hyi helvetti

laskinaama

vituttaa ja masentaa niin saatanasti tama tauti. Just taas tuli yksin omassa huoneessa syotya 3 kertaa 200g suklaalevya. eihan taa nyt oo yhtaan normaalia. ja etta syo ne jossain 10 minuutissa. Niita vaan tunkee suuhun enka ees nauti niiden syomisesta pitaa vaan syoda syoda!!! kuvottaa itseni kattominen peilista niin paljon etta ei voi muuta ku itkee!!! vuodessa oon jo lihonnu 5kg ma en enaa kesta tata tuskaa!! :(

4

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdjoja

      taas olen lihonut vuodessa 25 kiloa!!!

      • ääliö-

        Minä saman parissa kuukaudessa. miten se voi olla edes mahdollista?


    • HAMAHELMI

      Hei oikeesti, nyt hakemaan apua. Mä ainakin menen, myös muiden kaikista syömiseen liittyvistä ongelmista kärsivien kannattais mennä. Eihän siitä muuten mitään tule.

      • läskipaskaaaaaaaa

        oon lihonnu kahessa vuodessa 20kg ja lisää vaan tulee.En pysty kontroloida mun ahmimista ollenkaa.Tää on niin sairasta hommaa.Ennen pystyin olla jopa viikon ahmimatta mut nykyää retkahdus tapahtuu heti illalla.En tiiä mitä pitäis tehdä.Hakea apua?Mut kun ei uskalla.Otettasko mua edes vakavasti?Tää on niin nolo sairaus kaiken lisäks.AHMIMISHÄIRIÖ.Syön 10 000 kcal/päivä.Ahmin 3 suklaalevyä,10 leipää,litran jogurttia,pari banaania ja keksipaketin parissa minuutissa.Mua naurattaa ja itkettää samaan aikaan.Taidan olla jo ihan mennyttä kamaa.Ei mua pysty enää parantaa.Hyvästi elämä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe