Järkeä?
-No ei.
Onneksi loppuivat maanantaina.
Olin syömässä, kun eräs mies sanoi toiselle:"Joo, on meilläkin näitä tässä 19..."
Huhhuijakkaa!
Suviseurat.
19
690
Vastaukset
- huhhuhui
Hmm, ovatkohan 9 kk:n jälkeen synnytysosastot tukossa?
Olihan siellä suviseuroissa sellainen paneminen.
Ehkäisyä kun eivät käytä.Jumala kuulemma kieltää.
Vaikka onhan se aatamikin keinot keksinyt, ettei niitä mukuloita putkahtelisi kuin sieniä sateella.- niin!
Paljaat perseet vaan siellä lähimetsässä vilkkui, panemassa ne olivat siellä.... tää on tosi juttu... juomana niillä on kahvilikööriä ja kahvikonjakkia... nehän haisee kahville...niin helevetin tekopyhijä ja kieroja he ovat....ja niin " ihteensäpäin vetäviä ".....uskon voimalla
- Pohjois-Karjalan
niin! kirjoitti:
Paljaat perseet vaan siellä lähimetsässä vilkkui, panemassa ne olivat siellä.... tää on tosi juttu... juomana niillä on kahvilikööriä ja kahvikonjakkia... nehän haisee kahville...niin helevetin tekopyhijä ja kieroja he ovat....ja niin " ihteensäpäin vetäviä ".....uskon voimalla
luuloviisaat taas lyöneet kallonsa yhteen. Menestystä vaan!
- vuan!
Pohjois-Karjalan kirjoitti:
luuloviisaat taas lyöneet kallonsa yhteen. Menestystä vaan!
Meillä eivät sukulaiset vuokranneet maitaan, vaan kova oli "liikenne" niidenkin metsiin ollut...tosiaan itse teossa olivat siellä olleet.....että silleen......nähty oli.....perseet ne yhteen on lyöneet....
- naiminen kiellettyä
vuan! kirjoitti:
Meillä eivät sukulaiset vuokranneet maitaan, vaan kova oli "liikenne" niidenkin metsiin ollut...tosiaan itse teossa olivat siellä olleet.....että silleen......nähty oli.....perseet ne yhteen on lyöneet....
ole. Senhän osoittaa suuri lapsimääräkin. Tekopyhyyttä tuntuu nyt ilmassa leijuvan. Jos 60 - 70 000 ihmistä on paikalla, niin monilla varmaan hallutkin hyrrää.
Kun näitte niitä perseitä siellä metsissä, kävittekö katsomassa, oliko kyseessä vihitty pari? Jos ei, niin sitten tuli syntiä tehdyksi, mutta tuonkaltaisen synnynteon antaa ateeksi täyspakanakin. - voimalla
naiminen kiellettyä kirjoitti:
ole. Senhän osoittaa suuri lapsimääräkin. Tekopyhyyttä tuntuu nyt ilmassa leijuvan. Jos 60 - 70 000 ihmistä on paikalla, niin monilla varmaan hallutkin hyrrää.
Kun näitte niitä perseitä siellä metsissä, kävittekö katsomassa, oliko kyseessä vihitty pari? Jos ei, niin sitten tuli syntiä tehdyksi, mutta tuonkaltaisen synnynteon antaa ateeksi täyspakanakin.Ja uskon voimalla saa naida vaikka naapurin akkaa....tai ukkoo.. mutta siitä huolimatta kieroja ne ovat.... televisiota katsotaan netistä, sängyn alla arkussa viinat piilossa...naapurina syvältä pers....voisivat perustaa ihan oman lessu-kaupungin....omine sääntöineen....saatas mekin maalliset olla omineen...
- Ei uskova
niin! kirjoitti:
oliko se sinulta pois jos toiset haluaa mitä haluaa????
Tekee siellä mitä tekee, ei ne varmaan sinun puolisoas siellä käyneet panemassa vai kävikö?
Kateellisen panettelua sanon minä.
Jos noin kateeksi käy niin mene itse ensivuonna mukaan, pääse kokemaan sen ihan paikanpäälla eikä tarvitse täällä panetella. - Kelpo suoritus
vuan! kirjoitti:
Kait sitä omilla maillaan saa luontoa kuvata. Voi olla että paneskelijat tarjoavat hyvää hintaa naimamuistosta ja ellei tarjo, niin kuvat nettiin tarinan kera.
- on kateellinen
Ei uskova kirjoitti:
oliko se sinulta pois jos toiset haluaa mitä haluaa????
Tekee siellä mitä tekee, ei ne varmaan sinun puolisoas siellä käyneet panemassa vai kävikö?
Kateellisen panettelua sanon minä.
Jos noin kateeksi käy niin mene itse ensivuonna mukaan, pääse kokemaan sen ihan paikanpäälla eikä tarvitse täällä panetella.Eihän täällä kukaan ole kateellinen, jos tosi asioita lessuista kertoo!!!
- Hyvät seurat
on kateellinen kirjoitti:
Eihän täällä kukaan ole kateellinen, jos tosi asioita lessuista kertoo!!!
Siellä missä uskovat uskovat kokoontuvat,niin jopas on paholaiset asialla,siis ateistit menkää omille palstoillenne.
