Halvat lennot Helsinki - Bangkok - Helsinki

lyllyxxx

Hei !
Tarkotus olis lähtee tammikuun puolessavälissä Bangkokiin ja tulla takasin siinä huhtikuun puolessavälissä.
Mikä on halvin hinta jolla oot Bangkokiin päässyt tammikuussa?
Hinnat vaihtelee aika paljon 690-900 euron välillä. Ollaankin tässä mietitty että onko tuo alle 700e hinta jo nin edullinen että lento kannattaa jo näin aikasessa vaiheessa varata, vai kannattaisiko odottaa halvempia hintoja?

9

1254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thaikku matkaaja

      Riippuu lennosta ja lento ajasta (yö vai päivä lento). Jos kyseessä on suora yölento niin suosittelen varaamista, koska hinnat tuppaavat nousemaan mitä lähempänä ollaan sesonki ajankohtaa, jolloin tuo teidänkin reissunne on. Ja etenkin yölennot ovat yleensä täynnä! :)

    • JepJuuJep

      Kannattaa varata. hinnat nousevat sitä mukaa kun paikat täyttyvät. Välilaskulliset lennot ovat melkoista tuskaa ja kestävät sen 20 tuntia. Suosittelisin ottamaan Finnairin suorat lennot jotka kestävät sen 11 tuntia. Jää aikaa enemmän perillä ja on huomattavasti mukavampi vaihtoehto vaikka vähän enemmän maksavatkin.

    • yrjokaarle

      kyseessähän ei ole mikään viikon pakettiloma. Ei ne hinnat pahemmin nouse ja tammikuussa alkaa jouluruuhka olla ohi ja palaajia on enemmän kuin lähtijöita. Paluulippun saanti helpottuu (halpanee) kun mennään pitemmälle huhtikussa. Eikä se pomppulennon 12...15 tuntia kolmen kuukauden matkassa tunnut, tuleehan matkakokemuksia. Näin se on onnistunut mulla viimeiset kuusi vuotta. 600...700 on ihan ok hinta.
      Halvemmistäkin olen kuulut puhuttavan, mutta kun kyse tulee mistä niitä saa, loppuu juttu siihen.

    • jiujau

      ollaan lähössä tammikuunpuolivälissä pariks viikkoa. 650e saatiin lennot, mutta kannattaa varata heti. nyt on alkaneet pikkusen jo hinnat nousta. satasta halvemmalla oltas saatu toukokuussa.

      • varaa ajoissa

        lähtö 3.12.2010 ja paluu 2.1.2011 Finnairin reittilennot hintaan 740 € eli OK hinta sesonkiaikaan.


      • ajoitus!
        varaa ajoissa kirjoitti:

        lähtö 3.12.2010 ja paluu 2.1.2011 Finnairin reittilennot hintaan 740 € eli OK hinta sesonkiaikaan.

        Viime vuonna seurasin Bangkokin lentojen hintojen kehittymistä ja syyskuun alussa oli halvempia kuin ennen ja jälkeen. Lentoliikenteen piristymisen vuoksi 600 € lentoja välilaskulla ja suora 750 € ei välttämättä tänä vuonna ole tarjolla. Millaiset ovat kokemuksenne kannattaako odottaa syyskuuhun ja käyttäytyvätkö markkinat siten, että paljon aikaisemmin varatut ja lähellä lähtöä varatut kalleimpia ja 4 kk aikaisemmin on pohjahinta. Jo kolme viikkoa on ollut hyvä välilaskulento noin 860 € ja suora vähän alle 1000 €. Olen kiitollinen näkemyksistä minua pidempään asian kanssa pelanneilta.


      • ajoitus!
        ajoitus! kirjoitti:

        Viime vuonna seurasin Bangkokin lentojen hintojen kehittymistä ja syyskuun alussa oli halvempia kuin ennen ja jälkeen. Lentoliikenteen piristymisen vuoksi 600 € lentoja välilaskulla ja suora 750 € ei välttämättä tänä vuonna ole tarjolla. Millaiset ovat kokemuksenne kannattaako odottaa syyskuuhun ja käyttäytyvätkö markkinat siten, että paljon aikaisemmin varatut ja lähellä lähtöä varatut kalleimpia ja 4 kk aikaisemmin on pohjahinta. Jo kolme viikkoa on ollut hyvä välilaskulento noin 860 € ja suora vähän alle 1000 €. Olen kiitollinen näkemyksistä minua pidempään asian kanssa pelanneilta.

        Täydennystä: suunnittelen lähtöä tammikuun alussa ja paluuta kuun lopussa.


      • tyhmiä kysymyksiä
        ajoitus! kirjoitti:

        Täydennystä: suunnittelen lähtöä tammikuun alussa ja paluuta kuun lopussa.

        kun budjettisi riittää....


    • vaihto Istanbulissa? jos käy, kun ootte 3kk, niin nähtävästi ei haittaa meno-paluulla yht: 9h 45min odotus?. 6h 15min mennessä ja 3h30min paluulla.
      http://www.supersaver.fi/lennot
      659,80€. 05.01.2011-05.04.2011 tai päiviä muuttelemalla kenties halvemmalla???.

      Tuohon aikaan kun ootte lähdössä niin en jäisi odottelemaan enään halvempaa.
      Tahtoo toi Finnairin suoralentohinta olla tuossa tammikuussa melko suolainen, mut kuka tietää?.
      Jos saan 250€ halvemmalla kuin Finnairilta niin mieluusti vietän 10tuntia yht: jollain kentällä 25€ tuntipalkalla löhöillen tai tutustuen uuteen paikkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe