vieläkin runsaammista muodoista ;)

• helsinkimies82

Liikutko talvellakin paljastavissa vaatteissa ja missä sua vois bongailla??

• Djannex

Menisimme syömään johonkin buffet-paikkaan , ja minä toisin sinulle hyvää ruokaa koko ajan siihen pöytään.
      Ihaillen katselisin, kun syöt paljon , ja sinun on pakko avata housun napit ja ehkä vähän paitaakin, koska
      läskit alkavat painaa - ja vielä jälkiruokaa , kakkua toinenkin lautasellinen ....
      Sitten kotona ihailemme yhdessä läskejäsi ja minä voisin hellästi hieroa ... kiihottuisit varmaan ja sitten
      pannaan kunnolla, että läskit hyllyy.

• läskeistäni

Voin kuvitella tuon ja se kiihottaa kovasti. Käyn melko usein syömässä buffetteissa, mutta useimmin yksin... Olisi todella hienoa, kun ruoka vaan ilmestyisi eteeni, ilman että mun tarvitsee nousta sitä hakemaan. Tosin, kun olen syönnyt itseni jo aivan turpeaksi ja haen vielä viimeisiä kierroksia on kanssa ruokailijoiden ilmeet niin herkullisia, niin moni tuijottaa, ei saa katsettaan irti turvonneesta mahastani, silloin mässäily tuntuu vielä paremmalta. Tosin usein se johtaa ylilyönteihin, että vaan syön ja syön niin kauan kuin edes yksikin vielä vilkuilee mun suntaan. Ja poistun niin täynnä, että tuntuu kuin painaisin puoli tonnia vähintään ;)
        ai nii ja kakkua menee aina enemmän kuin pari lautasellista ;)

• miekkonen vaan
        läskeistäni kirjoitti:

Voin kuvitella tuon ja se kiihottaa kovasti. Käyn melko usein syömässä buffetteissa, mutta useimmin yksin... Olisi todella hienoa, kun ruoka vaan ilmestyisi eteeni, ilman että mun tarvitsee nousta sitä hakemaan. Tosin, kun olen syönnyt itseni jo aivan turpeaksi ja haen vielä viimeisiä kierroksia on kanssa ruokailijoiden ilmeet niin herkullisia, niin moni tuijottaa, ei saa katsettaan irti turvonneesta mahastani, silloin mässäily tuntuu vielä paremmalta. Tosin usein se johtaa ylilyönteihin, että vaan syön ja syön niin kauan kuin edes yksikin vielä vilkuilee mun suntaan. Ja poistun niin täynnä, että tuntuu kuin painaisin puoli tonnia vähintään ;)
        ai nii ja kakkua menee aina enemmän kuin pari lautasellista ;)

Kun olet aloittanut ketjun, olet kertonut painavasi 130kg, mutta jos jatkuvasti mässäilet ja ravaat buffoissa, on se paino varmaankin nousut.... :P Paljonkohan puntarisi nyt näyttää?

• läskeistäni
        miekkonen vaan kirjoitti:

Kun olet aloittanut ketjun, olet kertonut painavasi 130kg, mutta jos jatkuvasti mässäilet ja ravaat buffoissa, on se paino varmaankin nousut.... :P Paljonkohan puntarisi nyt näyttää?

Painan nykyisin vähän reilut 140kg :)

• vesku8
        läskeistäni kirjoitti:

Ihanaa! Olisi mukava tavata!

• hoikka mies
        läskeistäni kirjoitti:

Minua kiihottaa läskit , olen itse hoikka pitkä mies 3-kymppinen hesasta.

• läskeistäni kirjoitti:

Olisi upeaa kokeilla painoasi kehollani.

• läskeistäni kirjoitti:

Meillä on samanlaiset mieltymykset ja nautinnot! Olisi tosi mahtavaa tutustua!

• himohimo
        läskeistäni kirjoitti:

Taas on mennyt pari kuukautta... Oletko lihonnut???

• läskeistäni
        himohimo kirjoitti:

Taas on mennyt pari kuukautta... Oletko lihonnut???

Olin todella pahassa flunssassa melkeen kuukauden ja siks jäänyt painon nousu aika vähäiseksi :( painan nyt 145kg
        Kiva kun keskustelu on jatkunut ja löytynyt muitakin samanlaisia :)

• Täällä toinen nainen, jolla samanlaisia ajatuksia ja mieltymyksiä! Hienoa, että en ole ainoa :)

• Djannex

Onpas tosi kiva, kun on muitakin ihanan pullukoita tyttöjä täällä kirjoittelemassa.
        Mitäs jos tavattas siellä buffet-ravintolassa ja syötäs kunnolla.
        Haluaisin tosiaan ihailla sinua tai teitä , reheviä ihania naisia.
        Just katselin youtubesta juuri sellaista .... hmmmmmm .
        Paita ei näytä millään mahtuvan päälle , lihava vatsa pingottaa nappeja ...
        Mua kiihottaa sellanen.

• Ja mua kiihottaa olla sellainen, jolla paita ei meinaa mahtua päälle ;)

• Rehevä eukko

Kiva kun junassa nuori mies katselee lollojani, joskus avvan pari nappia puserosta ja hitaasti nostan hametta että saa perille asti katsoa. Olen ollut nykyään laihojen poikien kanssa mitkä tykkää ISOMMISTA naisista. Olen sängyssä kokonaan alasti vaikka olenkin iso vanhempi mamma. Yhdelläkin pojalla on pieni ja laiha tyttöystävä mutta tulee parikertaa viikossa kylään ja pussailee tissit, navan, haarat että tuntuu. Kilot on kivöja kun käyttää hyödyksi eikä häpeile.