- päin
voimalla kirjoitti:
Ja uskon voimalla saa naida vaikka naapurin akkaa....tai ukkoo.. mutta siitä huolimatta kieroja ne ovat.... televisiota katsotaan netistä, sängyn alla arkussa viinat piilossa...naapurina syvältä pers....voisivat perustaa ihan oman lessu-kaupungin....omine sääntöineen....saatas mekin maalliset olla omineen...
tällaisia telkkarinkatsojia ja viinan juojia löytyy??
- nämä vänkyttäjät
Hyvät seurat kirjoitti:
Siellä missä uskovat uskovat kokoontuvat,niin jopas on paholaiset asialla,siis ateistit menkää omille palstoillenne.
uskovat siihen ihan omaan oikeassa olemiseensa. Pääasia, että ollaan oikeammassa uskossa kuin nuo muut.
Se näille tuntuu olevan pahasta, että joku on jotenkin vahvasti. Se niitä loukkaa.
Itse en usko esim. jumalaan, vaan ennemminkin elämään. - ei uskova, ei ateist
nämä vänkyttäjät kirjoitti:
uskovat siihen ihan omaan oikeassa olemiseensa. Pääasia, että ollaan oikeammassa uskossa kuin nuo muut.
Se näille tuntuu olevan pahasta, että joku on jotenkin vahvasti. Se niitä loukkaa.
Itse en usko esim. jumalaan, vaan ennemminkin elämään.suomessakin saa jokainen uskoa mihin itse haluaa.
Turha moittia ja haukkua niitä jotka eivät usko samaan kuin sinä!!!
Antaa kaikkien kukkien kukkia ja jokainen tekee valintansa itse ei niitä pidä yrittää muuttaa!! - ynjynjyyy
on kateellinen kirjoitti:
Eihän täällä kukaan ole kateellinen, jos tosi asioita lessuista kertoo!!!
jokaisessa ole jotain sellaista ihmeellistä/outoa, "pahaa" mitä voisimme kertoilla vaikka täällä, mutta miksi vaivautua sillä jokainen elää tavallaan ja rikkaushan se on että meillä on eri uskontoja ja erilaisia ihmisiä.
- on valetta
ynjynjyyy kirjoitti:
jokaisessa ole jotain sellaista ihmeellistä/outoa, "pahaa" mitä voisimme kertoilla vaikka täällä, mutta miksi vaivautua sillä jokainen elää tavallaan ja rikkaushan se on että meillä on eri uskontoja ja erilaisia ihmisiä.
Niin sekin on valetta, mukamas he ei saa käyttää ehkäisyä...mutta kumma että ne kortsut loppuu kaupoista aina sillä alueella missä on suviseurat......ja kyllähän tuonne on poliisiakin tarvittu.......tekopyhää touhua.....
- ihmetellä saattaa
on valetta kirjoitti:
Niin sekin on valetta, mukamas he ei saa käyttää ehkäisyä...mutta kumma että ne kortsut loppuu kaupoista aina sillä alueella missä on suviseurat......ja kyllähän tuonne on poliisiakin tarvittu.......tekopyhää touhua.....
tätä.
Hyvähän se on että käyttävät kortsua niin ei taudit jyllää ja ei toivottuja raskauksia.
Kyllä se on ihan sama noissa muissakin juhlissa vaikka esim. Ilosaarirock...
On sielläkin eri uskontoon kuuluvia, eri kansalaisuuden edustajia ym ym...
Eikös se ole jokaisen oma valinta käyttääkö vai ei ehkäisyä, on "niissäkin piireissä" niitä jotka huolehtivat omasta ja muiden terveydestä.
Ja mitä poliisiin tulee niin enemmän ne tuolla ilosaarirokin aikaan joutuvat selvittelemään juttuja.
Siis minä en saata ymmärtää tuollaista uskonnon vastaisuutta, jos joku uskoo johonkin antaa uskoa ei se ole keneltäkään pois.
Vai onko se sinulta pois jos joku uskoo johonkin tai käyttää kortsua jos itse haluaa????
- niin on
jokaisella on vapaus lain puitteissa.. se on eriasia mitä mikäkin maksaa.. eikös uskovat ole ahkeria ja elätä itsensä.. hyviä ihmisiä ja vielä hyvempi on se joka osaa narusta vetäistä ja nauttia kesästä.. kolikko kassaan kilahtaa sielu taivaaseen vilahtaa.. se on viisautta..
- nilkkaan kolahtaa
Samanlaisia "paskahousuja" ne lessutkin ovat... vaikkakin luulevat olevansa parempia kuin maalliset kun seuroissa saa kaiken anteeksi....aika tyhmää verrata ilosaarirokkiin....kyllä kai täällä suurin osa itsensä elättää....eikä ne kaikki ahkerat lessuja ole....voi herran terve......uskovaisen tavalla lapaan.....
- ei lessu
nilkkaan kolahtaa kirjoitti:
Samanlaisia "paskahousuja" ne lessutkin ovat... vaikkakin luulevat olevansa parempia kuin maalliset kun seuroissa saa kaiken anteeksi....aika tyhmää verrata ilosaarirokkiin....kyllä kai täällä suurin osa itsensä elättää....eikä ne kaikki ahkerat lessuja ole....voi herran terve......uskovaisen tavalla lapaan.....
rauhassa heidän luulla, ei kai tuo nyt sinnuu syö.
Miksi tyhmää verrata ilosaarirokkiin? Ihmisiä sielläkin ja touhutaan mitä touhutaan.
Ei oo oma nilkka mustelmilla jos tarkoitit että olisin uskovainen.
Mutta valitettasko seuraavaksi tästä helteestä niin olis taas uusi aihe kehissä? ;DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047