Paljonko rahaa (euroissa) pitäisi varata mukaan parin viikon reissulle Miamiin? Tarkoitus olisi myös pyörähtää mm. Orlandossa huvipuistoissa. Mikä on hintataso tänä päivänä Miamissa kun Euron kurssi huono?
Miamin hintataso
3
1309
Vastaukset
- kallista on
ole luottokorttia? Käteinen ei ole kortin luvatussa maassa oikein mitään... ei saa hotellia eikä autoa jne. Ja käteinen on erittäin vaikeaa pitää tallessa. Hintataso on n. 30% Suomen hinnoista.
- jurop
Rahat voi piilottaa vaikka rintaliiveihin ja sukkiin jos paljon käteistä mukana kuten minulla viime kerralla Miamissa käydessäni.
- mitä vain
hinnat vaihtelevat riippuen palveluista ja tuotteista, ja toki vaatteita voi saada outleteistä tuolla 30 % Suomen hinnoista, mutta ei ainakaan kemikalioita, laukkuja, elektroniikkaa ym monia tuoteryhmiä tavarataloissa eikä ravintolaruokaa ja -juomaa, taksimatkoja, autonvuokrausta, hotellia yms yms joten pysytään asiassa. USA on halvempi, mutta ei mikään kehitysmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247