• ISOT

Nuoret miehet katselevat rintojani, ei tarvitse kun vähän riisua niin toisella housut kiristyy. Kun riisun housut on täys seisokki päällä ja naitavaksi, vaikka olen vanhemempi nainen ja ylipainoinen niin nuorelle pojalle kelpaa. On tullut himo välillä saada nuorta mitä saa puristella kiinteitä pakaroita ja saa välillä isoakin kunnolla.

• laihapoika

Isompi nainen pienempi mies, niistä nautinto syntyy.

• valtava nainen

samaa mieltä

• ssbbwluver

paras nainen on lihava nainen, mielummin sellanen >150kg lyyli

• aku35

kyllä naisen pitää olla reilusti pyöreä:)

• Juniori poika

Kiihotun vanhemmista naisista millä on isot rinnat, rupee heti seisomaan nuorellakin. Sitten kun pääsee joskus ison naitavaksi että sänky natisee yön. On hyvä olo. aamulla.

• m43v

Minäkin tykkään yli kaiken todella rehevistä naisista, missä te piileskelette kun ei minulle tunnu löytyvän mistään?

• Luulen, että meitä jotka nauttivat tälläisestä on enemmänkin, jostain syystä vain, sen tunnustaminen, että on ylpeä läskeistään on vaikeaa naisille täällä, kun joka puolella syytellään, että tuhoat suunnilleen kaikkien elämän, kun olet lihava... siinä saa olla todella rohkea, että uskaltaa sanoa olevansa vielä ylpeä siitä... kunhan ajattelin.

• Kaapiza

Totta puhut!
      Miehillä on vaikea myöntää että pitää reilusti lihavasta naisesta, ainakin itse pelkään leimaantumista. Ja vielä siihen päälle se että jos tykkää että kumppani ehkä vielä lihoisi. Siitä ei vain voi avoimesti puhua. Itse olen 21v miehenalku ja kaverit poikkeuksetta aina rupeavat kritisoimaan jos he näkevät vähääkään tuhdimman tytön kylillä. Vaikea siinä nyt on sanoa et hei, mä tykkäisin vielä vähän lihavammasta..

Samahan se on naisella, kaverit ja perhe yrittää vihjailla laihiksella tai edes tarkkailemaan että mitä suuhun pistää. Esim fat_cupcaken tilanteessa on vaikea sanoa että tarkoituksella paita kiristää ja olis mukavampaa et kiristäis viel lisää..

Itse olen seurustellut yli 3v normaalivartaloisen naisen kanssa koska ei vain ollut pokkaa mennä puhumaan tai ottaa mitään kontaktia pehmeämpään naiseen. Ehkä ihan hyväkin, sillä olen löytänyt sen oikean elämän kumppanin. Luonne ja sisin ratkaisee! Kuitenkin välillä tuntuu että jotakin puuttuu, mutta se on aika harvoin ja ohimenevää. Kaikesta huolimatta olen tyytyväinen kaappielämääni.

• Kaapiza

Niin..
        Jatkoa vielä. Kyllä olen feeder, elikkä lihoittaja. Tai ainakin niitäpiirteitä minusta löytyy. Enkä ole yrittänyt lihottaa puolisoani, koska mielestäni se pitäisi olla lihoavan osapuolen aloite siihen hommaan.

Ja ihanne nainen olisi 130-175kg. Mutta kelpaisi myös 100-200kg :)

Löytyykös muita?

• Hei Kaapiza :) Haluaisitko jutella aiheesta enemmän kanssani, en yritä tuhota suhdettasi mitenkään, olisi vain kivaa jutella saman henkisen ihmisen kanssa ja ihan vaikka ystävystyä... :)
      voit laittaa mulle viestiä [email protected] jos haluat jutella :)

• make69hla

hmmmm....kyllähän tuollainen reilusti iso nainen on kertakaikkiaan ihana:)

• Tykkään pyöreistä, pulleista & xl-naisista.

Olen aina pitänyt naisista, joilla on pyöreä pömppömaha tai siis naisista joilla paino on kerääntynyt mahan kohdalle. Olisi todella ihanaa katsoa, seurata ja olla mukana siinä kuinka naisen pömppömaha kasvaa isoksi roikkuvaksi mahaksi kun painoa kertyy. Valitettavasti en ole tälläiseen naiseen törmännyt oikeassa elämässä.

Olisi ihana syöttää pyöreälle naiselle herkkuja & samalla hyväillä hellästi pehmeää pyöreää masua.

Olen viimeaikoina saanut hieman lisää painoa, maha on kasvanut ja täytyy tunnustaa että oman masun kasvu on jollain lailla oudon kiihottavaa, erityisesti pyöreys pehemys.

• trulli2

Mihin kaikki ihanat muhkeat naiset aina katoavat?
      Olisi ihana tutustua naiseen joka pitää omista
      muhkeista muodoistaan,ja uskaltaisi sanoa pitävänsä niistä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4240
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2393
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      35
      2389
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2144
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1905
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76