Paljonko rahaa (euroissa) pitäisi varata mukaan parin viikon reissulle Miamiin? Tarkoitus olisi myös pyörähtää mm. Orlandossa huvipuistoissa. Mikä on hintataso tänä päivänä Miamissa kun Euron kurssi huono?
Miamin hintataso
3
1305
Vastaukset
- kallista on
ole luottokorttia? Käteinen ei ole kortin luvatussa maassa oikein mitään... ei saa hotellia eikä autoa jne. Ja käteinen on erittäin vaikeaa pitää tallessa. Hintataso on n. 30% Suomen hinnoista.
- jurop
Rahat voi piilottaa vaikka rintaliiveihin ja sukkiin jos paljon käteistä mukana kuten minulla viime kerralla Miamissa käydessäni.
- mitä vain
hinnat vaihtelevat riippuen palveluista ja tuotteista, ja toki vaatteita voi saada outleteistä tuolla 30 % Suomen hinnoista, mutta ei ainakaan kemikalioita, laukkuja, elektroniikkaa ym monia tuoteryhmiä tavarataloissa eikä ravintolaruokaa ja -juomaa, taksimatkoja, autonvuokrausta, hotellia yms yms joten pysytään asiassa. USA on halvempi, mutta ei mikään kehitysmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742